Mja, ik had me er wel ff op verheugd eiglijk.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 12:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Jammer Noca, is overmacht.
Daar weet jij niets meer van af.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 12:48 schreef DIGGER het volgende:
En ga niet met Golfer en Bluezz mee naar Mr. Jack's!
Jammer.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 12:50 schreef spurs het volgende:
Wordt net gebeld, d'r is voor mij wat anders tussen gekomen, vind het wel erg jammer dat ik nu niet kan! Heel misschien schuif ik later nog aan, maar die kans is erg klein...
Veel plezier in ieder geval!
Homoquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 12:55 schreef pfaf het volgende:
Veel plezier allemaal, ik wil wel foto's zien van de VBL-ers waar ik nog geen beeld, behalve de avatar, van heb.![]()
Ken je die van die vrouw met een vagina van 4 meter?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:10 schreef Spideyman het volgende:
Tijd om te rellen nu de modjes weg zijn
maar ik denk dat ik met mn 20 ook in die richting zitquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 17:19 schreef tong80 het volgende:
Even de meeters gebeld. De gemiddelde leeftijd is volgens Bluezz zo laag dat ik eruit begreep dat ze de helft ervan nog de borst kan geven.
Neem er nog 1quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:23 schreef VoreG het volgende:
I k heb een hekel aan hockey ja! Dat zei ik toen ook al waar het jurytrapport werd niet veranderd!
Je hebt een hokkie met een stokkie hoofdquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:23 schreef VoreG het volgende:
I k heb een hekel aan hockey ja!
Ik heb nog 15euro openstaan, waar moet ik dat deponerenr?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:45 schreef golfer het volgende:
Woeiiii!!!
Weer terug in Bloemendaal. Eerst ff litertje of 5 bier wegpissen, foto's uploaden en daarna volgen wat impressies.
Was gezellig leuk clubje van 15 m/v.
Regelen we wel even buiten dit forum om.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:47 schreef VoreG het volgende:
Ik heb nog 15euro openstaan, waar moet ik dat deponerenr?
En ik maar zoeken naar dat teringbriefjequote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:54 schreef SCH het volgende:
Het officiele Hools-meet juryrapport
jury: Henk Jan SCHmit en Jerney Bluezz
Op alfabetische volgorde:
The Boezelaar Vlezige Friese shrekkie - staat zijn mannetje. Jury is verdeeld.
Bjoro![]()
Lieverdje met wallen onder zijn ogen - echte jonge papa, moet wel op zijn lijn letten en praat soms net iets te hard
Bos81 Het kleine baardaapje van de meet met een merkwaardige tongval - kan goed tekenen -type: kan je er goed bij hebben.
dndiek Leuke krulletjes - kan een echte Hools worden - alleen jammer dat ie uit Brabant komt. Gooi er tien eurocent in en het blijft rebbelen.
Eilanden Tja, Eilanden. Vormt altijd groepjes om zich heen die naar hem moeten luisteren. Jury is benieuwd naar het rode SCHaamhaar.
golfer FGeen rapport, de jury is te verdeeld
Gollemrulez Hools-aanwinst - komt alleen helemaal uit Groningen - iets te oud voor zijn leeftijd en zou kunnen overwegen zijn scheiding anders te kammen
Heatwave Deze Hools slettebak waagde het zijn verkering mee te nemen - is een stuk rustiger ineens - tepels zitten nog op hun plek.
MissBliss Wie? Heetwijfs hete wijf!
pascalheister Hoolsknuffeldiertje, komt in aanmerking voor adoptie - komt steeds meer los en soms zelfs verstaanbaar. Komt binnenkort uit op DVD.
rubbereend Verslaat SCH qua omvang en gewicht en dat is een hele prestatie. In alles aanwezig.
Vaduz Konijn van 2 meter 5. Is net zo keurig als hij modereert
VoreG Hools eigen kakkertje - zou eigen naar het hockeyforum moeten - vindt alles eng maar zat er toch maar mooi.
Van wie was dat handschrift dan? Niet van SCH want ik kon het lezen!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:10 schreef Bluezz het volgende:
Ik vond je GEEN hockier Voregje
Ik heb geen stick gevoeld!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |