ze durven nietquote:Op zaterdag 26 november 2005 11:56 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Zou dat ook een reden hebben?

wat denk je zelf?quote:Op zaterdag 26 november 2005 12:11 schreef Gollemrulez het volgende:
Hebben ze er bier?

kinky hoor Vaduz, zo'n opmerking verwacht je toch niet snel van jouquote:Op zaterdag 26 november 2005 12:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Volgens mij drinken ze alles wat vochtig is daar.

Grolsch goed genoeg?quote:Op zaterdag 26 november 2005 12:21 schreef Gollemrulez het volgende:
Als er maar bier is... (Oranjeboom, Lindeboom en soortgelijks is geen bier)

Ik moet alleen nog leren tegen die tijd hoe een tentje op te zettenquote:Op zaterdag 26 november 2005 21:47 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Het concept, jezelf 3 dagen helemaal van de wereld zuipen, klinkt veelbelovend![]()

Je wilt ook nog gaan slapen?quote:Op zondag 27 november 2005 16:49 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik moet alleen nog leren tegen die tijd hoe een tentje op te zetten

De helft van wat er komt is Brabantsquote:Op zondag 27 november 2005 17:19 schreef Suijk het volgende:
Lijkt me wel lachen, alleen versta je die halve Duitsers niet.

Hallo,ik moet toch ergens mijn scharrels neuken?quote:Op zondag 27 november 2005 17:19 schreef Suijk het volgende:

Voor een biertje per uur, wil ik wel tolken.quote:Op zondag 27 november 2005 17:19 schreef Suijk het volgende:

Ah, goed volk.quote:Op zondag 27 november 2005 17:20 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
De helft van wat er komt is Brabants

quote:
quote:Zeggen jullie ook thuis: 'Ik ga naar een leuk openlucht concert met mijn internet vriendjes'?

ik zit er al dat scheeltquote:Op zondag 27 november 2005 11:58 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Zou wel wat zijn als iedereen helemaal naar het oosten kwam.

Ja, da klopt wel. Volgende keer Utrecht is dan natuurlijk ook onzin, dat zoeken we dichter bij huisquote:Op zondag 27 november 2005 19:57 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Haha.. en er zit een hele VBL enclave ondertussen heb ik de indruk, ik weet niet preceis wie allemaal..

Bloemendaler resortquote:Op maandag 5 december 2005 01:46 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ja, da klopt wel. Volgende keer Utrecht is dan natuurlijk ook onzin, dat zoeken we dichter bij huis

altijd nog een hoger niveau dan ajaxquote:Op maandag 5 december 2005 02:57 schreef Jajong het volgende:
Zwarte Cross, niveautje hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |