Die heb ik vandaag niet ontmoetquote:Op zondag 23 oktober 2005 01:12 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Zoek een jongen die fatsoenlijk Fries praat![]()
Morgen is er weer een dagquote:
Wel sneu voor hem dat ie wordt afgewezen op formaat... , gun je hem geen 2e kans?quote:Op zondag 23 oktober 2005 01:11 schreef SCH het volgende:
Nou heb ik vanavond echt een leuke jongen ontmoet en hij vindt mij ook leuk, zeker weten.
Maar er is een GROOT probleem: hij is veel te lang, hij is 2 meter 5.
En ik ben gewoon niet zo groot, heb niet zo'n groot bed en heb ook geen zin om steeds tegen hem op te kijken.
Wat nu?
Jawel - maar het is meer praktisch. Hij past denk ik niet eens door de deur hier.quote:Op zondag 23 oktober 2005 01:15 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Wel sneu voor hem dat ie wordt afgewezen op formaat... , gun je hem geen 2e kans?
\quote:Op zondag 23 oktober 2005 01:16 schreef SCH het volgende:
[..]
Jawel - maar het is meer praktisch. Hij past denk ik niet eens door de deur hier.
Heb je niks beters te melden? Help me liever...quote:Op zondag 23 oktober 2005 01:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat is me wel een flink probleem zeg...
"niet zeiken maar pijpen..."quote:Op zondag 23 oktober 2005 01:19 schreef SCH het volgende:
[..]
Heb je niks beters te melden? Help me liever...![]()
Ja hallo, die is burgemeester hoor. Zit je weer met zo'n ketting.quote:Op zondag 23 oktober 2005 01:21 schreef zoalshetis het volgende:
ik dacht dat jij met cohen neukte. die is ook lang.
nee dat was niet de uitdrukkingquote:Op zondag 23 oktober 2005 01:18 schreef Northside het volgende:
Grote man, grote pik...
wel makkelijk als je een winkel binnen wil en hij mag er niet in.quote:Op zondag 23 oktober 2005 01:22 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja hallo, die is burgemeester hoor. Zit je weer met zo'n ketting.
Hallo zegquote:Op zondag 23 oktober 2005 01:22 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nee dat was niet de uitdrukkingkleine mannen , grote jannen, dat weer wel. maar sch heeft niet zo'n groot kontgat, dus wat dat betreft is een lange man misschien wel zijn zaligheid.
wat is er mis met zaligheid?quote:
IPH-tje. Zal 'ie vast niet erg vinden.quote:Op zondag 23 oktober 2005 01:11 schreef SCH het volgende:
Nou heb ik vanavond echt een leuke jongen ontmoet en hij vindt mij ook leuk, zeker weten.
Maar er is een GROOT probleem: hij is veel te lang, hij is 2 meter 5.
En ik ben gewoon niet zo groot, heb niet zo'n groot bed en heb ook geen zin om steeds tegen hem op te kijken.
Wat nu?
Ben je homosexueel?quote:Op zondag 23 oktober 2005 01:26 schreef SCH het volgende:
Maar goed, ik zal er eens over slapen. Misschien weet ik morgen een oplossing.
Waarom kom ik nou nooit eens een normaal iemand tegen?
mijn vriendin had gister nog een leuke homo mee naar huis genomen. hij is kok, ontmoeten? denk dat hij 1,85 is en past wel goed bij je denk ik.quote:Op zondag 23 oktober 2005 01:26 schreef SCH het volgende:
Maar goed, ik zal er eens over slapen. Misschien weet ik morgen een oplossing.
Waarom kom ik nou nooit eens een normaal iemand tegen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |