dr is genoeg eend om te filerenquote:Op zondag 23 oktober 2005 03:39 schreef golfer het volgende:
Met zo'n mes kan je leuk een eend fileren.
quote:Op zondag 23 oktober 2005 03:43 schreef golfer het volgende:
Anyhow: falderarderie..enzo..alle eendjes zwemmen in het bier....
* golfer gaat slapen.
De ppLive link op voetbalinbeeld.nl werkt wel...quote:Op zondag 23 oktober 2005 12:46 schreef Suijk het volgende:
Hallo! Hopelijk was de meet leuk, staan de foto's op PH's site?
Psv-Ajax volgen in een internet cafeetje...maar sopcast werkt hier niet.
quote:Op zondag 23 oktober 2005 12:49 schreef DarkShine het volgende:
[..]
De ppLive link op voetbalinbeeld.nl werkt wel...
meet was weer geslaagd, foto's staan onlinequote:Op zondag 23 oktober 2005 12:46 schreef Suijk het volgende:
Hallo! Hopelijk was de meet leuk, staan de foto's op PH's site?
Psv-Ajax volgen in een internet cafeetje...maar sopcast werkt hier niet.
Aha dat was onweer.. ik dacht dat de oorlog was uitgebroken (en dan gewoon verder slapen he); wat een knal.quote:Op zondag 23 oktober 2005 11:49 schreef clauwheee het volgende:
Werd ik vanochtend om 7 uur toch wakker van onweer!
quote:
en net gematstquote:Op zondag 23 oktober 2005 12:50 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Ajax wordt weer genaaid door de scheidsrechter.
ach, zo te horen was het een scheids die wel thuis hoorde bij deze wedstrijd: weinig hoogstaand.quote:
quote:Op zondag 23 oktober 2005 14:28 schreef Againzender het volgende:
[..]
ach, zo te horen was het een scheids die wel thuis hoorde bij deze wedstrijd: weinig hoogstaand.
bier naar ik aanneem?
Ik heb in het commentaarveld bij de foto's alle namen erbij gezetquote:Op zondag 23 oktober 2005 12:56 schreef pascalheister het volgende:
meet was weer geslaagd, foto's staan online
k sta wel geweldig op al die foto'squote:Op zondag 23 oktober 2005 15:30 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik heb in het commentaarveld bij de foto's alle namen erbij gezet
Nee, ik trek volle zalenquote:Op zondag 23 oktober 2005 15:37 schreef rubbereend het volgende:
k sta wel geweldig op al die foto'serg flateus
![]()
Houd je kopquote:Op zondag 23 oktober 2005 16:51 schreef rubbereend het volgende:prachtig weekendje in de Eredivisie
quote:Op zondag 23 oktober 2005 17:02 schreef methodmich het volgende:
Danny Buijs-fan, Clauwheee?
quote:
quote:Op zondag 23 oktober 2005 19:51 schreef rubbereend het volgende:
ligt t aan mij of hebben we nu al vaak Groningen gehad als eerste bij de Wedstrijden?
quote:
Tot de 92e minuut bij Heerenveen - Utreg was het inderdaad een lekker weekendquote:Op zondag 23 oktober 2005 16:51 schreef rubbereend het volgende:prachtig weekendje in de Eredivisie
Nu is het weer redelijk normaal.quote:
www.pascalheister.nl/foto en dan daar even aanmelden en wachten tot PH je toegang geeft tot de foto'squote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |