sommige meer dan anderenquote:
En de serveerster kan dit vast beamenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:18 schreef MissBliss het volgende:
Ik geloof dat alle mannen na verloop van tijd wel geluidsdempers nodig hadden hoor HW.
Als er meer vrouwen van voetbal houden worden mannen dus stiller? Uit ontzag dan ofzo?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:21 schreef HeatWave het volgende:
Dan moeten er maar meer vrouwen van voetbal houden.
Ja, dan hoeven die mannen niet allemaal zo hun best te doen om vrouwelijke aandacht te krijgen op zo'n meetingquote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:22 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Als er meer vrouwen van voetbal houden worden mannen dus stiller? Uit ontzag dan ofzo?
Ik hoorde nou niet echt veel verschil tussen jouw volume en dat van de anderen.. Moet ik me zorgen gaan maken dan?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dan hoeven die mannen niet allemaal zo hun best te doen om vrouwelijke aandacht te krijgen op zo'n meeting.
Zie mijn bovenstaande reply.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Als je vrijgezel was geweest was je dus ook zo'n schreeuwer?
Ook wel eens leuk. Ach ja schreeuwen moet je ook maar kunnen he, stel macho's dat we zijnquote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik loop letterlijk achter de feiten aan deze keer.
nee daar heb je bestek voorquote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dan hoeven die mannen niet allemaal zo hun best te doen om vrouwelijke aandacht te krijgen op zo'n meeting.
Het is kudde gedrag, ik zeg het jequote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:28 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik hoorde nou niet echt veel verschil tussen jouw volume en dat van de anderen.. Moet ik me zorgen gaan maken dan?
Die positie heb je verworven door een gewei-gevecht met Golfer te houden?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is kudde gedrag, ik zeg het je.
Ik was de alpha male.
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:02 schreef pfaf het volgende:
[..]
Die positie heb je verworven door een gewei-gevecht met Golfer te houden?
Tssssk, alsof jij nog serveerstertjes moet versierenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is kudde gedrag, ik zeg het je.
Ik was de alpha male.
Vrouwen die van voetbal houdenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:21 schreef HeatWave het volgende:
Dan moeten er maar meer vrouwen van voetbal houden.
owquote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:27 schreef Gollemrulez het volgende:
-dat weet ik ook wel- (kdacht kop em even in) -soort van humoristisch bedoelde opmerking, ach ja het lukt niet altijd-
Ja, al die legergrappen uit de Vietnam-oorlog zekerquote:
hopelijk komt bloem danquote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:31 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ja, al die legergrappen uit de Vietnam-oorlog zeker
Maar goed, het was een leuke meeting, volgende keer meer vrouwen is idd geen bezwaar
Maar dan krijg je ook wat! Vaduz volop in beeld, uitprinten en boven je bed hangen!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:20 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Je moet eerst door de keuringscommissie.
Moet je het wel op schaal doen dan.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:24 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Maar dan krijg je ook wat! Vaduz volop in beeld, uitprinten en boven je bed hangen!![]()
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:31 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Moet je het wel op schaal doen dan.
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:31 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Moet je het wel op schaal doen dan.
vouw je foto om een hoekjequote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:35 schreef dndiek het volgende:
[..]want dat pas niet op mijn kamer van 2 bij 2
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |