Erg verrassend inderdaad (helaas eigenlijk een beetje)quote:
Mij?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:09 schreef Eilanden het volgende:
Hmmm Jantje Smit en AGOVV zijn al toegejuichd ..... wie moet ik dan toejuichen?
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:11 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Mij?
Pff ik ben strontvervelend, ondanks dat ik me niet lekker voel
* Eilanden is het eens met Golfer (ouwe wijze manquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:14 schreef golfer het volgende:
Jantje Smit.
Clauwtje ga je op tijd naar bed om morgen fris en fruitig op de meet te verschijnen?
Gollemrulez komt ook uit Groningen, dus daar kunnen jullie samen mee treinen dan.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:16 schreef clauwheee het volgende:
Jezus, begint hier ineens te stormen ofzo
ben je met zoveelquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:21 schreef Bjoro het volgende:
*verzamelt
Weiffie! Lekkuh plaat proatuh!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:21 schreef Bluezz het volgende:
Ailantsjieeeeeeeeeeeee
Ik ken mogge weer lekker utregs lullu
Begin de dag met een dansjequote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:23 schreef Bjoro het volgende:
wel een beetje generaliserend hoor, dat alle mietjes van die verzamelaars zijn.
mijn vader spaart postzegels en hij is echt geen mietje
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:09 schreef Eilanden het volgende:
Hmmm Jantje Smit en AGOVV zijn al toegejuichd ..... wie moet ik dan toejuichen?
Ja, maar ik mag Jantje zeggenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:24 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Jan Smit is toch voorzitter van Heracles en niet van AGOVV
![]()
een schizofreen is nooit alleenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:22 schreef Bluezz het volgende:
[..]
ben je met zoveel
Is er al een boertje?
Oh en ga je op ferkansie zondag?
Laat je morgen wel die pompons thuisquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:24 schreef SCH het volgende:
Begin de dag met een dansje![]()
![]()
![]()
Begin de dag met een lach![]()
![]()
![]()
We kunnen kiezen Sipjequote:
* Bjoro kiest 2 EN 3quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:30 schreef Bluezz het volgende:
[..]
We kunnen kiezen Sipje
1)Of morgenochtend 7 uur met suijkie naar Praag,
2)morgenmiddag naar Utreg of
3) zondag met bjoor naar Mallorca,
ik kies 2
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:30 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Is dat lachen als een boer Groninger met kiespijn Noca?
Ik kan nooit zo goed kiezen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:30 schreef Bluezz het volgende:
[..]
We kunnen kiezen Sipje
Of morgenochtend 7 uur met suijkie naar Praag, morgenmiddag naar Utreg of zondag met bjoor naar Mallorca, ik kies 2
En 1 teveel ookquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:54 schreef Cart_man het volgende:
Zieke [afbeelding] bende hier.
Enige post van mij in deze topic.
Ja, ga maar weer gauw hand-in-hand lopen bij je vriendjes van Feyenoord.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:54 schreef Cart_man het volgende:
Wordt lastig denk ik.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:54 schreef Cart_man het volgende:
Ik neem stiekem toch lekker een trein laterquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Je moet eerst mij nog overleven, wordt zwaar genoeg. Welterusten.
Vooral zo beginnen jaquote:
Ga je in Bugs Bunny kostuum danquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Ga slapen, ik zie je morgen. Als je me over het hoofd ziet ben je geniaal.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat niet, je zult het wel zien.
Trusten, ik ga ook eensquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:20 schreef -Vaduz- het volgende:
* -Vaduz- gaat holwaarts, welterusten!
Ambrosius is nieuwsgierig dus.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:30 schreef popolon het volgende:
[..]
Veel succes vanavond, had van de week ook $40 gewonnen, met een $10 inleg.
Hold 'm is het mooiste spel van de wereld.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 06:51 schreef Thetallguy het volgende:
Vannacht een stuk in de Revu gelezen over pokeraars, gastjes van 22 die tonnen inzetten enzo
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 06:57 schreef Thetallguy het volgende:
www.noahboekenpoker.com
23 ofzo, heeft in 3 jaar tijd even bijna 3 ton bijelkaar gepokerdnoemt de tijd dat ie niet pokert ook echt 'downtime'
Verklaar je naderquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 10:19 schreef VoreG het volgende:
Ik weet nu trouwens waarom ik nooit vroeg op sta, wat lopen er dan een debielen rond zeg
Melk en suiker?quote:
Ik moest net brood halen en de ene na de andere zwakzinnige kwam voorbijquote:
Leuk he.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 10:41 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hoi
Net Idol Olaf bij Cappucino op radio2. Wat een oelewappert
Streekpotje?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:56 schreef pfaf het volgende:
Goedemorgen.
Straks speelt A1 de meest beladen wedstrijd van het jaar.![]()
* pfaf heeft z'n honkbalknuppel klaarstaan.
Yup. Sodom A1 vs Gomorra A1quote:
Leuk. Ben je arbiter of hooligan?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 12:06 schreef pfaf het volgende:
[..]
Yup. Sodom A1 vs Gomorra A1
Haat en nijd, erg diep geworteld.
Maar nu eerst South Park. Eindelijk!
Hooligan.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 12:12 schreef methodmich het volgende:
[..]
Leuk. Ben je arbiter of hooligan?
Ik maak vandaag m'n rentreequote:
Geen foto's hier, ergens anders wel.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:14 schreef Ambrosius het volgende:
Er komen neem ik aan foto's van de meet in dit topic of ergens anders?
ik ben nog steeds half.quote:
Half fit?quote:
ja half fit.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 12:39 schreef Vom het volgende:
[..]
Half fit?
Whehe ik mag blij zijn als ik dat red
Ben wel pijnvrij![]()
Lekker die knieen he, ik mag vandaag blij zijn met 15 minsquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 12:41 schreef Dos37 het volgende:
[..]
ja half fit.
Heb iets met de knieen ik hou het altijd maar 45 minuten vol.
Waarom ga jij eigenlijk niet Sand?quote:
Sorry, uit principe krab ik alleen links.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:01 schreef tong80 het volgende:
Krab eens onder m'n schouderblad. Kan er net niet bij. Rechts.
allemaal hippy's weet niet of dat jou type isquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:05 schreef SCH het volgende:
Heb je al een leuke jongen ontmoet appeltje?
Heb je veel minder ruimte in bedquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:06 schreef popolon het volgende:
Of een lekkere Aussie met dikke borsten?
Bed is al te groot.quote:
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:06 schreef popolon het volgende:
Of een lekkere Aussie met dikke borsten?
bijna nacht hoor.. zondag begint zometeenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:11 schreef SCH het volgende:
Het is middag sukkel
Post hier foto's van meisjes met grote borsten in roze shirtquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:12 schreef SCH het volgende:
Jij hebt echt een collectie smerige plaatjes![]()
Doe niet zo gek man, 't is ochtendquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:13 schreef appelsientje het volgende:
[..]
bijna nacht hoor.. zondag begint zometeen
hahaha ja apart eigenlijkquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:14 schreef popolon het volgende:
[..]
Doe niet zo gek man, 't is ochtend
We hebben nu drie verschillende tijdzones in Hools
Een broodje na de crematie klinkt gezelliger.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 17:38 schreef methodmich het volgende:
Klonken ze gezellig tong?
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 18:15 schreef tong80 het volgende:
En ook nog twee mannen van 80 die er de tijd voor nemen
Moest voetballen vanmiddag, had ik ook beter niet kunnen doen...quote:
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 20:26 schreef Da_Sandman het volgende:
en een nog veel grotere neus dan dat ik al had
de meetwas erg leuk opgegecven moment zat ik nog met heatwave, missbliss, rubbereend, boez, eilanden en nog 1? maar volgens mij hebben we iedereeen de kroeg uitgejaagd.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:22 schreef Da_Sandman het volgende:
He Vreg..
Hoe was de meet?
Sterkte trouwens maar weer DIGGER...
Ah dus Naffel was er tochquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:25 schreef VoreG het volgende:
[..]
de meetwas erg leuk opgegecven moment zat ik nog met heatwave, missbliss, rubbereend, boez, eilanden en nog 1? maar volgens mij hebben we iedereeen de kroeg uitgejaagd.
dan was je nog veel moeier geweest, all the way from Groningen naar Utregquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:54 schreef clauwheee het volgende:
Ik ben moehoeeeee! En dan was ik nog niet eens op de meet
Gaat prima, hij is een uitermate vrolijk ventje, en als het een beetje mee zit is hij halverwege november van die beugel af voor zijn (zeer kleine) heupafwijking.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:01 schreef Noca het volgende:
Gaat alles goed met Axel AZ?
Whehequote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:05 schreef Againzender het volgende:
[..]
Gaat prima, hij is een uitermate vrolijk ventje, en als het een beetje mee zit is hij halverwege november van die beugel af voor zijn (zeer kleine) heupafwijking.
Als alle kinderen zo zijn, dan kan ik er nog wel 10 hebbenmaar dat moet ik dan wel even met mijn vrouw overleggen....
Ik ging weer op mijn hoogtepunt wegquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:00 schreef golfer het volgende:
Gelukkig was SCH er niet al te lang
Klinkt allemaal eng maar ook mooi omdat je er een nieuw gezinslidje bij hebt. Maar twee dingen vraag ik me nog af; 1. wat is en ductus en 2. wat is de normale hartslag voor een pasgebren baby?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:49 schreef DIGGER het volgende:
Even een hele korte update:
- Kady ligt nog steeds op de HC in Sophia
- Kady heeft uiteindelijk toch nog een 2e keer medicatie gehad om de ductus te doen sluiten
- Na deze 2e medicatie bleek de ruis nog steeds duidelijk hoorbaar.
- Morgen als het goed is een check van de cardioloog maar gezien bovenstaande is de kans dat de ductus dan gesloten is nihil
- Kady heeft het met regelmaat heel zwaar met ademen, soms wel 120 keer per minuut, is snel moe.
- Verwachting is derhalve dat op korte termijn de knoop doorgehakt zal worden mbt opereren (We vermoeden zelf gewoon maandag of dinsdag de beslissing al).
- Na een operatie moet Kady weer naar de IC voor minimaal 24 uur.
- Na de operatie moet ze ook nog minimaal 6 dagen in Sophia blijven (Eerst dus IC, daarna weer HC)
- Operatie zal gaan van opzij/achteren, achter de ribben langs "longetje optillen" en een nietje (2 a 3 mm) zetten.
- Kady weegt inmiddels 2115 gram
- Glenn heeft Kady vanmiddag voor het eerst gezien
- Glenn vond het leuk, nieuw, spannend, eng, onwennig.
- "Bimba", "Baby" en met moeite "Kady" komen al uit Glenn z'n mond.
- Hij knipoogde uit zichzelf naar de vrouwelijke verpleegsters (!)
Ach ja, een fotootje zegt meer dan duizend woorden:quote:
gezien de foto's in het ziekenhuis moet dat wel lukken.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:33 schreef Noca het volgende:
Mooie foto AZ!
Hopen dat ie idd snel uit de beugels mag!
Ik vraag me nog steeds af waar hij dat mes vaandaan haaldequote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:38 schreef Eilanden het volgende:
We moesten Rubber uiteraard ondersteunen in zijn poging de serveerster te versieren, maar helaas...
En zelfs dat maakte nog geen indruk op haarquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:39 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik vraag me nog steeds af waar hij dat mes vaandaan haalde
Maar echt subtiel was het dan ook totaal nietquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:42 schreef Eilanden het volgende:
[..]
En zelfs dat maakte nog geen indruk op haar
Match of the Day is een goede vervanger. Net een geniale vrije trap van Jenas.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:40 schreef Ambrosius het volgende:
Studio nog maar 20 minuten uitgesteld (tot 0.05) door dat Songfestival.
PICS!1!1!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:39 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik vraag me nog steeds af waar hij dat mes vaandaan haalde
Daar heb ik vaker last vanquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:48 schreef Eilanden het volgende:
Volgens mij hadden we meer sjans met haar dan Rubber
En zelfs het feit dat we hem lieten afrekenen hielp niets ... aan ons lag het niet! We hebben er echt alles aan gedaan!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Precies, als iemand geen kans maakte was het die Eend wel.
Zelfs de subtiele opmerkingen hielpen niet meer!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:53 schreef Eilanden het volgende:
[..]
En zelfs het feit dat we hem lieten afrekenen hielp niets ... aan ons lag het niet! We hebben er echt alles aan gedaan!
Herhaling van oude Zembla. Ken ik al.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:55 schreef SCH het volgende:
Documentaire over Van Gaal op 3 nu.
het is maar goed dat ik er dan niet wasquote:Op zondag 23 oktober 2005 00:01 schreef Eilanden het volgende:
Van een accent hadden meer users last!
Ik verstond afentoe helemaal niks van dat brabandse gedoequote:Op zondag 23 oktober 2005 00:01 schreef Eilanden het volgende:
Is ook iets om trots op te zijn natuurlijkquote:Op zondag 23 oktober 2005 00:01 schreef Eilanden het volgende:
Sorry voor mijn bekakte Bloemendaelse ABN.quote:Op zondag 23 oktober 2005 00:01 schreef Eilanden het volgende:
Ja slimpie, het is de NAcht van Zembla - maar leuk om weer te zien.quote:Op zondag 23 oktober 2005 00:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Herhaling van oude Zembla. Ken ik al.
Clauw(n)tje, we hebben je gemist.quote:Op zondag 23 oktober 2005 00:22 schreef clauwheee het volgende:
Trusten Eilandje!
Ik had het niet over jou. Ik had het over het gebrek aan niet zulke grote clitjes als jij hebt.quote:Op zondag 23 oktober 2005 00:31 schreef SCH het volgende:
Speak for yourself, er waren meer dan genoeg ouwe wijven![]()
Clauws clitje?quote:Op zondag 23 oktober 2005 00:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik had het niet over jou. Ik had het over het gebrek aan niet zulke grote clitjes als jij hebt.
quote:Op zondag 23 oktober 2005 00:37 schreef pascalheister het volgende:
zo ook weer thuis, kom ik op utrecht cs zie ik net de trein wegrijden
Pascalletje, ik heb ongecensureerde foto's (je moet ze nog verkleinen enzo) voor je klaar staan.quote:Op zondag 23 oktober 2005 00:37 schreef pascalheister het volgende:
welkom bij het OVquote:Op zondag 23 oktober 2005 00:37 schreef pascalheister het volgende:
Teringeind he, helemaal naar Grun?quote:Op zondag 23 oktober 2005 00:39 schreef Gollemrulez het volgende:
jeuh net 15 minuten thuis jeuh
je mag ze zelf ook uploaden als je wilt moet je ff naar de fotosite gaanquote:Op zondag 23 oktober 2005 00:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Pascalletje, ik heb ongecensureerde foto's (je moet ze nog verkleinen enzo) voor je klaar staan.
Hoe wil je ze hebben?
Oké, gevonden.quote:Op zondag 23 oktober 2005 00:44 schreef pascalheister het volgende:
[..]
je mag ze zelf ook uploaden als je wilt moet je ff naar de fotosite gaan
golfer is bij pascal aan het uploadenquote:Op zondag 23 oktober 2005 00:45 schreef Da_Sandman het volgende:
Niet zoveel posten pascal, photo's!!!
gewoon naar die site gaan en ff registrerenquote:Op zondag 23 oktober 2005 00:47 schreef VoreG het volgende:
Pascal hoe zit dat met die fotosite trouwens?
Welke site?quote:Op zondag 23 oktober 2005 00:48 schreef pascalheister het volgende:
[..]
gewoon naar die site gaan en ff registreren
net ff geregd, zorg ff dat ik wat kan zien danquote:
kuSCHje op je neuSCHquote:Op zondag 23 oktober 2005 01:04 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik ga ook maar eens proberen te slapen, ben benieuwd of dat gaat...
Regel mij toestemming danquote:
Wel in F&F he?quote:Op zondag 23 oktober 2005 01:35 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik kom net een bierviltje tegen. Bluezzie, je hebt een Afrikaantjestopic van me tegoed
Ik ga morgen even mijn best doenquote:
quote:Op zondag 23 oktober 2005 01:46 schreef Gollemrulez het volgende:
SCH: ik zie net op een foto dat mn haarverkrachting nu wel heel erg was, mijn welgemeende excuses![]()
Heel vroeg weg op de meet, maar wel de grootste bekquote:
quote:Op zondag 23 oktober 2005 01:53 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Heel vroeg weg op de meet, maar wel de grootste bek
Hij kwaakt straks vast nog wel even na, na het nachtje pokeren en de miet van ons, die zwemvlies.quote:Op zondag 23 oktober 2005 01:53 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Heel vroeg weg op de meet, maar wel de grootste bek
Ik ook.quote:Op zondag 23 oktober 2005 02:13 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik ben ook weg, heb een link naar de MLB World Series gevonden
hij was zatquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:20 schreef VoreG het volgende:
Om eerlijk te zijnzie ik wazig
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:38 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden is ook weer terug
De die-hards bleven natuurlijk wat langer
We moesten Rubber uiteraard ondersteunen in zijn poging de serveerster te versieren, maar helaas...
subtielquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Zo subtiel was ie ook niet meer met al dat bier op.
utregs accent bedoel jequote:Op zondag 23 oktober 2005 00:01 schreef Eilanden het volgende:
mn mes is heiligquote:Op zondag 23 oktober 2005 01:49 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Waar blijft ons eendje? Met zn mes en aanverwante versiertrucs
quote:Op zondag 23 oktober 2005 01:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Hij kwaakt straks vast nog wel even na, na het nachtje pokeren en de miet van ons, die zwemvlies.
We hebben nog even de video van Paul de Leeuw met Ramses Shaffy bekeken.quote:Op zondag 23 oktober 2005 02:58 schreef rubbereend het volgende:k heb nog steeds geen zin om te gaan slapen
zet die 2e bril dan afquote:
Je hebt de foto's bekeken?quote:
nu alquote:Op zondag 23 oktober 2005 03:22 schreef Bluezz het volgende:![]()
Ik mot nog mijn laatste laatste laatste ZA-tje wegwerken
En dan echt slapen.
nog geen foro's gezienquote:
Nee dat duurt bij sommigen wat langerquote:Op zondag 23 oktober 2005 03:26 schreef rubbereend het volgende:beetje gaan editten
maar k zie nog geen foto'szal nog wel geen rechten hebben gekregen van Pascal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |