Sorry voor mijn bekakte Bloemendaelse ABN.quote:Op zondag 23 oktober 2005 00:01 schreef Eilanden het volgende:
Van een accent hadden meer users last!
Ja slimpie, het is de NAcht van Zembla - maar leuk om weer te zien.quote:Op zondag 23 oktober 2005 00:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Herhaling van oude Zembla. Ken ik al.
Clauw(n)tje, we hebben je gemist.quote:Op zondag 23 oktober 2005 00:22 schreef clauwheee het volgende:
Trusten Eilandje!
Ik had het niet over jou. Ik had het over het gebrek aan niet zulke grote clitjes als jij hebt.quote:Op zondag 23 oktober 2005 00:31 schreef SCH het volgende:
Speak for yourself, er waren meer dan genoeg ouwe wijven![]()
Clauws clitje?quote:Op zondag 23 oktober 2005 00:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik had het niet over jou. Ik had het over het gebrek aan niet zulke grote clitjes als jij hebt.
quote:Op zondag 23 oktober 2005 00:37 schreef pascalheister het volgende:
zo ook weer thuis, kom ik op utrecht cs zie ik net de trein wegrijden
Pascalletje, ik heb ongecensureerde foto's (je moet ze nog verkleinen enzo) voor je klaar staan.quote:Op zondag 23 oktober 2005 00:37 schreef pascalheister het volgende:
welkom bij het OVquote:Op zondag 23 oktober 2005 00:37 schreef pascalheister het volgende:
Teringeind he, helemaal naar Grun?quote:Op zondag 23 oktober 2005 00:39 schreef Gollemrulez het volgende:
jeuh net 15 minuten thuis jeuh
je mag ze zelf ook uploaden als je wilt moet je ff naar de fotosite gaanquote:Op zondag 23 oktober 2005 00:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Pascalletje, ik heb ongecensureerde foto's (je moet ze nog verkleinen enzo) voor je klaar staan.
Hoe wil je ze hebben?
Oké, gevonden.quote:Op zondag 23 oktober 2005 00:44 schreef pascalheister het volgende:
[..]
je mag ze zelf ook uploaden als je wilt moet je ff naar de fotosite gaan
golfer is bij pascal aan het uploadenquote:Op zondag 23 oktober 2005 00:45 schreef Da_Sandman het volgende:
Niet zoveel posten pascal, photo's!!!
gewoon naar die site gaan en ff registrerenquote:Op zondag 23 oktober 2005 00:47 schreef VoreG het volgende:
Pascal hoe zit dat met die fotosite trouwens?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |