gezien de foto's in het ziekenhuis moet dat wel lukken.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:33 schreef Noca het volgende:
Mooie foto AZ!
Hopen dat ie idd snel uit de beugels mag!
Ik vraag me nog steeds af waar hij dat mes vaandaan haaldequote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:38 schreef Eilanden het volgende:
We moesten Rubber uiteraard ondersteunen in zijn poging de serveerster te versieren, maar helaas...
En zelfs dat maakte nog geen indruk op haarquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:39 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik vraag me nog steeds af waar hij dat mes vaandaan haalde
Maar echt subtiel was het dan ook totaal nietquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:42 schreef Eilanden het volgende:
[..]
En zelfs dat maakte nog geen indruk op haar
Match of the Day is een goede vervanger. Net een geniale vrije trap van Jenas.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:40 schreef Ambrosius het volgende:
Studio nog maar 20 minuten uitgesteld (tot 0.05) door dat Songfestival.
PICS!1!1!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:39 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik vraag me nog steeds af waar hij dat mes vaandaan haalde
Daar heb ik vaker last vanquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:48 schreef Eilanden het volgende:
Volgens mij hadden we meer sjans met haar dan Rubber
En zelfs het feit dat we hem lieten afrekenen hielp niets ... aan ons lag het niet! We hebben er echt alles aan gedaan!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Precies, als iemand geen kans maakte was het die Eend wel.
Zelfs de subtiele opmerkingen hielpen niet meer!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:53 schreef Eilanden het volgende:
[..]
En zelfs het feit dat we hem lieten afrekenen hielp niets ... aan ons lag het niet! We hebben er echt alles aan gedaan!
Herhaling van oude Zembla. Ken ik al.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:55 schreef SCH het volgende:
Documentaire over Van Gaal op 3 nu.
het is maar goed dat ik er dan niet wasquote:Op zondag 23 oktober 2005 00:01 schreef Eilanden het volgende:
Van een accent hadden meer users last!
Ik verstond afentoe helemaal niks van dat brabandse gedoequote:Op zondag 23 oktober 2005 00:01 schreef Eilanden het volgende:
Is ook iets om trots op te zijn natuurlijkquote:Op zondag 23 oktober 2005 00:01 schreef Eilanden het volgende:
Sorry voor mijn bekakte Bloemendaelse ABN.quote:Op zondag 23 oktober 2005 00:01 schreef Eilanden het volgende:
Ja slimpie, het is de NAcht van Zembla - maar leuk om weer te zien.quote:Op zondag 23 oktober 2005 00:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Herhaling van oude Zembla. Ken ik al.
Clauw(n)tje, we hebben je gemist.quote:Op zondag 23 oktober 2005 00:22 schreef clauwheee het volgende:
Trusten Eilandje!
Ik had het niet over jou. Ik had het over het gebrek aan niet zulke grote clitjes als jij hebt.quote:Op zondag 23 oktober 2005 00:31 schreef SCH het volgende:
Speak for yourself, er waren meer dan genoeg ouwe wijven![]()
Clauws clitje?quote:Op zondag 23 oktober 2005 00:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik had het niet over jou. Ik had het over het gebrek aan niet zulke grote clitjes als jij hebt.
quote:Op zondag 23 oktober 2005 00:37 schreef pascalheister het volgende:
zo ook weer thuis, kom ik op utrecht cs zie ik net de trein wegrijden
Pascalletje, ik heb ongecensureerde foto's (je moet ze nog verkleinen enzo) voor je klaar staan.quote:Op zondag 23 oktober 2005 00:37 schreef pascalheister het volgende:
welkom bij het OVquote:Op zondag 23 oktober 2005 00:37 schreef pascalheister het volgende:
Teringeind he, helemaal naar Grun?quote:Op zondag 23 oktober 2005 00:39 schreef Gollemrulez het volgende:
jeuh net 15 minuten thuis jeuh
je mag ze zelf ook uploaden als je wilt moet je ff naar de fotosite gaanquote:Op zondag 23 oktober 2005 00:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Pascalletje, ik heb ongecensureerde foto's (je moet ze nog verkleinen enzo) voor je klaar staan.
Hoe wil je ze hebben?
Oké, gevonden.quote:Op zondag 23 oktober 2005 00:44 schreef pascalheister het volgende:
[..]
je mag ze zelf ook uploaden als je wilt moet je ff naar de fotosite gaan
golfer is bij pascal aan het uploadenquote:Op zondag 23 oktober 2005 00:45 schreef Da_Sandman het volgende:
Niet zoveel posten pascal, photo's!!!
gewoon naar die site gaan en ff registrerenquote:Op zondag 23 oktober 2005 00:47 schreef VoreG het volgende:
Pascal hoe zit dat met die fotosite trouwens?
Welke site?quote:Op zondag 23 oktober 2005 00:48 schreef pascalheister het volgende:
[..]
gewoon naar die site gaan en ff registreren
net ff geregd, zorg ff dat ik wat kan zien danquote:
kuSCHje op je neuSCHquote:Op zondag 23 oktober 2005 01:04 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik ga ook maar eens proberen te slapen, ben benieuwd of dat gaat...
Regel mij toestemming danquote:
Wel in F&F he?quote:Op zondag 23 oktober 2005 01:35 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik kom net een bierviltje tegen. Bluezzie, je hebt een Afrikaantjestopic van me tegoed
Ik ga morgen even mijn best doenquote:
quote:Op zondag 23 oktober 2005 01:46 schreef Gollemrulez het volgende:
SCH: ik zie net op een foto dat mn haarverkrachting nu wel heel erg was, mijn welgemeende excuses![]()
Heel vroeg weg op de meet, maar wel de grootste bekquote:
quote:Op zondag 23 oktober 2005 01:53 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Heel vroeg weg op de meet, maar wel de grootste bek
Hij kwaakt straks vast nog wel even na, na het nachtje pokeren en de miet van ons, die zwemvlies.quote:Op zondag 23 oktober 2005 01:53 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Heel vroeg weg op de meet, maar wel de grootste bek
Ik ook.quote:Op zondag 23 oktober 2005 02:13 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik ben ook weg, heb een link naar de MLB World Series gevonden
hij was zatquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:20 schreef VoreG het volgende:
Om eerlijk te zijnzie ik wazig
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:38 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden is ook weer terug
De die-hards bleven natuurlijk wat langer
We moesten Rubber uiteraard ondersteunen in zijn poging de serveerster te versieren, maar helaas...
subtielquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Zo subtiel was ie ook niet meer met al dat bier op.
utregs accent bedoel jequote:Op zondag 23 oktober 2005 00:01 schreef Eilanden het volgende:
mn mes is heiligquote:Op zondag 23 oktober 2005 01:49 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Waar blijft ons eendje? Met zn mes en aanverwante versiertrucs
quote:Op zondag 23 oktober 2005 01:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Hij kwaakt straks vast nog wel even na, na het nachtje pokeren en de miet van ons, die zwemvlies.
We hebben nog even de video van Paul de Leeuw met Ramses Shaffy bekeken.quote:Op zondag 23 oktober 2005 02:58 schreef rubbereend het volgende:k heb nog steeds geen zin om te gaan slapen
zet die 2e bril dan afquote:
Je hebt de foto's bekeken?quote:
nu alquote:Op zondag 23 oktober 2005 03:22 schreef Bluezz het volgende:![]()
Ik mot nog mijn laatste laatste laatste ZA-tje wegwerken
En dan echt slapen.
nog geen foro's gezienquote:
Nee dat duurt bij sommigen wat langerquote:Op zondag 23 oktober 2005 03:26 schreef rubbereend het volgende:beetje gaan editten
maar k zie nog geen foto'szal nog wel geen rechten hebben gekregen van Pascal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |