Daar heb ik vaker last vanquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:48 schreef Eilanden het volgende:
Volgens mij hadden we meer sjans met haar dan Rubber
En zelfs het feit dat we hem lieten afrekenen hielp niets ... aan ons lag het niet! We hebben er echt alles aan gedaan!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Precies, als iemand geen kans maakte was het die Eend wel.
Zelfs de subtiele opmerkingen hielpen niet meer!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:53 schreef Eilanden het volgende:
[..]
En zelfs het feit dat we hem lieten afrekenen hielp niets ... aan ons lag het niet! We hebben er echt alles aan gedaan!
Herhaling van oude Zembla. Ken ik al.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:55 schreef SCH het volgende:
Documentaire over Van Gaal op 3 nu.
het is maar goed dat ik er dan niet wasquote:Op zondag 23 oktober 2005 00:01 schreef Eilanden het volgende:
Van een accent hadden meer users last!
Ik verstond afentoe helemaal niks van dat brabandse gedoequote:Op zondag 23 oktober 2005 00:01 schreef Eilanden het volgende:
Is ook iets om trots op te zijn natuurlijkquote:Op zondag 23 oktober 2005 00:01 schreef Eilanden het volgende:
Sorry voor mijn bekakte Bloemendaelse ABN.quote:Op zondag 23 oktober 2005 00:01 schreef Eilanden het volgende:
Ja slimpie, het is de NAcht van Zembla - maar leuk om weer te zien.quote:Op zondag 23 oktober 2005 00:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Herhaling van oude Zembla. Ken ik al.
Clauw(n)tje, we hebben je gemist.quote:Op zondag 23 oktober 2005 00:22 schreef clauwheee het volgende:
Trusten Eilandje!
Ik had het niet over jou. Ik had het over het gebrek aan niet zulke grote clitjes als jij hebt.quote:Op zondag 23 oktober 2005 00:31 schreef SCH het volgende:
Speak for yourself, er waren meer dan genoeg ouwe wijven![]()
Clauws clitje?quote:Op zondag 23 oktober 2005 00:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik had het niet over jou. Ik had het over het gebrek aan niet zulke grote clitjes als jij hebt.
quote:Op zondag 23 oktober 2005 00:37 schreef pascalheister het volgende:
zo ook weer thuis, kom ik op utrecht cs zie ik net de trein wegrijden
Pascalletje, ik heb ongecensureerde foto's (je moet ze nog verkleinen enzo) voor je klaar staan.quote:Op zondag 23 oktober 2005 00:37 schreef pascalheister het volgende:
welkom bij het OVquote:Op zondag 23 oktober 2005 00:37 schreef pascalheister het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |