Heb Mediaplayer 10 nu gedownload en geinstalleerd en ik blijf dezelfde fout hebben.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:20 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Geef eens de filenaam of welke versie je hebt. Misschien heb je de dvdscreener. Dan kun je hem beter met Powerdvd kijken.
Je moet trouwens niet de .bin openen in win media player. Uitpakken met isobuster tot je een .avi of .mpeg krijgt.
Je kan eventueel ook mailen.
Hools mag je wat mij betreft gewoon open laten hoorquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:30 schreef methodmich het volgende:
Zo, ga de boel eens afsluiten.
Prettige avond nog!
Heb jij een crack?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:27 schreef pascalheister het volgende:
probeer het eens met WinISO Pyth
jaquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:33 schreef PyTh het volgende:
[..]
Heb jij een crack?
Unregistered version can not extract large files![]()
En weg is iequote:
Ah hij is morgen pas op TV niet vandaagquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:29 schreef Noca het volgende:
[..]
22:25 dacht ik.
Whahahaa http://media.putfile.com/CrazyLady20![]()
Oh shitquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:28 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ah hij is morgen pas op TV niet vandaag
Ik begin nu aan mijn eerste Bavaria Hooghe Bock van vanavondquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:58 schreef pascalheister het volgende:
ik geniet nog van m'n flesje kanon
morgen ben ik in de buurtquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:01 schreef VoreG het volgende:
Ik zit nog steeds aan de cola omdat jullie allemaal te lui zijn om mij wat te brengen
Zijn sterretje straalt je tegemoed.quote:
Hier ongeveer een avond en nacht en klaarquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:48 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Hoe lang doet een spijkerbroek erover te drogen? Volgens mij hangt die van mij al 2 dagen en nog niks ....... en nee, hij hangt NIET buiten
Zolang? Hang 'm over de verwarming of leg 'm op de vloer (bij vloerverwarming), gaat het iig wat sneller..quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:48 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Hoe lang doet een spijkerbroek erover te drogen? Volgens mij hangt die van mij al 2 dagen en nog niks ....... en nee, hij hangt NIET buiten
Jantje Smit.quote:
Daaruit maak ik op dat 'Gewoon Jan Smit' de Televizierring heeft gewonnen?quote:
* Zit aan de Hertog Janquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:04 schreef DarkShine het volgende:
* DarkShine zit trouwens aan de Jupiler...
truste en tot morgenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:51 schreef pascalheister het volgende:
ik ben pitte, de nodige uurtjes slaap inhalen
bis morgen
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:52 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Daaruit maak ik op dat 'Gewoon Jan Smit' de Televizierring heeft gewonnen?
Ja, je zei dat je geen lauw bier lust.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:01 schreef VoreG het volgende:
Ik zit nog steeds aan de cola omdat jullie allemaal te lui zijn om mij wat te brengen
Dat is erg goed gedaanquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:54 schreef SCH het volgende:
Frans Bauer was bij ons in the building gisteren en liet 4 gesigneerde cd's (zijn nieuwe, vandaag verschenen) achter en die heb ik via de email intern geveild voor Pakistan.
500 euro's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |