Ik begin nu aan mijn eerste Bavaria Hooghe Bock van vanavondquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:58 schreef pascalheister het volgende:
ik geniet nog van m'n flesje kanon
morgen ben ik in de buurtquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:01 schreef VoreG het volgende:
Ik zit nog steeds aan de cola omdat jullie allemaal te lui zijn om mij wat te brengen
Zijn sterretje straalt je tegemoed.quote:
Hier ongeveer een avond en nacht en klaarquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:48 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Hoe lang doet een spijkerbroek erover te drogen? Volgens mij hangt die van mij al 2 dagen en nog niks ....... en nee, hij hangt NIET buiten
Zolang? Hang 'm over de verwarming of leg 'm op de vloer (bij vloerverwarming), gaat het iig wat sneller..quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:48 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Hoe lang doet een spijkerbroek erover te drogen? Volgens mij hangt die van mij al 2 dagen en nog niks ....... en nee, hij hangt NIET buiten
Jantje Smit.quote:
Daaruit maak ik op dat 'Gewoon Jan Smit' de Televizierring heeft gewonnen?quote:
* Zit aan de Hertog Janquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:04 schreef DarkShine het volgende:
* DarkShine zit trouwens aan de Jupiler...
truste en tot morgenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:51 schreef pascalheister het volgende:
ik ben pitte, de nodige uurtjes slaap inhalen
bis morgen
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:52 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Daaruit maak ik op dat 'Gewoon Jan Smit' de Televizierring heeft gewonnen?
Ja, je zei dat je geen lauw bier lust.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:01 schreef VoreG het volgende:
Ik zit nog steeds aan de cola omdat jullie allemaal te lui zijn om mij wat te brengen
Dat is erg goed gedaanquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:54 schreef SCH het volgende:
Frans Bauer was bij ons in the building gisteren en liet 4 gesigneerde cd's (zijn nieuwe, vandaag verschenen) achter en die heb ik via de email intern geveild voor Pakistan.
500 euro's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |