Een hit en wat prutsnummers.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:39 schreef MrDoegewoon het volgende:
Captain Jack overleden!
Een van m'n eerste jeugd helden die gaat
RIPquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:39 schreef MrDoegewoon het volgende:
Captain Jack overleden!
De clips waren mooi meegenomen, Maar het waren gewoon in je kop blijf hang melodieen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:03 schreef Gollemrulez het volgende:
Zijn clips waren op die leeftijd toch wel heel wat heen de muziek nam je dan maar op de koop toe....
Als je 12/13/14 bent weet je niet beter hequote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:51 schreef popolon het volgende:
[..]
Een hit en wat prutsnummers.
Held? Tja.
Best jong, da's wel lullig.
Een football war child manager?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:13 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Als je 12/13/14 bent weet je niet beter he
Trouwens:
[afbeelding]
ben je de nieuwe marco b ?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:13 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Als je 12/13/14 bent weet je niet beter he
Trouwens:
[afbeelding]
quote:
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:39 schreef MrDoegewoon het volgende:
Captain Jack overleden!
West 1, voor als er nog geen antwoord op wasquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 15:53 schreef VoreG het volgende:
Weet iemand trouwens welke regio Utrecht is mbt het voetbal?
Ik zal je morgen even doorsturen naar Hummie van de Tonnekreek.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:55 schreef SCH het volgende:
Ik ben bekaf en verdien morgen een massage
Ik kom naast je liggen op de bankquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:55 schreef SCH het volgende:
Ik ben bekaf en verdien morgen een massage
Hij is zwaar over de top, maar dat maakt 'm ook wel weer leuk, denk dat jij het echter niks vindtquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:14 schreef methodmich het volgende:
http://www.quizyourfriend(...)=051021131004-487958
Is heel slecht toch Vom?
Wat gebeurt er als je via één van de rar-bestanden probeert te unrarren?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:21 schreef PyTh het volgende:
Hey Pascal.
Deze files staan in de CD1 dir:
[afbeelding]
Bedankt!
Isobuster of deamon tools will do the trickquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:34 schreef PyTh het volgende:
Om te branden op CD zie ik.
Maar kan ik hem niet gewoon omzetten in een VCD bestand om 'm op de computer te kijken?
Hoe laat?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:44 schreef Noca het volgende:
Memento vanavond op RTL5, leuke film na het voetbal
Zit geen cue file bij, alleen een bin file.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:52 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Als het goed is heb je er ook een .cue file bij ? DIe heb je nodig in deamontools, en dan is het vrij simpel
Iemand?quote:C00D1199: Cannot play the file
Windows Media Player cannot play the file. You might encounter this error message for one of the following reasons:
The file type is not supported by the Player. For a list of file types (formats) that are supported by Windows Media Player, see Supported file types.
The file type is supported by the Player, but the file was compressed by using a codec that is not supported by the Player.
The file type is supported, but you are trying to play it in a way that is not supported by the Player. For example, you might have tried to drag a DVD file with a .vob extension from a DVD to the Windows Media Player icon. Or you might have tried to open a .vob file by clicking Open on the File menu.
You are trying to play one part of a multipart file. Use a newsreader or other program to combine the files, and then try again.
Error ID = 0xC00D1199, Condition ID = 0x00000000
Geef eens de filenaam of welke versie je hebt. Misschien heb je de dvdscreener. Dan kun je hem beter met Powerdvd kijken.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:13 schreef PyTh het volgende:
[..]
Zit geen cue file bij, alleen een bin file.
Krijg het niet voor elkaar om 'm af te spelen in Mediaplayer, en branden op CD gaat ook niet aangezien de file 802 MB groot is.
Deze error krijg ik bij het afspelen in mediaplayer, heb al verschillende codecs geprobeert:
[..]
Iemand?
wordt er een beetje moedeloos van......
Werkt die verwarming dan welquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:57 schreef clauwheee het volgende:
Ik heb het koudEn de verwarming is aan.. stom herfstweer.
Heb je Daemon Tools nou al gedownload? Doe dat eerst maar eens...quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:13 schreef PyTh het volgende:
[..]
[..]
Iemand?
wordt er een beetje moedeloos van......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |