sttttt dadelijk leest er iemand meequote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:07 schreef Bjoro het volgende:
[..]
in de zin van "spiegels tactisch ophangen"
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:11 schreef tong80 het volgende:
Vader Abraham stort zich op de Amerikaanse markt.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:13 schreef Bluezz het volgende:
Ik zie nu echt zo'n rokerig crimineel pokerhok voor me waar van die dellen de asbakken legen en whisky bijschenken en in het voorbijgaan in de kont geknepen worden
Wil je ons huis niet zo beschrijven?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:13 schreef Bluezz het volgende:
Ik zie nu echt zo'n rokerig crimineel pokerhok voor me waar van die dellen de asbakken legen en whisky bijschenken en in het voorbijgaan in de kont geknepen worden
quote:
En de reden was ?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:19 schreef rubbereend het volgende:
Tanja is gek gewordende reden om NAtalie te nomineren is werkelijk achterlijk
De deksel niet op de boter doen vind ik heel legitiem hoorquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:19 schreef rubbereend het volgende:
Tanja is gek gewordende reden om NAtalie te nomineren is werkelijk achterlijk
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]dat was toch vroeger op RTL Veronique, het nieuws uit Luxemburg?
Is het bij jou niet middenin de nacht nuquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:33 schreef appelsientje het volgende:
Goede zaterdag iedereen!!
Het wordt een mooie dag
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:32 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ja die hoer van een Natalie deed het dekseltje niet op het pakje boter
wat ga je allemaal doen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:33 schreef appelsientje het volgende:
Het wordt een mooie dag
yup bijna 1 uur.. ga ook zo slapenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:39 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Is het bij jou niet middenin de nacht nu
Gefeliciteerd trouwens!
Sientje de Site van een andere fokker die net naar Australië is gegaan :quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:48 schreef appelsientje het volgende:
Slapen... doei iedereenfijne dag nog
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:33 schreef appelsientje het volgende:
Het wordt een mooie dag
genoeg vrouwen mee, zou hij dan eindelijk gaan neukenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Sientje de Site van een andere fokker die net naar Australië is gegaan :
http://www.hoeve.nu/oz/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |