Nu weten we eindelijk waar je zo verliefd op bentquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 14:58 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Dit noem ik nog eens downloaden:
[afbeelding]
I love my connection![]()
20 mbit? lijntjequote:Op vrijdag 21 oktober 2005 14:58 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[afbeelding]
Heb je wel de proper version van Joey? Er zijn een paar met bad audio.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 14:58 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[afbeelding]
Ik ben er niet echt bij vandaag sorry,quote:
100quote:
zit je op campusnet ofzo?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 15:26 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
100
En nee, vliefd ben ik echt op iemand anders hoor
wat voor een extensies zijn het dan?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 15:32 schreef PyTh het volgende:
Misschien een n00b vraag maar weet iemand hoe je als je de torrentfiles tot een geheel voegt na het downloaden?
Ik houd allemaal losse files, terwijl het in wezen 2 files zouden moeten zijn. (film: Greenstreet Hooligans)
waar is Tong als je hem nodig hebtquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 15:32 schreef PyTh het volgende:
Misschien een n00b vraag maar weet iemand hoe je als je de torrentfiles tot een geheel voegt na het downloaden?
Ik houd allemaal losse files, terwijl het in wezen 2 files zouden moeten zijn. (film: Greenstreet Hooligans)
Moet ik vanavond thuis even kijken, zit nu op m'n werk pascal.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 15:34 schreef pascalheister het volgende:
[..]
wat voor een extensies zijn het dan?
Midden?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 15:53 schreef VoreG het volgende:
Weet iemand trouwens welke regio Utrecht is mbt het voetbal?
goed excuusquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 14:57 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik ook..ouders komen vanavond weer thuis..
Maar ik heb een excuus: "ik ga op m'n verjaardag niet opruimen".
Ah tis niet voor 1ejaarsquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 15:43 schreef VoreG het volgende:
[..]
ik was niet de enige bijna niemand wist het!
dat is vanavond dus, dat zal nachtwerk worden, dan uitslapen tot 12.00, eten, op de fiets naar de bus voor de meetquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 15:13 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ben er niet echt bij vandaag sorry,
dacht dat je die enorme pokeravond had gehad of zoiets.
Als ik morgen ook zo verstrooid ben rammel me dan maar door elkaar![]()
![]()
og k heb gewonnen?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Daar is Eend, je moet even een foto zoeken voor he onderschriftentopic.
in de zin van "spiegels tactisch ophangen"quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]
goed excuusmaar k ben alle aan t klaarzetten voor t pokertoernooi hier vanavond, 27 man
t past net
. Alle stoelen an tafels staan klaar
dadelijk even de chips verdelen over plaatsen en wat details opruimen en dan ben k klaar
sttttt dadelijk leest er iemand meequote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:07 schreef Bjoro het volgende:
[..]
in de zin van "spiegels tactisch ophangen"
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:11 schreef tong80 het volgende:
Vader Abraham stort zich op de Amerikaanse markt.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:13 schreef Bluezz het volgende:
Ik zie nu echt zo'n rokerig crimineel pokerhok voor me waar van die dellen de asbakken legen en whisky bijschenken en in het voorbijgaan in de kont geknepen worden
Wil je ons huis niet zo beschrijven?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:13 schreef Bluezz het volgende:
Ik zie nu echt zo'n rokerig crimineel pokerhok voor me waar van die dellen de asbakken legen en whisky bijschenken en in het voorbijgaan in de kont geknepen worden
quote:
En de reden was ?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:19 schreef rubbereend het volgende:
Tanja is gek gewordende reden om NAtalie te nomineren is werkelijk achterlijk
De deksel niet op de boter doen vind ik heel legitiem hoorquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:19 schreef rubbereend het volgende:
Tanja is gek gewordende reden om NAtalie te nomineren is werkelijk achterlijk
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]dat was toch vroeger op RTL Veronique, het nieuws uit Luxemburg?
Is het bij jou niet middenin de nacht nuquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:33 schreef appelsientje het volgende:
Goede zaterdag iedereen!!
Het wordt een mooie dag
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:32 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ja die hoer van een Natalie deed het dekseltje niet op het pakje boter
wat ga je allemaal doen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:33 schreef appelsientje het volgende:
Het wordt een mooie dag
yup bijna 1 uur.. ga ook zo slapenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:39 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Is het bij jou niet middenin de nacht nu
Gefeliciteerd trouwens!
Sientje de Site van een andere fokker die net naar Australië is gegaan :quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:48 schreef appelsientje het volgende:
Slapen... doei iedereenfijne dag nog
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:33 schreef appelsientje het volgende:
Het wordt een mooie dag
genoeg vrouwen mee, zou hij dan eindelijk gaan neukenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Sientje de Site van een andere fokker die net naar Australië is gegaan :
http://www.hoeve.nu/oz/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |