Nu weten we eindelijk waar je zo verliefd op bentquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 14:58 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Dit noem ik nog eens downloaden:
[afbeelding]
I love my connection![]()
20 mbit? lijntjequote:Op vrijdag 21 oktober 2005 14:58 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[afbeelding]
Heb je wel de proper version van Joey? Er zijn een paar met bad audio.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 14:58 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[afbeelding]
Ik ben er niet echt bij vandaag sorry,quote:
100quote:
zit je op campusnet ofzo?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 15:26 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
100
En nee, vliefd ben ik echt op iemand anders hoor
wat voor een extensies zijn het dan?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 15:32 schreef PyTh het volgende:
Misschien een n00b vraag maar weet iemand hoe je als je de torrentfiles tot een geheel voegt na het downloaden?
Ik houd allemaal losse files, terwijl het in wezen 2 files zouden moeten zijn. (film: Greenstreet Hooligans)
waar is Tong als je hem nodig hebtquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 15:32 schreef PyTh het volgende:
Misschien een n00b vraag maar weet iemand hoe je als je de torrentfiles tot een geheel voegt na het downloaden?
Ik houd allemaal losse files, terwijl het in wezen 2 files zouden moeten zijn. (film: Greenstreet Hooligans)
Moet ik vanavond thuis even kijken, zit nu op m'n werk pascal.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 15:34 schreef pascalheister het volgende:
[..]
wat voor een extensies zijn het dan?
Midden?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 15:53 schreef VoreG het volgende:
Weet iemand trouwens welke regio Utrecht is mbt het voetbal?
goed excuusquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 14:57 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik ook..ouders komen vanavond weer thuis..
Maar ik heb een excuus: "ik ga op m'n verjaardag niet opruimen".
Ah tis niet voor 1ejaarsquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 15:43 schreef VoreG het volgende:
[..]
ik was niet de enige bijna niemand wist het!
dat is vanavond dus, dat zal nachtwerk worden, dan uitslapen tot 12.00, eten, op de fiets naar de bus voor de meetquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 15:13 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ben er niet echt bij vandaag sorry,
dacht dat je die enorme pokeravond had gehad of zoiets.
Als ik morgen ook zo verstrooid ben rammel me dan maar door elkaar![]()
![]()
og k heb gewonnen?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Daar is Eend, je moet even een foto zoeken voor he onderschriftentopic.
in de zin van "spiegels tactisch ophangen"quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]
goed excuusmaar k ben alle aan t klaarzetten voor t pokertoernooi hier vanavond, 27 man
t past net
. Alle stoelen an tafels staan klaar
dadelijk even de chips verdelen over plaatsen en wat details opruimen en dan ben k klaar
sttttt dadelijk leest er iemand meequote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:07 schreef Bjoro het volgende:
[..]
in de zin van "spiegels tactisch ophangen"
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:11 schreef tong80 het volgende:
Vader Abraham stort zich op de Amerikaanse markt.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:13 schreef Bluezz het volgende:
Ik zie nu echt zo'n rokerig crimineel pokerhok voor me waar van die dellen de asbakken legen en whisky bijschenken en in het voorbijgaan in de kont geknepen worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |