ik heb nog een blik Guinness liggen, dus dat gaat wel lukkenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 12:30 schreef DIGGER het volgende:
Drinken jullie morgen een pintje Guinness op Kady om de doctoren te verdrijven (als in svp zsm niet meer nodig zijn omdat alles OK is)?
quote:LIVERPOOL ECHO (AP) - A seven-year-old boy was at the centre of a Liverpool courtroom drama yesterday when he challenged a court ruling over who should have custody of him. The boy has a history of being beaten by his parents and the judge initially awarded custody to his aunt, in keeping with child custody law and regulations requiring that family unity be maintained to the degree possible.
The boy surprised the court when he proclaimed that his aunt beat him more than his parents and he adamantly refused to live with her. When the judge then suggested that he live with his grandparents, the boy cried out that they also beat him.
After considering the remainder of the immediate family and learning that domestic violence was apparently a way of life among them, the judge took the unprecedented step of allowing the boy to propose who should have custody of him. After two recesses to check legal references and confer with child welfare officials, the judge granted temporary custody to Everton Football Club whom the boy firmly believes are incapable of beating anyone.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 12:30 schreef DIGGER het volgende:
Drinken jullie morgen een pintje Guinness op Kady om de doctoren te verdrijven (als in svp zsm niet meer nodig zijn omdat alles OK is)?
FAN-TAS-TISCH!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 12:37 schreef Doc het volgende:
Ik las in een Engelse krant (the Liverpool Echo) op het net dit opzienbarende bericht ...
[..]
Iets zegt mij dat de Liverpool Echo niet al te serieus 'nieuws' brengtquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 12:37 schreef Doc het volgende:
Ik las in een Engelse krant (the Liverpool Echo) op het net dit opzienbarende bericht ...
[..]
... Everton Football Club whom the boy firmly believes are incapable of beating anyone.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 12:44 schreef Againzender het volgende:
[..]
Iets zegt mij dat de Liverpool Echo niet al te serieus 'nieuws' brengt
Of dit echt uit de Liverpool Echo komt weet ik niet hoor (ik betwijfel hetquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 12:44 schreef Againzender het volgende:
[..]
Iets zegt mij dat de Liverpool Echo niet al te serieus 'nieuws' brengt
het blijft een leuk bericht in ieder gevalquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 12:55 schreef Doc het volgende:
[..]
Of dit echt uit de Liverpool Echo komt weet ik niet hoor (ik betwijfel het) - ik vond het op een LFC-site
.
De Liverpool Echo is zeker voor nieuws over LFC en EFC en ander lokaal nieuws uit de Merseyside area een behoorlijk goede krant. Ik check 'm regelamtig op het net
ach, je krijgt in ieder geval nog berichtquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 13:05 schreef VoreG het volgende:
Godverdomme
Ik moest voor 14 oktober mijn boeken besteld hebben voor de volgende periode, krijg ik gister bericht over
Gaat lekker hier
Goed bericht Tong !! het wordt ook steeds gevaarlijker met je invalidewagentje op de brug !quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 13:12 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Boodschapjes gedaan. Hoef er niet meer uit nu.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 12:30 schreef DIGGER het volgende:
Ik gok Bulmersquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 13:29 schreef Bluezz het volgende:
[..]
En hoe heet dat goedje wat EW drinkt?
Nee, was mijn debuut.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 13:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Zo, leuk. Heb je al eerder DVD's gerecenseerd?
rare mail. mijn inziens is het geschreven door een individu die graag moeilijk Nederlands wil gebruiken, maar daar qua niveau nog lang niet aan toe is. zie ook de gehighlite zin. daar klopt geen ene kont van.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 14:04 schreef just me het volgende:
lekkere dag vandaag![]()
Krijg net mailtje van mijn contactpersoon van het CWI:
-------------------------
Graag had ik gezien dat u iets uitgebreider vertelt over uw verrichte sollicitaties van de afgelopen maand, voorzover ik nu kan beoordelen zou u slechts een sollicitatie hebben verricht.
Ik moet u erop wijzen dat ik u heb gemaild op 17-10-2005 en dat ik uw antwoord natuurlijk diezelfde dag verwachte. Ik heb uw inschrijving echter voor de zekerheid met een dag extra, namelijk tot de 18e, verlengd. Aangezien u pas gisteren,
20-10-2005, ontving heeft u enkele dagen uitgeschreven gestaan. Ik heb geen kennisgeving verzonden, maar mocht het UWV een steekproefcontrole houden dan kan het zo zijn dat u een strafkorting krijgt. Het is uw plicht om te zorgen dat u uw inschrijving bij het CWI tijdig verlengd.
De volgende bemiddelingsafspraak heb ik gepland op 21-11-2005, dan gewoon hier op kantoor. U krijgt hier nog een schriftelijke bevestiging van.
-----------------------
ik krijg gewoon het idee dat die mensen niet in de gaten hebben dat ik nog een baan van 4 dagen per week heb en dat ik slechts een uitkering aangevraagd heb voor 6 uur per week en dat die banen dus écht niet voor het oprapen liggen.
CWI gaat er vanuit dat je alle ins en outs kent maar ik heb hier nog nooit mee te maken gehad en als ik dat kutgeld niet nodig had had ik er toch geen beroep op gedaan !quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 14:09 schreef snellejelle het volgende:
rare mail. mijn inziens is het geschreven door een individu die graag moeilijk Nederlands wil gebruiken, maar daar qua niveau nog lang niet aan toe is. zie ook de gehighlite zin. daar klopt geen ene kont van.
raar dat ze je niet eens normaal kunnen helpen daar!
Leef je nog danquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 14:14 schreef rubbereend het volgende:oi
moet het huis nog verder opruimen voor vanavond maar k heb geen zin
quote:
56 jaar pas.quote:
heuh?quote:
klopt, ze zat nog gewoon in de kamerquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 14:41 schreef tong80 het volgende:
Op teletekst staat niets over een ziekte, volgens mij zat ze gewoon in de 2de kamer.
Ik ook..ouders komen vanavond weer thuis..quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 14:14 schreef rubbereend het volgende:oi
moet het huis nog verder opruimen voor vanavond maar k heb geen zin
volgens het journaal ook !quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |