2 dingen eigenlijk:quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 11:44 schreef Bluezz het volgende:
Kennis etalerenNee daar heb ik geen last van
Bjoor wat wil je vragen
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 11:49 schreef Bluezz het volgende:
1. Tis Wilmaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
2. even nadenken mag dat?
ja zo iets...ik ben van plan deze trein te nemenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 11:52 schreef Bluezz het volgende:
2. Half 3 of zo?
Of bedoel je hoelaat wij in de trein zitten
*checkt geboortedatum en feliciteert Superjoden alvastquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 12:17 schreef Vom het volgende:
Hoe dat zo SJ?
Jij hebt door dat overstapje altijd een andere trein dan wij in Duivendrecht volgens mij....quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 11:57 schreef Bjoro het volgende:
ja zo iets...ik ben van plan deze trein te nemen
14:04 i Hoofddorp 4 Schiphol Stoptrein 5749 NS
14:23 i Duivendrecht 1
14:29 Duivendrecht 8 Utrecht Centraal Intercity 3051 NS
14:47 i Utrecht Centraal 12b
ik heb nog een blik Guinness liggen, dus dat gaat wel lukkenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 12:30 schreef DIGGER het volgende:
Drinken jullie morgen een pintje Guinness op Kady om de doctoren te verdrijven (als in svp zsm niet meer nodig zijn omdat alles OK is)?
quote:LIVERPOOL ECHO (AP) - A seven-year-old boy was at the centre of a Liverpool courtroom drama yesterday when he challenged a court ruling over who should have custody of him. The boy has a history of being beaten by his parents and the judge initially awarded custody to his aunt, in keeping with child custody law and regulations requiring that family unity be maintained to the degree possible.
The boy surprised the court when he proclaimed that his aunt beat him more than his parents and he adamantly refused to live with her. When the judge then suggested that he live with his grandparents, the boy cried out that they also beat him.
After considering the remainder of the immediate family and learning that domestic violence was apparently a way of life among them, the judge took the unprecedented step of allowing the boy to propose who should have custody of him. After two recesses to check legal references and confer with child welfare officials, the judge granted temporary custody to Everton Football Club whom the boy firmly believes are incapable of beating anyone.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 12:30 schreef DIGGER het volgende:
Drinken jullie morgen een pintje Guinness op Kady om de doctoren te verdrijven (als in svp zsm niet meer nodig zijn omdat alles OK is)?
FAN-TAS-TISCH!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 12:37 schreef Doc het volgende:
Ik las in een Engelse krant (the Liverpool Echo) op het net dit opzienbarende bericht ...
[..]
Iets zegt mij dat de Liverpool Echo niet al te serieus 'nieuws' brengtquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 12:37 schreef Doc het volgende:
Ik las in een Engelse krant (the Liverpool Echo) op het net dit opzienbarende bericht ...
[..]
... Everton Football Club whom the boy firmly believes are incapable of beating anyone.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 12:44 schreef Againzender het volgende:
[..]
Iets zegt mij dat de Liverpool Echo niet al te serieus 'nieuws' brengt
Of dit echt uit de Liverpool Echo komt weet ik niet hoor (ik betwijfel hetquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 12:44 schreef Againzender het volgende:
[..]
Iets zegt mij dat de Liverpool Echo niet al te serieus 'nieuws' brengt
het blijft een leuk bericht in ieder gevalquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 12:55 schreef Doc het volgende:
[..]
Of dit echt uit de Liverpool Echo komt weet ik niet hoor (ik betwijfel het) - ik vond het op een LFC-site
.
De Liverpool Echo is zeker voor nieuws over LFC en EFC en ander lokaal nieuws uit de Merseyside area een behoorlijk goede krant. Ik check 'm regelamtig op het net
ach, je krijgt in ieder geval nog berichtquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 13:05 schreef VoreG het volgende:
Godverdomme
Ik moest voor 14 oktober mijn boeken besteld hebben voor de volgende periode, krijg ik gister bericht over
Gaat lekker hier
Goed bericht Tong !! het wordt ook steeds gevaarlijker met je invalidewagentje op de brug !quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 13:12 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Boodschapjes gedaan. Hoef er niet meer uit nu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |