quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 10:25 schreef DIGGER het volgende:
Dus ja, het vreet enorm, wil ook maandag als m’n bedrijfsleider er is praten hoe dit beste aan te pakken want niemand heeft er wat aan als ik na bv 2 weken emotioneel en lichamelijk opgefikt ben, maar aan de andere kant heb ik m’n werk ook nodig, tis de ideale afleiding, en m’n werk heeft mij ook nodig.
probeer af te spreken dat je iedere dag 2 uurtjes korter werkt dan normaal.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 10:25 schreef DIGGER het volgende:
Dus ja, het vreet enorm, wil ook maandag als m’n bedrijfsleider er is praten hoe dit beste aan te pakken want niemand heeft er wat aan als ik na bv 2 weken emotioneel en lichamelijk opgefikt ben, maar aan de andere kant heb ik m’n werk ook nodig, tis de ideale afleiding, en m’n werk heeft mij ook nodig.
Dus het is op diverse fronten zoeken naar de beste balans, of eigenlijk de minst slechte, want onder deze omstandigheden is er geen goede balans te vinden.
ik vind dat juist nooit erg als mensen veel vragen aan mij, vind het juist wel leuk om mijn kennis te etalerenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 11:03 schreef Bluezz het volgende:
Oh, en ik ben vraagbaak vandaag
Ken je dat?
Een oproepkracht en een collega die er pas is. Ze weten niet veel, krijgen natuurlijk net allemaal ingewikkelde lastige dingen voor hun kiezen.
Eigenlijk kan ik geen pauze nemen....![]()
2 dingen eigenlijk:quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 11:44 schreef Bluezz het volgende:
Kennis etalerenNee daar heb ik geen last van
Bjoor wat wil je vragen
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 11:49 schreef Bluezz het volgende:
1. Tis Wilmaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
2. even nadenken mag dat?
ja zo iets...ik ben van plan deze trein te nemenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 11:52 schreef Bluezz het volgende:
2. Half 3 of zo?
Of bedoel je hoelaat wij in de trein zitten
*checkt geboortedatum en feliciteert Superjoden alvastquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 12:17 schreef Vom het volgende:
Hoe dat zo SJ?
Jij hebt door dat overstapje altijd een andere trein dan wij in Duivendrecht volgens mij....quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 11:57 schreef Bjoro het volgende:
ja zo iets...ik ben van plan deze trein te nemen
14:04 i Hoofddorp 4 Schiphol Stoptrein 5749 NS
14:23 i Duivendrecht 1
14:29 Duivendrecht 8 Utrecht Centraal Intercity 3051 NS
14:47 i Utrecht Centraal 12b
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |