quote:Hallo allemaal,
Ik ben Olaf.
In juni schreef ik mij in voor Idols 3.
Op 22 augustus 2005 legde ik mijn internetsite-naam: www.IDOLAF.NL vast. Op 3 september deed ik auditie voor het tv-programma Idols en kwam ik helaas niet verder dan de eerste ronde.
Na drie dagen van diepe teleurstelling geloofde ik weer in mijzelf.
Nu begin ik aan een groot avontuur. Mijn grote droom is een band op te richten en te kunnen leven van mijn hobby en tegelijkertijd iets terug te kunnen geven aan de maatschappij.
Ik zoek mensen die in mij geloven en die die mij willen HELPEN.
Welkom op mijn site.
Hm, hij is afgewezen, dus het zal wel vreselijk slecht voor je oren zijn. Zou het graag willen zien, though.quote:03-09 Auditie Idols en afgewezen
Iedereen zal 1 minuut lang heel hard om hem lachen. En we weten allemaal: lachen is gezond. Bedankt, Olafquote:Nu begin ik aan een groot avontuur. Mijn grote droom is een band op te richten en te kunnen leven van mijn hobby en tegelijkertijd iets terug te kunnen geven aan de maatschappij.
Hee Olaf!quote:Op woensdag 19 oktober 2005 19:02 schreef Viperdesign het volgende:
Ja, godver. Schiet die gozer af, alsjeblieft..
quote:Ik was 16 jaar toen ik vluchtte in verslaving, voor mij was dat gokken. Van mijn 18de tot mijn 20ste jaar heb ik bij mijn oma gewoond en begon ik naast het gokken ook veel te drinken en te blowen. Ik kon het leven niet aan, liep volledig vast. Ik liep weg van mijn familie, sliep zelfs een korte periode onder de snelweg en schooide op straat om te kunnen eten.
vorig jaar zat er toch zo'n dikke negerin bij?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:11 schreef Funkytrip het volgende:
Op zijn site kun je een demootje horen en zijn zangstem vind ik dus echt niet slecht klinken. Als ze hem al laten afvallen vrees ik voor Idols. Dat worden dus weer alleen knappe meisjes en jongens met een zeer matige stem.
Ik wil ik ook wel eens een vent of wijf van 150kg in de uitzending met de stem van een engel. Maakt het een beetje afwisselend. In de hele wereld reiken zulke mensen tot de laatste 12, behalve in NL, want daar worden ze al tijdens de theater/auditierondes weggebanjourd om te voorkomen dat het publiek op ze gaat stemmen.
Een platenmaatschappij [ ik kan je helpen ]quote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:21 schreef SoA-Holic het volgende:
haha, dit stukkie is helemaal geweldig
http://www.idolaf.nl/content.asp?id=20![]()
Nee. Alleen Yuli in Idols 1 en daar bleef de jury werkelijk elk moment dat ze op tv was benadrukken dat ze wel kon zingen, maar geen idol was. Met dit in het achterhoofd hebben ze bij Idols 2 elk dik persoon al tijdens de theaterronde of audities laten afvallen om te voorkomen dat het publiek een stem op ze kon uitbrengen.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:18 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
vorig jaar zat er toch zo'n dikke negerin bij?
Ik zie hem alweer langzaam wegglijden in een nieuwe depressie!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:34 schreef ThE_ED het volgende:
Retecool wijdt morgen hun "FotoFuckVrijdag"" aan Idolaf.
edit; dat is nu dus; http://retecool.com/comments.php?id=11352_0_1_0_C
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |