Ja dat valt meteen op. Dan mis je die onzin gewoon als je het eens niet ziet.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:51 schreef jimjim1983 het volgende:
Wij zijn Ajax, wij zijn de beste!! maar nu even niet
zo goed?
En daar mag Ajax (volgens mij) meer dan gelukkig zijnquote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:57 schreef S-Two het volgende:
Wordt een zeer lastige wedstrijd. Ik denk een gelijkspelletje.
quote:Dit is mijn club, mijn ideaal
Dit is de mooiste club van allemaal
Hier ligt mijn hart, mijn vreugde m'n verdriet
Het kan dooien, het kan vriezen
We kunnen winnen of verliezen,
Maar een betere club dan deze is er niet.
Dat staat buiten kijf natuurlijkquote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:00 schreef jimjim1983 het volgende:
Wij zijn Ajax, wij zijn de beste!
Je valt in herhaling Sandman...1x is genoeg hoorquote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:01 schreef Da_Sandman het volgende:
Wij zijn altijd de beste.
[..]
Met een gelijkspel kan ik misschien achteraf wel tevreden zijn...
Niet te snel zeggen. Wordt toch moeilijk voor PSV. Hoe laag Ajax dan ook maar mag staan in de competitie.quote:
En ik vind dat Ajax gewoon met 0-2 hoort te winnen, en niet zakelijk, want dan was ik wel voor psv geweest.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:03 schreef the_legend_killer het volgende:
Vind dat PSV gewoon zakelijk met 2-0 hoort te winnen.
Kone en Cocu.
Was de laatste post in het vorige topic, dat mag best herhaalt worden.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:04 schreef PyTh het volgende:
[..]
Je valt in herhaling Sandman...1x is genoeg hoor
Wie gaat Arouna stoppen?
Overschat?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:04 schreef Bramos83 het volgende:
Ik vind dat psv dit seizoen overschat wordt, zo goed spelen ze helemaal niet. Ajax speelt wel bij vlagen ontzettend goed, alleen het scoren is wat minder.
dat kunnen ze niet. Ajax kan dat al helemaal niet, ook al zijn er geen belangrijke spelers weggegaan. (op vdv na)quote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:13 schreef PyTh het volgende:
[..]
Overschat?
Vooraf zouden we toch weer 4e of 5e worden met het verlies van 6 basisspelers?
PSV heeft een moeilijke start gehad (niet zo gek) maar staat als ploeg zijnde weer behoorlijk op de rails zoals je afgelopen Zaterdag tegen AZ en gisteren tegen Milan hebt kunnen zien.
PSV is in 2 seizoenen tijd 9 basisspelers kwijtgeraakt, ik zou heel graag zien hoe ajax en feyenoord deze klap op zouden vangen en twijfel er ernstig aan of ze zouden presteren zoals PSV dit en vorig seizoen.
doe eens normaal!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:05 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En ik vind dat Ajax gewoon met 0-2 hoort te winnen, en niet zakelijk, want dan was ik wel voor psv geweest.
Sneijder en Rosenberg.
Daar is nog tijd zat voor hoorquote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:13 schreef PyTh het volgende:
[..]
Overschat?
Och, speelstijl aanpassen en ultra defensief gaan voetballen. Op die manier doe je in Nederland altijd mee om de titiel...quote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:13 schreef PyTh het volgende:
PSV is in 2 seizoenen tijd 9 basisspelers kwijtgeraakt, ik zou heel graag zien hoe ajax en feyenoord deze klap op zouden vangen en twijfel er ernstig aan of ze zouden presteren zoals PSV dit en vorig seizoen.
Dat doen ze zonder verlies van die spelers ook al niet.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:13 schreef PyTh het volgende:
Tegen Milan was het ultra defensief, maar in de competitie is dat wel anders. In de competitie wordt er vanuit een goede organisatie gevoetbald.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:33 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Och, speelstijl aanpassen en ultra defensief gaan voetballen. Op die manier doe je in Nederland altijd mee om de titiel...
Met defensief voetbal doe je overal mee om de titelquote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:33 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Och, speelstijl aanpassen en ultra defensief gaan voetballen. Op die manier doe je in Nederland altijd mee om de titiel...
Ja, je kunt het ook vanuit een goede organisatie spelen noemen jaquote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:34 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Tegen Milan was het ultra defensief, maar in de competitie is dat wel anders. In de competitie wordt er vanuit een goede organisatie gevoetbald.
Helaas wel jaquote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:35 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Met defensief voetbal doe je overal mee om de titel
Zondag zul je live beleven hoe defensief PSV wel niet is Aldosquote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:37 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Ja, je kunt het ook vanuit een goede organisatie spelen noemen ja
Of nieuw realisme.....
Defensief en laf blijft het
Dus jij vind PSV leuk, frivool en aanvallend voetballen begrijp ik?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:41 schreef PyTh het volgende:
[..]
Zondag zul je live beleven hoe defensief PSV wel niet is Aldos![]()
Wat een wartaal sla je af en toe uit![]()
wedstrijd tegen Az niet gezien dan?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:45 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Dus jij vind PSV leuk, frivool en aanvallend voetballen begrijp ik?
Er is een verschil tussen defensief, laf voetbal en het spel van het huidige PSV.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:45 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Dus jij vind PSV leuk, frivool en aanvallend voetballen begrijp ik?
Bij ons speelt er elke week iemand anders, dus spreken van een vaste basisspelers kun je onze spelers niet noemenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:13 schreef PyTh het volgende:
[..]
Overschat?
PSV heeft een moeilijke start gehad (niet zo gek) maar staat als ploeg zijnde weer behoorlijk op de rails zoals je afgelopen Zaterdag tegen AZ en gisteren tegen Milan hebt kunnen zien.
Rotatie-systemen zijn tegenwoordig heel hip in de voetbalwereldquote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:20 schreef S-Two het volgende:
[..]
Bij ons speelt er elke week iemand anders, dus spreken van een vaste basisspelers kun je onze spelers niet noemen.
Ze spelen thuis, dus dan zou ik voor 1-2 tekenenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:44 schreef Dos37 het volgende:
1-2 voor PSV
Schoppen bedoel je?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:04 schreef PyTh het volgende:
[..]
Je valt in herhaling Sandman...1x is genoeg hoor
Wie gaat Arouna stoppen?
Vorig jaar 0-4 in Amsterdam, al vergeten?quote:
ALS ajax opeens kan scoren dan zit die 0-5 er zeker inquote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:05 schreef Zapper het volgende:
[..]
Vorig jaar 0-4 in Amsterdam, al vergeten?
Als jullie net zo ruk spelen als zaterdag tegen Heracles Almelo, en PSV net zo goed als tegen AZ, zit die 5-0 er zeker in
Maarja, als PSV net zo brak speelt als gisteren. (dus geen balbezit) en Ajax zoals dinsdag..... zo kan ik het ookquote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:05 schreef Zapper het volgende:
[..]
Als jullie net zo ruk spelen als zaterdag tegen Heracles Almelo, en PSV net zo goed als tegen AZ, zit die 5-0 er zeker in
Realismequote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:05 schreef Zapper het volgende:
[..]
Als jullie net zo ruk spelen als op 17 mei 1998, zit die 0-5 er zeker in.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:05 schreef Zapper het volgende:
[..]
Ze speelden niet eens zo ruk, maar Ajax was meesterlijk die dag. Maestro Laudrup en Litmanen waren echt briljant die dagquote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:22 schreef Nashje het volgende:
[..]
Als jullie net zo ruk spelen als op 17 mei 1998, zit die 0-5 er zeker in.
Uhm, jullie spelen al bijna anderhalf seizoen afbraakvoetbal........quote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:50 schreef pascalheister het volgende:
[..]
wedstrijd tegen Az niet gezien dan?![]()
en we zijn net een paar wedstrijden onderweg, en om dan al sprankelend voetbal te verwachten![]()
contradictio in terminoquote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:58 schreef Bos81 het volgende:
PSV speelt in mijn ogen behoudend voetbal met de drang naar voren.
Dus ajax is vorig seizoen thuis met 0-4 van de mat geveegd door afbraakvoetbal?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 10:23 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Uhm, jullie spelen al bijna anderhalf seizoen afbraakvoetbal........
Jezus, let eens wat beter op tijdens Nederlands of zo.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:28 schreef the_legend_killer het volgende:
PyTh lag het mooi uit.
Gelukkig kan de mening van een ander mij niet zo bar veel schelenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 10:37 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dus ajax is vorig seizoen thuis met 0-4 van de mat geveegd door afbraakvoetbal?
En Milan was in de halve finale tegen PSV de mindere door het afbraakvoetbal van PSV?
![]()
![]()
Je hebt het zelf niet in de gaten maar je maakt jezelf met de post belachelijker![]()
![]()
Beetje realisme van jouw kant zou ook niet verkeerd zijn zo nu en dan hoor.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 10:37 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dus ajax is vorig seizoen thuis met 0-4 van de mat geveegd door afbraakvoetbal?
En Milan was in de halve finale tegen PSV de mindere door het afbraakvoetbal van PSV?
![]()
![]()
Je hebt het zelf niet in de gaten maar je maakt jezelf met de post belachelijker![]()
![]()
hmmmm.... Dit lijkt verdacht veel op een verkapte 'penis-envy'quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 10:41 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Gelukkig kan de mening van een ander mij niet zo bar veel schelen![]()
Milan waren leuke potjes, dat geef ik toe. Tegen Ajax stonden jullie ook gewoon met 11 man op eigen helft te verdedigen hoor.....
Dus zelfs bij de wedstrijden die in jouw ogen kennelijk een voorbeeld waren van sprankelend voetbal, blijkt het bij nader inzien reuze mee te vallen
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 10:41 schreef Dr.Daggla het volgende:
Prima dat je zo nu en dan een werkwoord verkeerd vervoegd en zo, normaal erger ik mij er ook niet aan of zo.
Milan behoort dan ook tot de top 5 van beste ploegen in Europa.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 11:02 schreef Robar het volgende:
Ik snap alleen niet dat alle PSV-ers na de wedstrijd tegen Milan zo veel vertrouwen hebben??
Jullie zijn helemaal weggespeeld, hebben geen enkele kans gecreeerd en hebben ontzettend veel geluk gehad dat de vizieren van de Milan aanval niet goed afgesteld stonden. Dat heeft niets met goed voetbal te maken. OK bij vlagen werd er goed verdedigd en werden kansen voorkomen, maar zodra Milan even aanzette werd de druk onmetelijk groot. . . . .
Zoals ik al zei, historie is leuk voor de statistieken, maar dat zegt me verder helemaal niets.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 11:14 schreef PyTh het volgende:
[..]
Milan behoort dan ook tot de top 5 van beste ploegen in Europa.
Er was heel de wedstrijd constante druk op het PSV doel maar dit bleef toch echt beperkt tot afstandschoten en halve kansen, want echte kansen heeft Milan nauwelijks gehad.
Verder zal de voorhoede van PSV op 2 plaatsen gewijzigd zijn ten opzichte van de ploeg die Woensdag in San Siro ten strijde trok.
Het vertrouwen in Zondag heeft verder volgens mij niet echt veel te maken met de wedstrijd tegen Milan, maar meer met de wedstrijd tegen AZ vorige week en de historie van PSV - ajax. (slechts 3x winst voor jullie in de afgelopen 30 jaar)
Uhm, Nederlandse ploegen spelen Italiaanse ploegen altijd van de mat! De kwaliteit van de italianen is het verdedigen en hard toeslaan, wat ze tegen Nederlandse ploegen succesvol doen! Ik moet zeggen dat Milan het anders wou doen dan de vorige keren (toen ze werden weggespeeld) en daarom meer druk zette, maar een hele wedstrijd zo klem te worden gezet is niet goed van PSV (zelf een top 10/15 ploeg van Europa, uitgaande van vorig seizoen, waar die dingen op gebasseerd zijn).quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 11:14 schreef PyTh het volgende:
[..]
Milan behoort dan ook tot de top 5 van beste ploegen in Europa.
Er was heel de wedstrijd constante druk op het PSV doel maar dit bleef toch echt beperkt tot afstandschoten en halve kansen, want echte kansen heeft Milan nauwelijks gehad.
Verder zal de voorhoede van PSV op 2 plaatsen gewijzigd zijn ten opzichte van de ploeg die Woensdag in San Siro ten strijde trok.
Het vertrouwen in Zondag heeft verder volgens mij niet echt veel te maken met de wedstrijd tegen Milan, maar meer met de wedstrijd tegen AZ vorige week en de historie van PSV - ajax. (slechts 3x winst voor jullie in de afgelopen 30 jaar)
Heb je ook wel gelijk in.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 11:26 schreef Robar het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, historie is leuk voor de statistieken, maar dat zegt me verder helemaal niets.
De statistieken wijzen alleen uit dat thuisspelende ploegen over het algemeen meer kans hebben om te winnen, zeker als die ploeg PSV is. Maar elke wedstrijd staat op zich en dan gaat het om de vorm van de dag, die ene pass die wel of niet aankomt, die ene bal die binnenkant paal of buitenkant paal gaat, die rode kaart die wel of niet gegeven had moeten worden. En dat soort dingen kun je niet uit de statistieken halen. Zondag staan er twee ploegen op het veld die aan elkaar gewaagd zijn. Ajax heeft sterke punten en PSV heeft sterke punten. Als ik de sterke punten van beide ploegen tegenover elkaar zet, dan kun je in mijn ogen alleen maar concluderen dat PSV op dit moment de meeste kans op een overwinning heeft.
Het tweede deel van je betoog (dat de wedstrijd van AZ vertrouwen geeft) vond ik dan ook veel realistischer en daar had ik dan ook geen commentaar op.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 11:51 schreef PyTh het volgende:
[..]
Heb je ook wel gelijk in.
Maar jij vroeg je af waar het vertrouwen vandaan kwam, en dat probeerde ik alleen toe te lichten Robar![]()
Er zit nog wel wat tussen afbraakvoetbal en sprankelend frivool voetbal in kerelquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 10:41 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Dus zelfs bij de wedstrijden die in jouw ogen kennelijk een voorbeeld waren van sprankelend voetbal, blijkt het bij nader inzien reuze mee te vallen
Wat doe je hier nog?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 12:31 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ik heb een typfout gemaakt, mijn leven heeft geen zin meer.![]()
Een spelfout is snel gemaakt ja.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 10:45 schreef DIJK het volgende:
[..]
Als je nou graag met dat soort termen wil smijten, doe het dan wel goed.
Met hun zoals jij het noemt verdedigende voetbal proberen ze het de tegenstander onmogelijk te maken om te spelen. Dat is mijn ogen een goede definitie van afbraakvoetbal.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 12:18 schreef JustJunior het volgende:
[..]
Er zit nog wel wat tussen afbraakvoetbal en sprankelend frivool voetbal in kerelPSV speelt geen van beiden. Ze spelen zeker niet erg aanvallend, maar om het afbraakvoetbal te noemen gaat te ver.
Mooi voetbal gekoppeld aan effectiviteit is het summum. PSV speelde meestal wel leuk en attractief voetbal. Toen de resultaten in de voorbereiding op vorig seizoen uitbleven is voor de defensieve stijl gekozen, hetgeen dus een zwaktebod is. Als men dit eindelijk eens erkent, is er niets aan de handquote:Waarom zijn Nederlanders zo vaak gebrand op mooi voetbal? Wat heb je daar aan
Charisteas is wel inzetbaar.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 15:49 schreef JeroenV het volgende:
Ik lees net dat Charisteas zeker niet mee doet, en Rosenberg waarschijnlijk weer in de basis staat. Blind verwacht niet veel op de helft van PSV te spelen en loert dus een beetje op een snelle tegenaanval.
Hoe kun je nou verdedigend voetbal spelen in een 4-3-3 opstelling?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 15:42 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Met hun zoals jij het noemt verdedigende voetbal proberen ze het de tegenstander onmogelijk te maken om te spelen. Dat is mijn ogen een goede definitie van afbraakvoetbal.
PSV speelde vorig jaar de eerste 10 duels meer vanuit de defensie maar dat is in het verloop van de competitie wel degelijk tot leuk voetbal omgezet. Je kunt in het hedendaagse voetbal gewoon niet meer als een dolle de aanval kiezen, want dan loop je keer op keer in het mes.quote:Mooi voetbal gekoppeld aan effectiviteit is het summum. PSV speelde meestal wel leuk en attractief voetbal. Toen de resultaten in de voorbereiding op vorig seizoen uitbleven is voor de defensieve stijl gekozen, hetgeen dus een zwaktebod is. Als men dit eindelijk eens erkent, is er niets aan de hand
Denk niet dat je Charisteas in actie zult zien Zondag na dat hij pas vandaag de training meer hervat heeft.quote:
Nee ok, maar hij is eventueel inzetbaar. Ik zou gewoon beginnen met Yannisquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 15:55 schreef PyTh het volgende:
[..]
Denk niet dat je Charisteas in actie zult zien Zondag na dat hij pas vandaag de training meer hervat heeft.
- systeem zegt niets over speelwijze, dat weet je bestquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 15:54 schreef PyTh het volgende:
[..]
Hoe kun je nou verdedigend voetbal spelen in een 4-3-3 opstelling?![]()
PSV maakt het elke tegenstander keer op keer weer moeilijk om hun spel te maken maar als je dat als afbraakvoetbal wil betitelen dan moet je dan doen.
Ik zie het als een kwaliteit, die maar weinig ploegen bezitten.
[..]
Je hoeft ook niet als een dolle de aanval te kiezen (al haalde AZ er wel redelijkie resultaten mee dacht ik zo...). Het gaat erom dat de intentie is om aan te willen vallen en zelfs iets te creeren, niet om te wachten op fouten van de tegenstander.quote:PSV speelde vorig jaar de eerste 10 duels meer vanuit de defensie maar dat is in het verloop van de competitie wel degelijk tot leuk voetbal omgezet. Je kunt in het hedendaagse voetbal gewoon niet meer als een dolle de aanval kiezen, want dan loop je keer op keer in het mes.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:51 schreef the_legend_killer het volgende:
Niks zelf creeren zo ga je zelf in de fout. ( een beetje mag wel, maar niet te veel )
Nope;quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:02 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Nee ok, maar hij is eventueel inzetbaar. Ik zou gewoon beginnen met Yannis
Aldostuta...........dus de speelstijl van PSV is een zwaktebod???quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 15:49 schreef JeroenV het volgende:
Ik lees net dat Charisteas zeker niet mee doet, en Rosenberg waarschijnlijk weer in de basis staat. Blind verwacht niet veel op de helft van PSV te spelen en loert dus een beetje op een snelle tegenaanval.
De slimheid ( tactiek ) Jullie als gekken aanvallen en wij op de counter er 3 inschietenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:00 schreef aldostuta het volgende:
[..]
![]()
Dit geeft alleen maar aan dat je een gebrek aanvertrouwen in eigen kunnen hebt, en dat het dus een zwaktebod is....
Dat is relatief. Wanneer je namelijk een tegenstander tegenkomt die hetzelfde spelletje doet dan krijg je problemen en saaie kutwedstrijden die in 0-0 eindigen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:45 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
De slimheid ( tactiek ) Jullie als gekken aanvallen en wij op de counter er 3 inschieten
Hoezo zwaktebod ? gewoon betere tactiek. En om tactiek draait het voetbal.
En dit is gewoon de beste tactiek.
Idd.....laat Ajax maar lekker proberen mooi te blijven voetballen, dan pakken wij de punten welquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:08 schreef kollie het volgende:
Mooi voetbal m'n reet, als PSV maar wint.
Het verschil is alleen dat PSV geen haar meer is van het PSV van afgelopen seizoenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:15 schreef ErikT het volgende:
Ajax is nog geen haar beter dan tijdens Ajax - PSV afgelopen seizoen.
Het wordt dus weer een afgetekende overwinning voor PSV.
Daarom won Ajax van PSV, tijdens de Johan Cruijff schaal.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:15 schreef ErikT het volgende:
Ajax is nog geen haar beter dan tijdens Ajax - PSV afgelopen seizoen.
Het wordt dus weer een afgetekende overwinning voor PSV.
Nou da's lekker belangrijk die Fruitschaal. En PSV stond er toen nog niet, maar nu wel. En ajax stond er toen wel, maar nu niet meer.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:42 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Daarom won Ajax van PSV, tijdens de Johan Cruijff schaal.![]()
Gelukkig ben je maar een vrouw.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:46 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Nou da's lekker belangrijk die Fruitschaal. En PSV stond er toen nog niet, maar nu wel. En ajax stond er toen wel, maar nu niet meer.
Dus......makkie voor PSV
Ajax stond er toen welquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:46 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Nou da's lekker belangrijk die Fruitschaal. En PSV stond er toen nog niet, maar nu wel. En ajax stond er toen wel, maar nu niet meer.
Dus......makkie voor PSV
Vrouwen hebben geen verstand van voetbal blijkt maar weerquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:46 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Dus......makkie voor PSV
Nou ja in ieder geval meer dan PSV. Als PSV net zo gespeeld had als ze nu doen, dan was het voor ajax weer een dikke nederlaag geworden.quote:
Oh, dus we gaan nu zo beginnen?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 16:17 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Vrouwen hebben geen verstand van voetbal blijkt maar weer![]()
Waarom haal je ajaxfans er nou weer bij? Ik zeg het over vrouwen in het algemeen, niet over een specifieke club. Moet je maar geen kak pratenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 16:21 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Oh, dus we gaan nu zo beginnen?
Als ik de meeste ajax fans hoor, hebben die totaal geen verstand van het spelletje. Of zijn dat ook allemaal vrouwen?
Gelul dit dus.
Vind jij PSV zo fantastisch spelen dan? Ik vind als Ajacied Ajax erg, erg goed spelen maar we zijn zwak in het afmaken van de kansen, ondanks dat we evenveel goals hebben gemaakt als PSV. Kun je nagaan wanneer we eindelijk die ballen erin gaan schietten. Beginnend met de wedstrijd van morgen, natuurlijkquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 16:19 schreef lookinforyou het volgende:
Nou ja in ieder geval meer dan PSV. Als PSV net zo gespeeld had als ze nu doen, dan was het voor ajax weer een dikke nederlaag geworden.
En in het begin van de competitie won ajax nog wel eens...........
Afgelopen seizoen verloor PSV met 2-0 in Milaan. Nu spelen ze 0-0. PSV is nog volwassener geworden.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:25 schreef 2Drix het volgende:
Het verschil is alleen dat PSV geen haar meer is van het PSV van afgelopen seizoen![]()
PSV vorig jaar in Milaan had kansen om te winnen en Milaan van de mat te vegen. Deze keer was daar nooit sprake van.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 16:34 schreef ErikT het volgende:
[..]
Afgelopen seizoen verloor PSV met 2-0 in Milaan. Nu spelen ze 0-0. PSV is nog volwassener geworden.
eerder dat PSV machtelozer was om iets uit te kunnen halen...quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 16:45 schreef twi het volgende:
Dan heeft Milan veel progressie geboekt, doordat het nu wel af kon dwingen om de volle 90 minuten de druk op PSV te houden. En dat met dezelfde spelersgroep
maar zonder reizigerquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 16:03 schreef twi het volgende:
PSV stond er toen zelfs meer dan nu, met Bouma en Lee nog gewoon in de verdediging
Radio1quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 16:06 schreef RijstNatie het volgende:
is deze wedstrijd ergens live te volgens op een radio of tv stream?
quote:
Geef toe, jij slaapt vannacht niet.quote:
De afgelopen 2 jaar doen ze al niets andersquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 20:29 schreef Da_Sandman het volgende:
Die arrogantie van de psv'ers
Die hoort toch bij ons?
ben ik morgen jarig dan?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 20:27 schreef Zapper het volgende:
[..]
Geef toe, jij slaapt vannacht niet.
onderlinge wedstrijden dat zijn de confrontaties, niet een paar prijzen bij elkaar optellenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 20:37 schreef Da_Sandman het volgende:
En dus?
De prijzenbalans ook al zeker?
De confrontaties die voor mij echt tellen zijn die tegen feyenoord, niet die tegen psv.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 20:46 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
onderlinge wedstrijden dat zijn de confrontaties, niet een paar prijzen bij elkaar optellen
Zeg dat nou niet, dan voelen ze zich weer minderwaardigquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 20:47 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
De confrontaties die voor mij echt tellen zijn die tegen feyenoord, niet die tegen psv.
wrijf het er nou niet aldoor zo in dat ze eigenlijk weinig voorstellenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 20:47 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
De confrontaties die voor mij echt tellen zijn die tegen feyenoord, niet die tegen psv.
Die zijn toch ook groter dan Calimero?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 20:51 schreef mcyodogg het volgende:
het laatste wat ik zal zijn, is jaloers op feyenoord supporters zijn. o nee bijna laatste...
gammaquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 20:49 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Zeg dat nou niet, dan voelen ze zich weer minderwaardig
Dat zeggen ajacieden alleen maar omdat ze die wedstrijd WEL vaak weten te winnen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 20:47 schreef Da_Sandman het volgende:
we willen die wel winnen, maar leeft veel minder dan jullie doen lijken (iig van onze kantquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 20:53 schreef Garlic_Sauce het volgende:
[..]
Dat zeggen ajacieden alleen maar omdat ze die wedstrijd WEL vaak weten te winnen.
zodra de kans klein is dat ze winnen roepen ze ineens dat het toch geen belangrijke wedstrijd is, of dat het ze niks doet... typisch
ligt eraan op welke manier jij 'groter' interpreteertquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 20:52 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Die zijn toch ook groter dan Calimero?
En daarom is Ajax niet meer de 1e club van NLquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 20:54 schreef The_Hives het volgende:
[..]
we willen die wel winnen, maar leeft veel minder dan jullie doen lijken (iig van onze kant)
Wsl niet, maar niet vanwege de wedstrijd iig.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 20:27 schreef Zapper het volgende:
[..]
Geef toe, jij slaapt vannacht niet.
waar staat dat de spelers het niet serieus nemen?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 20:59 schreef Garlic_Sauce het volgende:
[..]
En daarom is Ajax niet meer de 1e club van NL... zodra je wedstrijden tegen je enige directe concurrent niet zo serieus neemt als de tegenstander ... (die daardoor misschien nog wel meer gemotiveerd is om te winnen)
supporters kunnen een wedstrijd beslissen, of denk je dat een massa mensen niets met je doet?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:08 schreef The_Hives het volgende:
waar staat dat de spelers het niet serieus nemen?
hehe waar denk je dat die vent naar op zoek was?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:23 schreef thealterego1 het volgende:
Ajax supporters geven tenminste geen kopstoten aan niet ajax-supporters(http://frontpage.fok.nl/nieuws/58775)
Nee, dat zie je verkeerd. PSV blijft de derde club van Nederland, Ajax en Feyenoord zijn de eerste twee. En dat heeft ook te maken met de twee grootste steden in dit land. Daarom wordt er hier misschien wat anders tegen een wedstrijd vs PSV aan gekeken dan een wedstrijd tegen Feyenoord.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 20:59 schreef Garlic_Sauce het volgende:
[..]
En daarom is Ajax niet meer de 1e club van NL... zodra je wedstrijden tegen je enige directe concurrent niet zo serieus neemt als de tegenstander ... (die daardoor misschien nog wel meer gemotiveerd is om te winnen)
m'n geluksgetalquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:31 schreef the_legend_killer het volgende:
nog 13 uur
Die paar mongolen die 'Boeruh' over het veld heen schreeuwen, zou mij niet veel doen hoor. Maar als je baan profvoetballer is dan moet je daar tegen kunnen en gewoon nog steeds goed kunnen voetballen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:10 schreef Garlic_Sauce het volgende:
[..]
supporters kunnen een wedstrijd beslissen, of denk je dat een massa mensen niets met je doet?
Klopt.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Volgens mij verwacht geen enkele Ajacied een overwinning, maar de vreugde zal wel enorm zijn wanneer Ajax morgen wint. Maar ik heb geen enkel idee wat er morgen kan gebeuren.
kut, gelijkspel dusquote:
Deze wedstrijd heeft een historie van flinke uitslagen., maar zelfs in mijn pessimisme zie ik dit niet gebeurenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:57 schreef the_legend_killer het volgende:
nee 13-0.
geluk voor mij en ongeluk voor jou. ( als je voor Ajax bent )
Wat een onzin,je hebt het over jezelf en noemt je dan Ajax?net of punten in Rotterdam meer waard zijn dan in Eindhoven,Vanmiddag verspelen jullie waarschijnlijk al de landstitel.Ik hoop en denk dat jou ajaxdekbedhoes maandagochtend kletsnat is van het zweet en traantjes.Kop op,tegen Feyenoord mogen jullie het nog wel proberen in de playoffs.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Maar het is gewoon zo. Voor PSV'ers is deze wedstrijd 100x belangrijker dan voor Ajax. Voor Ajax telt alleen Feyenoord als wedstrijd die je niet mag verliezen. Besides, wat is er leuk aan om dit jaar thuis van Ajax te winnen? Een totaal uit vorm Ajax komt naar PSV, waar de laatste zoveel jaar niet meer gepresteerd is. Tja, prestatie hoor, als je dan weet te winnen.
Tegen bier kan je dus ook al niet.quote:Op zondag 23 oktober 2005 03:04 schreef cultheld het volgende:
5-0
vorig jaar kon 0-4 in de Arena ookquote:
Zegt iemand uit Bloemendaal.quote:
mwah..quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Volgens mij verwacht geen enkele Ajacied een overwinning.
what else is newquote:Op zondag 23 oktober 2005 11:03 schreef StarGazer het volgende:
Wat een arrogantie zeg onder de psv' ers
Na de wedstrijd zien we je zeker niet meer hé?quote:Op zondag 23 oktober 2005 09:27 schreef chelloboy het volgende:
Wordt zo wel een 4 a 5 -0 overwinning voor ons PSV.
Alle ballen op Koné.![]()
Over een uurtje maar weer richting stadion,wel weer vroeg met de Zondag.![]()
12:30quote:Op zondag 23 oktober 2005 11:14 schreef Svensational het volgende:
PSV zal wel gaan winnen..
Begint het om 13 uur?
Ah ok. Thnx.quote:
Ik frustiquote:Op zondag 23 oktober 2005 11:22 schreef JustJunior het volgende:
Beetje frust de laatste tijd The_Hives?
Ik ben benieuwd. Dit soort wedstrijden staan toch altijd los van vorige potten en onderlinge historie enzo
[/cliché]
Svurno.quote:Op zondag 23 oktober 2005 11:25 schreef Svensational het volgende:
die jaar
als er 1 een grote mond hebben zijn het die ajaciedjes welquote:Op zondag 23 oktober 2005 11:19 schreef Nashje het volgende:
Wat hoop ik dat Ajax die grote mondjes afstraft.
Kom op Ajax. Tijd voor een overwinning in eihoven.
Ah, omdat Bupatih jarig is, neem jij zijn taken overquote:
Nou iemand?quote:Op zondag 23 oktober 2005 11:39 schreef Burbo het volgende:
Is het nou nog ergens online te zien? Want op tv komt het niet
Babel in de spits, prima.quote:Op zondag 23 oktober 2005 11:53 schreef JeroenV het volgende:
Dus en Yannis en Rosenberg op de bank. Lekker Blind..
Lijkt er wel op.quote:Op zondag 23 oktober 2005 11:54 schreef TimmyAsd het volgende:
4-4-2?
quote:
Babel spits, Rosales wisselend links en rechts, pienaar vlak achter deze 2.quote:Op zondag 23 oktober 2005 11:57 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik denk Babel en Rosales op de vleugels met een inkomende middenvelder. Of gewoon Rosales links, Babel centraal, Pienaar rechts.
ik ben gek op regenwedstrijdenquote:
Klinkt niet slechtquote:Op zondag 23 oktober 2005 12:07 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Babel spits, Rosales wisselend links en rechts, pienaar vlak achter deze 2.
Dat is misschien wat overdreven natuurlijk, maar het is met het huidige materiaal en de vorm wel een logische opstellingquote:Op zondag 23 oktober 2005 12:24 schreef JustJunior het volgende:
Ah. De lang door de Ajax-fokkers gewilde opstelling is eindelijk door Blind aangenomen. Nu zal PSV genadeloos van de mat gespeeld worden, ze hebben geen kans meer. Het Philips-stadion zal op haar grondvesten schudden, Babel in de spits!
Er is maar 1 klassieker en daar doet PSV niet aan mee.quote:
Realistisch heet dat.quote:Op zondag 23 oktober 2005 12:36 schreef kollie het volgende:
Ajax wil counter-voetbal spelenwat een prusters zijn het toch, altijd mooi voetbal willen spelen en dan nu op de counter
![]()
En waar maak je dat uit op?quote:Op zondag 23 oktober 2005 12:36 schreef kollie het volgende:
Ajax wil counter-voetbal spelenwat een prusters zijn het toch, altijd mooi voetbal willen spelen en dan nu op de counter
![]()
lul niet, als PSV het doet noemen de ajacieden het afbraakvoetbal.quote:
luister je radio ajax?quote:Op zondag 23 oktober 2005 12:38 schreef Da_Sandman het volgende:
Voorlopig hoor ik Ajacieden zingen op de radio
Maar wij zijn dan ook Ajax, wij mogen dat.quote:Op zondag 23 oktober 2005 12:38 schreef kollie het volgende:
[..]
lul niet, als PSV het doet noemen de ajacieden het afbraakvoetbal.
Ja, bij Studio Jood ofzo...quote:
aha, vandaarquote:
NIETS.quote:
Aan de galg die kutboer!quote:
Klinkt calimero, maar het is inderdaad wel zo.quote:Op zondag 23 oktober 2005 12:44 schreef WaStEd het volgende:
Scheidrechtsblunders in het nadeel van Ajax zijn standaard voor PSV-Ajax
quote:Op zondag 23 oktober 2005 12:44 schreef DeTolk het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRGGGGGGGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHH
LUCKY PSV!!!!
er zijn nog meer topics dan dezequote:Op zondag 23 oktober 2005 12:45 schreef WaStEd het volgende:
Stomme vraag maar kan je nou nog ergens online kijken behalve Versatel ?
quote:Op zondag 23 oktober 2005 12:47 schreef Erwtensoep het volgende:
vuile KANKER Vink
Heeft nu al de wedstrijd beslist na deze schwalbe, vuile klootzak
Orgineel [14.gif]quote:Op zondag 23 oktober 2005 12:47 schreef kollie het volgende:
[..]
er zijn nog meer topics dan deze
kijk eens verder dan je neus langis
http://www.versatel.tvquote:Op zondag 23 oktober 2005 12:45 schreef WaStEd het volgende:
Stomme vraag maar kan je nou nog ergens online kijken behalve Versatel ?
dank jequote:
is geen klassiekerquote:Op zondag 23 oktober 2005 12:47 schreef Domenica het volgende:
Weer een 'klassieker' om zeep geholpen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |