En daarom is Ajax niet meer de 1e club van NLquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 20:54 schreef The_Hives het volgende:
[..]
we willen die wel winnen, maar leeft veel minder dan jullie doen lijken (iig van onze kant)
Wsl niet, maar niet vanwege de wedstrijd iig.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 20:27 schreef Zapper het volgende:
[..]
Geef toe, jij slaapt vannacht niet.
waar staat dat de spelers het niet serieus nemen?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 20:59 schreef Garlic_Sauce het volgende:
[..]
En daarom is Ajax niet meer de 1e club van NL... zodra je wedstrijden tegen je enige directe concurrent niet zo serieus neemt als de tegenstander ... (die daardoor misschien nog wel meer gemotiveerd is om te winnen)
supporters kunnen een wedstrijd beslissen, of denk je dat een massa mensen niets met je doet?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:08 schreef The_Hives het volgende:
waar staat dat de spelers het niet serieus nemen?
hehe waar denk je dat die vent naar op zoek was?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:23 schreef thealterego1 het volgende:
Ajax supporters geven tenminste geen kopstoten aan niet ajax-supporters(http://frontpage.fok.nl/nieuws/58775)
Nee, dat zie je verkeerd. PSV blijft de derde club van Nederland, Ajax en Feyenoord zijn de eerste twee. En dat heeft ook te maken met de twee grootste steden in dit land. Daarom wordt er hier misschien wat anders tegen een wedstrijd vs PSV aan gekeken dan een wedstrijd tegen Feyenoord.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 20:59 schreef Garlic_Sauce het volgende:
[..]
En daarom is Ajax niet meer de 1e club van NL... zodra je wedstrijden tegen je enige directe concurrent niet zo serieus neemt als de tegenstander ... (die daardoor misschien nog wel meer gemotiveerd is om te winnen)
m'n geluksgetalquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:31 schreef the_legend_killer het volgende:
nog 13 uur
Die paar mongolen die 'Boeruh' over het veld heen schreeuwen, zou mij niet veel doen hoor. Maar als je baan profvoetballer is dan moet je daar tegen kunnen en gewoon nog steeds goed kunnen voetballen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:10 schreef Garlic_Sauce het volgende:
[..]
supporters kunnen een wedstrijd beslissen, of denk je dat een massa mensen niets met je doet?
Klopt.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Volgens mij verwacht geen enkele Ajacied een overwinning, maar de vreugde zal wel enorm zijn wanneer Ajax morgen wint. Maar ik heb geen enkel idee wat er morgen kan gebeuren.
kut, gelijkspel dusquote:
Deze wedstrijd heeft een historie van flinke uitslagen., maar zelfs in mijn pessimisme zie ik dit niet gebeurenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:57 schreef the_legend_killer het volgende:
nee 13-0.
geluk voor mij en ongeluk voor jou. ( als je voor Ajax bent )
Wat een onzin,je hebt het over jezelf en noemt je dan Ajax?net of punten in Rotterdam meer waard zijn dan in Eindhoven,Vanmiddag verspelen jullie waarschijnlijk al de landstitel.Ik hoop en denk dat jou ajaxdekbedhoes maandagochtend kletsnat is van het zweet en traantjes.Kop op,tegen Feyenoord mogen jullie het nog wel proberen in de playoffs.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Maar het is gewoon zo. Voor PSV'ers is deze wedstrijd 100x belangrijker dan voor Ajax. Voor Ajax telt alleen Feyenoord als wedstrijd die je niet mag verliezen. Besides, wat is er leuk aan om dit jaar thuis van Ajax te winnen? Een totaal uit vorm Ajax komt naar PSV, waar de laatste zoveel jaar niet meer gepresteerd is. Tja, prestatie hoor, als je dan weet te winnen.
Tegen bier kan je dus ook al niet.quote:Op zondag 23 oktober 2005 03:04 schreef cultheld het volgende:
5-0
vorig jaar kon 0-4 in de Arena ookquote:
Zegt iemand uit Bloemendaal.quote:
mwah..quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Volgens mij verwacht geen enkele Ajacied een overwinning.
what else is newquote:Op zondag 23 oktober 2005 11:03 schreef StarGazer het volgende:
Wat een arrogantie zeg onder de psv' ers
Na de wedstrijd zien we je zeker niet meer hé?quote:Op zondag 23 oktober 2005 09:27 schreef chelloboy het volgende:
Wordt zo wel een 4 a 5 -0 overwinning voor ons PSV.
Alle ballen op Koné.![]()
Over een uurtje maar weer richting stadion,wel weer vroeg met de Zondag.![]()
12:30quote:Op zondag 23 oktober 2005 11:14 schreef Svensational het volgende:
PSV zal wel gaan winnen..
Begint het om 13 uur?
Ah ok. Thnx.quote:
Ik frustiquote:Op zondag 23 oktober 2005 11:22 schreef JustJunior het volgende:
Beetje frust de laatste tijd The_Hives?
Ik ben benieuwd. Dit soort wedstrijden staan toch altijd los van vorige potten en onderlinge historie enzo
[/cliché]
Svurno.quote:Op zondag 23 oktober 2005 11:25 schreef Svensational het volgende:
die jaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |