Ja dat valt meteen op. Dan mis je die onzin gewoon als je het eens niet ziet.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:51 schreef jimjim1983 het volgende:
Wij zijn Ajax, wij zijn de beste!! maar nu even niet
zo goed?
En daar mag Ajax (volgens mij) meer dan gelukkig zijnquote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:57 schreef S-Two het volgende:
Wordt een zeer lastige wedstrijd. Ik denk een gelijkspelletje.
quote:Dit is mijn club, mijn ideaal
Dit is de mooiste club van allemaal
Hier ligt mijn hart, mijn vreugde m'n verdriet
Het kan dooien, het kan vriezen
We kunnen winnen of verliezen,
Maar een betere club dan deze is er niet.
Dat staat buiten kijf natuurlijkquote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:00 schreef jimjim1983 het volgende:
Wij zijn Ajax, wij zijn de beste!
Je valt in herhaling Sandman...1x is genoeg hoorquote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:01 schreef Da_Sandman het volgende:
Wij zijn altijd de beste.
[..]
Met een gelijkspel kan ik misschien achteraf wel tevreden zijn...
Niet te snel zeggen. Wordt toch moeilijk voor PSV. Hoe laag Ajax dan ook maar mag staan in de competitie.quote:
En ik vind dat Ajax gewoon met 0-2 hoort te winnen, en niet zakelijk, want dan was ik wel voor psv geweest.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:03 schreef the_legend_killer het volgende:
Vind dat PSV gewoon zakelijk met 2-0 hoort te winnen.
Kone en Cocu.
Was de laatste post in het vorige topic, dat mag best herhaalt worden.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:04 schreef PyTh het volgende:
[..]
Je valt in herhaling Sandman...1x is genoeg hoor
Wie gaat Arouna stoppen?
Overschat?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:04 schreef Bramos83 het volgende:
Ik vind dat psv dit seizoen overschat wordt, zo goed spelen ze helemaal niet. Ajax speelt wel bij vlagen ontzettend goed, alleen het scoren is wat minder.
dat kunnen ze niet. Ajax kan dat al helemaal niet, ook al zijn er geen belangrijke spelers weggegaan. (op vdv na)quote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:13 schreef PyTh het volgende:
[..]
Overschat?
Vooraf zouden we toch weer 4e of 5e worden met het verlies van 6 basisspelers?
PSV heeft een moeilijke start gehad (niet zo gek) maar staat als ploeg zijnde weer behoorlijk op de rails zoals je afgelopen Zaterdag tegen AZ en gisteren tegen Milan hebt kunnen zien.
PSV is in 2 seizoenen tijd 9 basisspelers kwijtgeraakt, ik zou heel graag zien hoe ajax en feyenoord deze klap op zouden vangen en twijfel er ernstig aan of ze zouden presteren zoals PSV dit en vorig seizoen.
doe eens normaal!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:05 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En ik vind dat Ajax gewoon met 0-2 hoort te winnen, en niet zakelijk, want dan was ik wel voor psv geweest.
Sneijder en Rosenberg.
Daar is nog tijd zat voor hoorquote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:13 schreef PyTh het volgende:
[..]
Overschat?
Och, speelstijl aanpassen en ultra defensief gaan voetballen. Op die manier doe je in Nederland altijd mee om de titiel...quote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:13 schreef PyTh het volgende:
PSV is in 2 seizoenen tijd 9 basisspelers kwijtgeraakt, ik zou heel graag zien hoe ajax en feyenoord deze klap op zouden vangen en twijfel er ernstig aan of ze zouden presteren zoals PSV dit en vorig seizoen.
Dat doen ze zonder verlies van die spelers ook al niet.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:13 schreef PyTh het volgende:
Tegen Milan was het ultra defensief, maar in de competitie is dat wel anders. In de competitie wordt er vanuit een goede organisatie gevoetbald.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:33 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Och, speelstijl aanpassen en ultra defensief gaan voetballen. Op die manier doe je in Nederland altijd mee om de titiel...
Met defensief voetbal doe je overal mee om de titelquote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:33 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Och, speelstijl aanpassen en ultra defensief gaan voetballen. Op die manier doe je in Nederland altijd mee om de titiel...
Ja, je kunt het ook vanuit een goede organisatie spelen noemen jaquote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:34 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Tegen Milan was het ultra defensief, maar in de competitie is dat wel anders. In de competitie wordt er vanuit een goede organisatie gevoetbald.
Helaas wel jaquote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:35 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Met defensief voetbal doe je overal mee om de titel
Zondag zul je live beleven hoe defensief PSV wel niet is Aldosquote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:37 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Ja, je kunt het ook vanuit een goede organisatie spelen noemen ja
Of nieuw realisme.....
Defensief en laf blijft het
Dus jij vind PSV leuk, frivool en aanvallend voetballen begrijp ik?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:41 schreef PyTh het volgende:
[..]
Zondag zul je live beleven hoe defensief PSV wel niet is Aldos![]()
Wat een wartaal sla je af en toe uit![]()
wedstrijd tegen Az niet gezien dan?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:45 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Dus jij vind PSV leuk, frivool en aanvallend voetballen begrijp ik?
Er is een verschil tussen defensief, laf voetbal en het spel van het huidige PSV.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:45 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Dus jij vind PSV leuk, frivool en aanvallend voetballen begrijp ik?
Bij ons speelt er elke week iemand anders, dus spreken van een vaste basisspelers kun je onze spelers niet noemenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:13 schreef PyTh het volgende:
[..]
Overschat?
PSV heeft een moeilijke start gehad (niet zo gek) maar staat als ploeg zijnde weer behoorlijk op de rails zoals je afgelopen Zaterdag tegen AZ en gisteren tegen Milan hebt kunnen zien.
Rotatie-systemen zijn tegenwoordig heel hip in de voetbalwereldquote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:20 schreef S-Two het volgende:
[..]
Bij ons speelt er elke week iemand anders, dus spreken van een vaste basisspelers kun je onze spelers niet noemen.
Ze spelen thuis, dus dan zou ik voor 1-2 tekenenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:44 schreef Dos37 het volgende:
1-2 voor PSV
Schoppen bedoel je?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:04 schreef PyTh het volgende:
[..]
Je valt in herhaling Sandman...1x is genoeg hoor
Wie gaat Arouna stoppen?
Vorig jaar 0-4 in Amsterdam, al vergeten?quote:
ALS ajax opeens kan scoren dan zit die 0-5 er zeker inquote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:05 schreef Zapper het volgende:
[..]
Vorig jaar 0-4 in Amsterdam, al vergeten?
Als jullie net zo ruk spelen als zaterdag tegen Heracles Almelo, en PSV net zo goed als tegen AZ, zit die 5-0 er zeker in
Maarja, als PSV net zo brak speelt als gisteren. (dus geen balbezit) en Ajax zoals dinsdag..... zo kan ik het ookquote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:05 schreef Zapper het volgende:
[..]
Als jullie net zo ruk spelen als zaterdag tegen Heracles Almelo, en PSV net zo goed als tegen AZ, zit die 5-0 er zeker in
Realismequote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:05 schreef Zapper het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |