Zondag zul je live beleven hoe defensief PSV wel niet is Aldosquote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:37 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Ja, je kunt het ook vanuit een goede organisatie spelen noemen ja
Of nieuw realisme.....
Defensief en laf blijft het
Dus jij vind PSV leuk, frivool en aanvallend voetballen begrijp ik?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:41 schreef PyTh het volgende:
[..]
Zondag zul je live beleven hoe defensief PSV wel niet is Aldos![]()
Wat een wartaal sla je af en toe uit![]()
wedstrijd tegen Az niet gezien dan?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:45 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Dus jij vind PSV leuk, frivool en aanvallend voetballen begrijp ik?
Er is een verschil tussen defensief, laf voetbal en het spel van het huidige PSV.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:45 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Dus jij vind PSV leuk, frivool en aanvallend voetballen begrijp ik?
Bij ons speelt er elke week iemand anders, dus spreken van een vaste basisspelers kun je onze spelers niet noemenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:13 schreef PyTh het volgende:
[..]
Overschat?
Vooraf zouden we toch weer 4e of 5e worden met het verlies van 6 basisspelers?
PSV heeft een moeilijke start gehad (niet zo gek) maar staat als ploeg zijnde weer behoorlijk op de rails zoals je afgelopen Zaterdag tegen AZ en gisteren tegen Milan hebt kunnen zien.
PSV is in 2 seizoenen tijd 9 basisspelers kwijtgeraakt, ik zou heel graag zien hoe ajax en feyenoord deze klap op zouden vangen en twijfel er ernstig aan of ze zouden presteren zoals PSV dit en vorig seizoen.
Rotatie-systemen zijn tegenwoordig heel hip in de voetbalwereldquote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:20 schreef S-Two het volgende:
[..]
Bij ons speelt er elke week iemand anders, dus spreken van een vaste basisspelers kun je onze spelers niet noemen.
Ze spelen thuis, dus dan zou ik voor 1-2 tekenenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:44 schreef Dos37 het volgende:
1-2 voor PSV
Schoppen bedoel je?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:04 schreef PyTh het volgende:
[..]
Je valt in herhaling Sandman...1x is genoeg hoor
Wie gaat Arouna stoppen?
Vorig jaar 0-4 in Amsterdam, al vergeten?quote:
ALS ajax opeens kan scoren dan zit die 0-5 er zeker inquote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:05 schreef Zapper het volgende:
[..]
Vorig jaar 0-4 in Amsterdam, al vergeten?
Als jullie net zo ruk spelen als zaterdag tegen Heracles Almelo, en PSV net zo goed als tegen AZ, zit die 5-0 er zeker in
Maarja, als PSV net zo brak speelt als gisteren. (dus geen balbezit) en Ajax zoals dinsdag..... zo kan ik het ookquote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:05 schreef Zapper het volgende:
[..]
Als jullie net zo ruk spelen als zaterdag tegen Heracles Almelo, en PSV net zo goed als tegen AZ, zit die 5-0 er zeker in
Realismequote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:05 schreef Zapper het volgende:
[..]
Als jullie net zo ruk spelen als op 17 mei 1998, zit die 0-5 er zeker in.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:05 schreef Zapper het volgende:
[..]
Ze speelden niet eens zo ruk, maar Ajax was meesterlijk die dag. Maestro Laudrup en Litmanen waren echt briljant die dagquote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:22 schreef Nashje het volgende:
[..]
Als jullie net zo ruk spelen als op 17 mei 1998, zit die 0-5 er zeker in.
Uhm, jullie spelen al bijna anderhalf seizoen afbraakvoetbal........quote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:50 schreef pascalheister het volgende:
[..]
wedstrijd tegen Az niet gezien dan?![]()
en we zijn net een paar wedstrijden onderweg, en om dan al sprankelend voetbal te verwachten![]()
contradictio in terminoquote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:58 schreef Bos81 het volgende:
PSV speelt in mijn ogen behoudend voetbal met de drang naar voren.
Dus ajax is vorig seizoen thuis met 0-4 van de mat geveegd door afbraakvoetbal?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 10:23 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Uhm, jullie spelen al bijna anderhalf seizoen afbraakvoetbal........
Jezus, let eens wat beter op tijdens Nederlands of zo.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:28 schreef the_legend_killer het volgende:
PyTh lag het mooi uit.
Gelukkig kan de mening van een ander mij niet zo bar veel schelenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 10:37 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dus ajax is vorig seizoen thuis met 0-4 van de mat geveegd door afbraakvoetbal?
En Milan was in de halve finale tegen PSV de mindere door het afbraakvoetbal van PSV?
![]()
![]()
Je hebt het zelf niet in de gaten maar je maakt jezelf met de post belachelijker![]()
![]()
Beetje realisme van jouw kant zou ook niet verkeerd zijn zo nu en dan hoor.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 10:37 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dus ajax is vorig seizoen thuis met 0-4 van de mat geveegd door afbraakvoetbal?
En Milan was in de halve finale tegen PSV de mindere door het afbraakvoetbal van PSV?
![]()
![]()
Je hebt het zelf niet in de gaten maar je maakt jezelf met de post belachelijker![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |