Van Bommels gelaatsuitdrukking had te maken met PSV - ajax of niet?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 10:50 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik haalde er een foto van von Bommel by, pythje. Dat dat in de wedstrijd tegen Milan was, is irrelevant. Het ging mij even om die reservemof..
Jij zei dat je z'n gezichtsuitdrukking zo leuk vindt, ik vind z'n lichaamshouding erg leuk op die foto.
Slaat in beide gevallen he-le-maal nergens op in een topic over psv - Ajax..
v Bommel de reservemof, voor als de echte mof vd Vaart uitvalt oid?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 10:50 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik haalde er een foto van von Bommel by, pythje. Dat dat in de wedstrijd tegen Milan was, is irrelevant. Het ging mij even om die reservemof..
Jij zei dat je z'n gezichtsuitdrukking zo leuk vindt, ik vind z'n lichaamshouding erg leuk op die foto.
Slaat in beide gevallen he-le-maal nergens op in een topic over psv - Ajax..
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:06 schreef Cart_man het volgende:
Gewoon mondje dicht allemaal.
[afbeelding]
Ik denk eerder dan Ajax net als tegen AZ beter is maar weer eens een lesje in effectiviteit krijgt, zoals zovaak dit seizoen.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:11 schreef Kaap het volgende:
Ik denk eigenlijk aan 2 extremen. Of ajax zet het spel van deze week CL door en wint in eindhoven met 0-1 of p$v speelt ajax compleet van de mat en dan wordt het 3-1:
2 * Kone, 1 * Cocu en 1 keer Sneijder.
Het is sowieso triest dat je niet eens normaal Amsterdam , Eindhoven of Rotterdam kunt zeggen, maar dat is mijn mening. Ik vind sowieso de hatelijke opmerkingen naar elkaar verschrikkelijk debiel. (tenzij daar nu echt een goede reden voor is)quote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik denk eerder dan Ajax net als tegen AZ beter is maar weer eens een lesje in effectiviteit krijgt, zoals zovaak dit seizoen.
Of Ananas moet het echt opeens op zijn heupen krijgen, maar dat zal wel niet.
Oh en "kengetal 020" is wel zo'n beetje de debielste "belediging" die je kan verzinnen hoor...
Mwah, beetje jennen hoort er gewoon bij. En ik kort r'dam, e'hoven ook wel eens af, net als f'noord. Maar "020" waar SLAAT het op???quote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:34 schreef Robar het volgende:
[..]
Het is sowieso triest dat je niet eens normaal Amsterdam , Eindhoven of Rotterdam kunt zeggen, maar dat is mijn mening. Ik vind sowieso de hatelijke opmerkingen naar elkaar verschrikkelijk debiel. (tenzij daar nu echt een goede reden voor is)
Inderdaad. Ik woon onder 010.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:36 schreef ThomasBerge het volgende:
Het schrijven van netnummers ipv plaatsnamen vind ik ook behoorlijk triest. Ik blijf gewoon Amsterdam, Rotterdam, Eindhoven, Ajax, Feyenoord en PSV zeggen, en met hoofdletters
Jennen mag, maar de opmerkingen die hier af en toe geplaatst worden slaan echt als een tang op een varken. Wat heeft Tomasson met de wedstrijd van dit weekend te maken? Wat heeft Van Bommel met de wedstrijd te maken? Zondag staan er 22 spelers in het veld die geen boodschap hebben aan vorig seizoen. Zondag gebeurt het, statistieken zijn waardeloos voor zo een wedstrijd!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, beetje jennen hoort er gewoon bij. En ik kort r'dam, e'hoven ook wel eens af, net als f'noord. Maar "020" waar SLAAT het op???
Jij bent van 020! Nee, dat pik ik niet, neem het terug, ik maak je dooooood!!!!.
Pleur op zeg.... hoe vaak wordt er wel niet 010 geroepen en zelfs 030 en 040.......quote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:45 schreef HeatWave het volgende:
Elke club heeft zijn negatieve bijnaam, daar is opzich ook niets mis mee. Maar 020 zeggen is gewoon op en top triest...
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:45 schreef HeatWave het volgende:
Elke club heeft zijn negatieve bijnaam, daar is opzich ook niets mis mee. Maar 020 zeggen is gewoon op en top triest...
0570 REpReSenTquote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:48 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Pleur op zeg.... hoe vaak wordt er wel niet 010 geroepen en zelfs 030 en 040.......
Get over it..... er zijn ergere dingen
Erger jahoor, stompzinniger, weinig.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:48 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Pleur op zeg.... hoe vaak wordt er wel niet 010 geroepen en zelfs 030 en 040.......
Get over it..... er zijn ergere dingen
Moderator op FOK en je kunt werkelijk geen stomzinnigere dingen verzinnen?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 12:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Erger jahoor, stompzinniger, weinig.
Ja, zo ken ik er ook nog wel een paar. We hebben het over voetbal "beledigingen" en niet over alles wat je maar kan verzinnen hoor.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 12:14 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Moderator op FOK en je kunt werkelijk geen stomzinnigere dingen verzinnen?
Ik zou zeggen ga eens kijken in ONZ, KLB enz enz enz
Ik vind het eerlijk gezegd wel grappig. Wie de fuck kent nou de kengetallen van die klote dorpen waar de betreffende posters vandaan komen ?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:22 schreef HeatWave het volgende:
Oh en "kengetal 020" is wel zo'n beetje de debielste "belediging" die je kan verzinnen hoor...
Helemaal meen eens Robar, soms kan een verspreking a p$v, Feyenooit of Ajakkes nog leuk zijn, maar dan zeer sporadisch nav een gebeurtenis. Toch menen velen dat ze de andere club altijd moeten kleineren en dat vind ik onzin.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:34 schreef Robar het volgende:
[..]
Het is sowieso triest dat je niet eens normaal Amsterdam , Eindhoven of Rotterdam kunt zeggen, maar dat is mijn mening. Ik vind sowieso de hatelijke opmerkingen naar elkaar verschrikkelijk debiel. (tenzij daar nu echt een goede reden voor is)
Farfán - Emanuelsonquote:Op donderdag 20 oktober 2005 13:29 schreef Elgigante het volgende:
Vraagje aan de fans:
Wat worden de leukste duels komende zondag?
Die zullen niet veel tegen over elkaar staan aangezien ze allebei links op het midden zullen spelen........quote:Op donderdag 20 oktober 2005 13:46 schreef Cart_man het volgende:
Middenveld ajax - psv natuurlijk: Cocu - Sneijder. Oude garde tegen jonge garde.
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 14:02 schreef Da_Sandman het volgende:
Kijken of Kriekera Kone beter kan bespelen dan Vlaar...
En kijken of welke spits van ons dan ook Alex iets kan maken
Duidelijk dat ik geen fan ben van de twee...quote:Op donderdag 20 oktober 2005 13:51 schreef PyTh het volgende:
[..]
Die zullen niet veel tegen over elkaar staan aangezien ze allebei links op het midden zullen spelen........![]()
Zowel Ajax als Feyenoord hadden graag de beschikking gehad over Cocu denk ik hoor.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 14:13 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Duidelijk dat ik geen fan ben van de twee...
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 14:02 schreef Da_Sandman het volgende:
Kijken of Kriekera Kone beter kan bespelen dan Vlaar...
En kijken of welke spits van ons dan ook Alex iets kan maken
Nee joh, Feyenoord heeft Ghaly tochquote:Op donderdag 20 oktober 2005 14:24 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Zowel Ajax als Feyenoord hadden graag de beschikking gehad over Cocu denk ik hoor.
En toch is het zonde, want die jongen kan echt wel voetballen . . .quote:Op donderdag 20 oktober 2005 14:31 schreef The_M het volgende:
[..]
Nee joh, Feyenoord heeft Ghaly toch![]()
Dat grenseloze optimismequote:Op donderdag 20 oktober 2005 14:41 schreef Jajong het volgende:
Grygera stopt Kone in de broekzak, dat is het probleem niet.
Vind ik ook wel hoor, maar die jongen mist nou juist wat Cocu wel heeftquote:Op donderdag 20 oktober 2005 14:41 schreef Robar het volgende:
[..]
En toch is het zonde, want die jongen kan echt wel voetballen . . .
Zeg maar gerust naïeviteit. Ik lach me echt kapot als Koné met z'n zwakke hartje 020 oprolt.quote:
We zien het vanzelf.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:05 schreef Da_Sandman het volgende:
En door mensen als heiden6 hoop ik dat hij zondag door zn hoeven zakt.
Center Parcs, even helemaal wegquote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:51 schreef jimjim1983 het volgende:
Wij zijn Ajax, wij zijn de beste!! maar nu even niet
zo goed?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |