Die zullen niet veel tegen over elkaar staan aangezien ze allebei links op het midden zullen spelen........quote:Op donderdag 20 oktober 2005 13:46 schreef Cart_man het volgende:
Middenveld ajax - psv natuurlijk: Cocu - Sneijder. Oude garde tegen jonge garde.
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 14:02 schreef Da_Sandman het volgende:
Kijken of Kriekera Kone beter kan bespelen dan Vlaar...
En kijken of welke spits van ons dan ook Alex iets kan maken
Duidelijk dat ik geen fan ben van de twee...quote:Op donderdag 20 oktober 2005 13:51 schreef PyTh het volgende:
[..]
Die zullen niet veel tegen over elkaar staan aangezien ze allebei links op het midden zullen spelen........![]()
Zowel Ajax als Feyenoord hadden graag de beschikking gehad over Cocu denk ik hoor.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 14:13 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Duidelijk dat ik geen fan ben van de twee...
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 14:02 schreef Da_Sandman het volgende:
Kijken of Kriekera Kone beter kan bespelen dan Vlaar...
En kijken of welke spits van ons dan ook Alex iets kan maken
Nee joh, Feyenoord heeft Ghaly tochquote:Op donderdag 20 oktober 2005 14:24 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Zowel Ajax als Feyenoord hadden graag de beschikking gehad over Cocu denk ik hoor.
En toch is het zonde, want die jongen kan echt wel voetballen . . .quote:Op donderdag 20 oktober 2005 14:31 schreef The_M het volgende:
[..]
Nee joh, Feyenoord heeft Ghaly toch![]()
Dat grenseloze optimismequote:Op donderdag 20 oktober 2005 14:41 schreef Jajong het volgende:
Grygera stopt Kone in de broekzak, dat is het probleem niet.
Vind ik ook wel hoor, maar die jongen mist nou juist wat Cocu wel heeftquote:Op donderdag 20 oktober 2005 14:41 schreef Robar het volgende:
[..]
En toch is het zonde, want die jongen kan echt wel voetballen . . .
Zeg maar gerust naïeviteit. Ik lach me echt kapot als Koné met z'n zwakke hartje 020 oprolt.quote:
We zien het vanzelf.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:05 schreef Da_Sandman het volgende:
En door mensen als heiden6 hoop ik dat hij zondag door zn hoeven zakt.
Center Parcs, even helemaal wegquote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:51 schreef jimjim1983 het volgende:
Wij zijn Ajax, wij zijn de beste!! maar nu even niet
zo goed?
quote:Dit is mijn club, mijn ideaal
Dit is de mooiste club van allemaal
Hier ligt mijn hart, mijn vreugde m'n verdriet
Het kan dooien, het kan vriezen
We kunnen winnen of verliezen,
Maar een betere club dan deze is er niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |