Ah mooi, aanstaande zondag dus dubbel leedvermaakquote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:38 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik ben nog meer dan vorig seizoen overtuigd van een Eindhovense zege. Daarom zet ik ook 100 euro @ quote 2 in op PSV.
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 02:01 schreef twi het volgende:
[..]
Ah mooi, aanstaande zondag dus dubbel leedvermaak
Ik hoef er niet over na te denken, als ik moet kiezen tussen 300 euro of een overwinning a.s. zondag. Geef mij die overwinning maarquote:Op donderdag 20 oktober 2005 02:02 schreef Elgigante het volgende:
[..]
![]()
Eigenlijk moet je ook inzetten tegen je hoop in, dan win je altijd.
Voor mij als PSV-supporter wordt het een lastige keus, of we nu winnen of verliezen, de voorsprong op Ajax blijft en ik denk niet dat deze wedstrijd beslissend is in de competitie in het nadeel van PSV.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 02:07 schreef twi het volgende:
[..]
Ik hoef er niet over na te denken, als ik moet kiezen tussen 300 euro of een overwinning a.s. zondag. Geef mij die overwinning maarDie 300 euro is echt niet meer dan een schrale troost.
één enkele wedstrijd is vrijwel nooit beslissend voor t kampioenschapquote:Op donderdag 20 oktober 2005 02:10 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Voor mij als PSV-supporter wordt het een lastige keus, of we nu winnen of verliezen, de voorsprong op Ajax blijft en ik denk niet dat deze wedstrijd beslissend is in de competitie in het nadeel van PSV.
Als Ajax verliest gaat men daar de herfst flink voelen..
Nee, maar kan de winning mood aanzwengelen of een definitieve dip betekenen, ik vond de wedstrijd Ajax-PSV twee jaarterug behoorlijk beslissend.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 02:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
één enkele wedstrijd is vrijwel nooit beslissend voor t kampioenschap
Was het niet Catch you at the flipside?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 02:12 schreef TC03 het volgende:
Eigenlijk boeit de uitslag me niet zo. Hoop meer op mooie acties tegen Sneijder en Simons.
Misschien denkt Hiddink er ook zo over, en gaat Danny even met de pet rondquote:Op donderdag 20 oktober 2005 02:10 schreef Elgigante het volgende:
Voor mij als PSV-supporter wordt het een lastige keus, of we nu winnen of verliezen, de voorsprong op Ajax blijft en ik denk niet dat deze wedstrijd beslissend is in de competitie in het nadeel van PSV.
Volgens mij niet, maar het zou kunnen. Zal het weleens terug kijken.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 02:16 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Was het niet Catch you at the flipside?
Gaat Danny het lastig krijgen als PSV gaat winnen zondag twi?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 02:16 schreef twi het volgende:
[..]
Misschien denkt Hiddink er ook zo over, en gaat Danny even met de pet rond
Nee, na het "goede" resultaat tegen Thun niet. Bovendien is zoals je in dit topic kunt lezen eigenlijk de algemene tendens dat veel Ajacieden een nederlaag aan zien komen.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 02:21 schreef Elgigante het volgende:
Gaat Danny het lastig krijgen als PSV gaat winnen zondag twi?
on volgens mijquote:Op donderdag 20 oktober 2005 02:16 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Was het niet Catch you at the flipside?
Tja het verwachtingspatroon gecombineerd met de uitslag kan wonderen doen, zie vanavond bijv..quote:Op donderdag 20 oktober 2005 02:22 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, na het "goede" resultaat tegen Thun niet. Bovendien is zoals je in dit topic kunt lezen eigenlijk de algemene tendens dat veel Ajacieden een nederlaag aan zien komen.
Zullen zij even onverwacht blij zijn wanneer het laatste fluitsignaal gaat
Ok, dan ben ik om saintquote:Op donderdag 20 oktober 2005 02:29 schreef TC03 het volgende:
On ja, volgens IMDB.
als Ajax vorig jaar 2 keer had gewonnen van PSV waren we kampioen geweestquote:Op donderdag 20 oktober 2005 02:10 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Waar het gisteren aan ontbrak was aanvallende kwaliteiten, Robert, Beasley en Farfan konden het niet bolwerken tegen Cafu, Stam, Maldini en Kaladze. (wat niet zo heel gek is natuurlijk)quote:Op donderdag 20 oktober 2005 08:21 schreef Robar het volgende:
Na gisteravond zie ik toch wel "kleine" mogelijkheden voor Ajax . . . .
Maar nog acht ik PSV sterker.
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 09:10 schreef Radjesh het volgende:
AJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAX
TROEP![]()
Het ontbrak PSV natuurlijk ook niet aan een dosis geluk . . . . . .quote:Op donderdag 20 oktober 2005 09:01 schreef PyTh het volgende:
[..]
Waar het gisteren aan ontbrak was aanvallende kwaliteiten, Robert, Beasley en Farfan konden het niet bolwerken tegen Cafu, Stam, Maldini en Kaladze. (wat niet zo heel gek is natuurlijk)
Zondag is het Culina, Kone en Farfan tegen Trabelsi, Grygera, Maduro en Emanuelson, een heel ander verhaal natuurlijk.
Zondag zal PSV met 3-1 winnen.
Die speelt in ieder geval niet ...quote:Op donderdag 20 oktober 2005 09:31 schreef PyTh het volgende:
[..]
Pleur eens op met die viezigheid
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat is een ding wat zeker is jaquote:
tell me something I don't know ...quote:Op donderdag 20 oktober 2005 09:37 schreef HeatWave het volgende:
Ach, psv zal wel weer aan het langste eind trekken in deze wedstrijd. Maar het blijft een kutclub.
Geluk dwing je af zeggen jullie toch altijd zo mooi?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 09:34 schreef Robar het volgende:
[..]
Het ontbrak PSV natuurlijk ook niet aan een dosis geluk . . . . . .
De 0-0 is knap, maar het had gewoon 2 - 0 of 3 - 0 moeten staan na 90 minuten.
Gomez geeft PSV aardig op de been gehouden.
Dat zie ik niet zo eerlijk gezeg, maar ik geil dan ook niet op gelaatsuitdrukkingen van mannen.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 09:38 schreef PyTh het volgende:
Vind alleen z'n gelaatsuitdrukking zo lekker op die foto's
zie post van Heatwave.quote:
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 09:37 schreef HeatWave het volgende:
Ach, psv zal wel weer aan het langste eind trekken in deze wedstrijd. Maar het blijft een kutclub.
Ach, Chelski is ook een kutclub - daar verliezen ook wel meer teams van.quote:
Ook zo een standaard uitspraak .quote:Op donderdag 20 oktober 2005 09:40 schreef PyTh het volgende:
[..]
Geluk dwing je af zeggen jullie toch altijd zo mooi?
Hier staat von Bommel er veel leuker op.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 09:31 schreef PyTh het volgende:
[..]
Pleur eens op met die viezigheid
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik moet altijd zo lachen om die sukkels die denken dat we allemaal gefrustreerde Feijenoorders zijn.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:04 schreef golfer het volgende:
Ik moet zo lachen om die gefrustreerde Feyenoorders die steeds maar opduiken in een PSV-Ajax-topic.
Moeten jullie je niet voorbereiden op jullie komende Europese wedstrijden?
Hoe vond je het gaan? Ik vond het best te doenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 08:28 schreef Jajong het volgende:
Anyway als Ajax wint doe ik de horlepiep, en nu ga ik een SE Filosofie makendoeii
eEn gezien de huidige achterstand is een verlies een vrij groot probleem....quote:Op donderdag 20 oktober 2005 02:13 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Nee, maar kan de winning mood aanzwengelen of een definitieve dip betekenen, ik vond de wedstrijd Ajax-PSV twee jaarterug behoorlijk beslissend.
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 10:05 schreef Dr.Daggla het volgende:
Zelfde seizoen, net zo offtopic..
Het menselijk hoofd weegt ongeveer 2 kilo.quote:
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 10:05 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Hier staat von Bommel er veel leuker op.
[afbeelding]
En dat na aanleiding van dit:
[afbeelding]
Ik haalde er een foto van von Bommel by, pythje. Dat dat in de wedstrijd tegen Milan was, is irrelevant. Het ging mij even om die reservemof.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 10:36 schreef PyTh het volgende:
[..]
Zielig dat je er foto's van Milan bij moet halen Dagglaatje.
Ach ja je moet iets als je niet van dat soort foto's kunt vinden van confrontaties tegen PSV![]()
5 toch?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 10:40 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Het menselijk hoofd weegt ongeveer 2 kilo.
Volgens mij ook 5. Maarja, ik kan het moeilijk even controlerenquote:
U gaat echt naar lampjes stad?quote:
Nog mooier:quote:Op donderdag 20 oktober 2005 10:05 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Hier staat von Bommel er veel leuker op.
[afbeelding]
En dat na aanleiding van dit:
[afbeelding]
Lucky Milan hoor. Telkens scoren in de laatste minuut.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 10:52 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Nog mooier:
[afbeelding]
Naar aanleiding van:
[afbeelding]
3 - 2![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |