Allemaal mooie krulletjesquote:Op woensdag 19 oktober 2005 13:38 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ik zal zwaaien. Hoe zie je eruit?
Je zit in elk geval droog bovenin dat scheelt al.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 18:02 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Allemaal mooie krulletjes
Roep maar keihard Stuta, dan reageer ik wel![]()
Ook alleen maar omdat ze geen klassiekers kunnen spelenquote:Op woensdag 19 oktober 2005 18:00 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Klassieker is ook maar een woord en dus erg interpretabel.
In Eindhoven spelen ze liever toppers dan klassiekers.
Haha, nou hou jij je klassieker maar hoorquote:Op woensdag 19 oktober 2005 18:06 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ook alleen maar omdat ze geen klassiekers kunnen spelen.
dat woord kan je tegenwoordig ook wel weglatenquote:Op woensdag 19 oktober 2005 17:59 schreef Dr.Daggla het volgende:
Hoeveel prijzen psv ook pakt, hoe goed ze ook spelen..ER IS MAAR 1 KLASSIEKER!
Dat ben ik dan wel weer eens met CM
Hoef geen spierballentaal, maar van dat 'dat-de-beste-mogen-winnen-sfeertje' ga ik iig over mn nekquote:Op woensdag 19 oktober 2005 18:33 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Haha, nou hou jij je klassieker maar hoor.
@ Staanplaats:
Moet er dan gescholden worden ofzo?
Ajax - Feyenoord is weliswaar een klassieker, maar heeft echt niet de allure van Lazio - AS Roma, Celtic - Rangers of Real Madrid - Barcelona. Het blijft een klassieker tussen haakjes. Nou is Nederland ook niet geschikt voor een vergelijkbare klassieker, dus PSV doet waar het goed in is: presteren en gemoedelijk blijven als een echte Brabantse topclub.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 17:59 schreef Dr.Daggla het volgende:
Hoeveel prijzen psv ook pakt, hoe goed ze ook spelen..ER IS MAAR 1 KLASSIEKER!
Dat ben ik dan wel weer eens met CM
denk dat zij hopen op een gelijkspel, maar misschien zij ze voor Ajax, zodat de directe concurrent punten verliest.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 18:40 schreef Shreyas het volgende:
Voor wie zijn de Feyenoorders eigenlijk?
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 18:52 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ajax - Feyenoord is weliswaar een klassieker, maar heeft echt niet de allure van Lazio - AS Roma, Celtic - Rangers of Real Madrid - Barcelona. Het blijft een klassieker tussen haakjes. Nou is Nederland ook niet geschikt voor een vergelijkbare klassieker, dus PSV doet waar het goed in is: presteren en gemoedelijk blijven als een echte Brabantse topclub.
Ik heb liever faire wedstrijden dan arbitrale blunders die ook weleens in je voordeel kunnen vallen.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 18:52 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Hoef geen spierballentaal, maar van dat 'dat-de-beste-mogen-winnen-sfeertje' ga ik iig over mn nek![]()
Euuuh? wat voor spul rook jij?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 18:52 schreef Elgigante het volgende:
[..]
denk dat zij hopen op een gelijkspel, maar misschien zij ze voor Ajax, zodat de directe concurrent punten verliest.![]()
Je moet alles in verhouding zien, Ajax en Feyenoord hebben beide geen 80.00 zitplaatsen en wonen ik relatief kleine steden, er speelt ook geen religieus of zich-af-willen-scheiden-van mentaliteit dus zo heet wordt de Nederlandse klassieker niet.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 18:52 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ajax - Feyenoord is weliswaar een klassieker, maar heeft echt niet de allure van Lazio - AS Roma, Celtic - Rangers of Real Madrid - Barcelona. Het blijft een klassieker tussen haakjes. Nou is Nederland ook niet geschikt voor een vergelijkbare klassieker, dus PSV doet waar het goed in is: presteren en gemoedelijk blijven als een echte Brabantse topclub.
Mondiaal gezien blijft het een Hollandse klompenklassieker. Daar is niks mis mee, maar doe dan niet zo arrogant/triest ten opzichte van PSV.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 18:58 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Je moet alles in verhouding zien, Ajax en Feyenoord hebben beide geen 80.00 zitplaatsen en wonen ik relatief kleine steden, er speelt ook geen religieus of zich-af-willen-scheiden-van mentaliteit dus zo heet wordt de Nederlandse klassieker niet.
Verder zie ik Ajax Feyenoord wel als dé klassieker omdat het beide grote clubs zijn en elkaars tegenpool.
Haha, in de zin dat jij als feyenoorder nooit voor Ajax zou kunnen zijn, zelfs al zou een overwinning van hen, direct jouw kampioenschap opleveren?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 18:54 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Euuuh? wat voor spul rook jij?
Hoezo arrogant/triest en opzichte van PSV?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 19:01 schreef cultheld het volgende:
[..]
Mondiaal gezien blijft het een Hollandse klompenklassieker. Daar is niks mis mee, maar doe dan niet zo arrogant/triest ten opzichte van PSV.
Ik ook.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 19:10 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Hoezo arrogant/triest en opzichte van PSV?
Ik zal er altijd van houden in goede en slechte tijden.
Ik vind PSV ook geen provinciaatjes in de negatieve zin van het woord en Nederland kent geen echt grote steden, zo dan is dat klaar.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 19:13 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik ook.
Ik doel op het minachtend neerkijken op PSV als "provinciaaltjes" , alsof Amsterdammers en Rotterdammers de ultieme wereldburgers zijn. Maar ik ga niet verder offtopic en ga hopen op een sneaky overwinning op de elite ploeg uit Lombardije.
Tegenwoordig al tevreden met een 0-0 dus.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 21:37 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het is jammer dat PSV zondag een andere aanval heeft, want van de 45min van vanavond ga ik zaterdagavond heel lekker mijn bed in en slaap ik vol vertrouwen.
Kijk m'n posthistorie er eerst maar even op naquote:Op woensdag 19 oktober 2005 21:49 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Tegenwoordig al tevreden met een 0-0 dus.
Eng hè.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 18:15 schreef Staanplaats het volgende:
Pfff wat een sufkutten gedoe hier..
Lijkt zondag meer een bijeenkomst van de huishoudbeurs.
Niet "ultieme wereldburgers" , maar duidelijk wel meer "wereldburgers" dan Eindhovenarenquote:Op woensdag 19 oktober 2005 19:13 schreef cultheld het volgende:
Ik doel op het minachtend neerkijken op PSV als "provinciaaltjes" , alsof Amsterdammers en Rotterdammers de ultieme wereldburgers zijn.
Da's even hard off-topic hoorquote:Op woensdag 19 oktober 2005 19:13 schreef cultheld het volgende:
Maar ik ga niet verder offtopic en ga hopen op een sneaky overwinning op de elite ploeg uit Lombardije.
Idd.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 18:54 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Euuuh? wat voor spul rook jij?
Een halve finale CL is leuk, maar een CL-winst betekent oneindig veel meer. Ajax heeft 't dus stiekem veel beter gedaan, en niet "iets" beter.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 16:27 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ajax won de CL en stond het jaar daarop in de finale. PSV won de Europacup 1 en bereikte vorig jaar de halve finale van de CL. Dus in dat opzicht heeft Ajax het iets beter gedaan.
1988quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:26 schreef Merkie het volgende:
[..]
Een halve finale CL is leuk, maar een CL-winst betekent oneindig veel meer. Ajax heeft 't dus stiekem veel beter gedaan, en niet "iets" beter.
Zit ik een beetje Ajax te verdedigen als Feyenoorder?
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:26 schreef Merkie het volgende:
Zit ik een beetje Ajax te verdedigen als Feyenoorder?
Ajax 4x, PSV 1x?quote:
Je moet die omhooggevallen boeren af en toe toch terug op hun plaats zetten.quote:
Tegen Milan was eigenlijk dé wedstrijd voor Kone en gelukkig kan ie wel meespelen tegen Ajax en beschikken zij niet over het materiaal dat in San Siro PSV bestreed dus ik heb flink veel vertrouwen, want de centrale verdedigers + keeper wren vanavond van wereldklasse en zullen niet echt wakker liggen van Pienaar, Rosales, Sneijder of Anastasiou.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:21 schreef LuukBes het volgende:
3-0, drie keer Kone.
Ik verwacht een doodnerveus Ajax, waar Ananas en Sneijder niks in te brengen heeft bij Ooier/Alex. Met hun op sterven na dooie vleugels zijn daarmee meteen alle pretentie's van de Ajax-aanval lamgelegd.
De verdediging van Ajax blijft onveranderd zwak, en krijgt een heel zware aan Kone die in topvorm is en gebrand is op wraak.
Ik ben nog meer dan vorig seizoen overtuigd van een Eindhovense zege. Daarom zet ik ook 100 euro @ quote 2 in op PSV.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:35 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Tegen Milan was eigenlijk dé wedstrijd voor Kone en gelukkig kan ie wel meespelen tegen Ajax en beschikken zij niet over het materiaal dat in San Siro PSV bestreed dus ik heb flink veel vertrouwen, want de centrale verdedigers + keeper wren vanavond van wereldklasse en zullen niet echt wakker liggen van Pienaar, Rosales, Sneijder of Anastasiou.
Lijkt me geen onverstandige keuze eigenlijk, maar in voetbal is alles mogelijk en ik denk dat Ajax met een gelijkspel ook niet ontevreden is.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:38 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik ben nog meer dan vorig seizoen overtuigd van een Eindhovense zege. Daarom zet ik ook 100 euro @ quote 2 in op PSV.
Ik overweeg nog om AZ er bij te gooien, dan kan ik er 300 euro mee winnen in plaats van 200.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:41 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Lijkt me geen onverstandige keuze eigenlijk, maar in voetbal is alles mogelijk en ik denk dat Ajax met een gelijkspel ook niet ontevreden is.
Arme Sneijderquote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:27 schreef rubbereend het volgende:
Simons zal wel op Sneijder staanben benieuwd
dan is er een mooi gat geslagenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:48 schreef _moder8or_ het volgende:
Helaas zie ik PSV van Ajax winnen met 1 doelpunt verschil.
Maargoed. Seizoen is nog maar jong.
De wedstrijd van komende zondag is uiteraard niet beslissend voor de competitie, mede omdat beide al teveel onnodige punten hebben laten liggen en er twee kapers op de kust zijn, uit Rotterdam en Alkmaar.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:48 schreef _moder8or_ het volgende:
Helaas zie ik PSV van Ajax winnen met 1 doelpunt verschil.
Maargoed. Seizoen is nog maar jong.
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dan is er een mooi gat geslagen
Ik vrees dat AZ niet echt een titelkandidaat is. Leuk begonnen, maar nu blijven ze punten morsen/verliezen.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:49 schreef Elgigante het volgende:
[..]
De wedstrijd van komende zondag is uiteraard niet beslissend voor de competitie, mede omdat beide al teveel onnodige punten hebben laten liggen en er twee kapers op de kust zijn, uit Rotterdam en Alkmaar.
Dit is voor de selectie van Feyenoord een leuke wedstrijd om te kijken inderdaad, maar als PSV wint zullen ze alsnog vol aan de bak moeten om de kop te handhaven.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:50 schreef heiden6 het volgende:
Ik zie uit naar deze wedstrijd. Een van beide clubs raakt nog verder achter op Feyenoord, misschien wel allebei.![]()
Zoals we het gewend zijnquote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:51 schreef the_legend_killer het volgende:
Feyenoord zal dalijk fouten maken. NU zit het even met ze mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |