Vaduz denk ikquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:07 schreef DIGGER het volgende:
trouwens, welke )!@%#$@&!@()*#^#%@*()!@_#& mod heeft in de topictitel de A in een hoofdletter veranderd?
lekker voor jequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:07 schreef DIGGER het volgende:
trouwens, welke )!@%#$@&!@()*#^#%@*()!@_#& mod heeft in de topictitel de A in een hoofdletter veranderd?
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:07 schreef DIGGER het volgende:
En we worden weer persoonlijk . . . .quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:05 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Je mag al lang blij zijn dat die kut club van je in de juiste samenstelling van letters geschreven is, want ik krijg dat al niet uit m'n toetsenbord of mond, stomme neus.
2-1 in een slechte match.quote:
Niks gefrustreerd, Ajax hoort gewoon met hoofdletter. Is dat nou zo moeilijk voor een aantal personen hier?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ja, om gefrustreerde Ajax fans te voorkomen, maar nu krijg ik weer andere fans over me heen zo te zien.![]()
Super ja, maar prefereer toch Waalwijk boven Eindhoven.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:03 schreef PyTh het volgende:
[..]
Jullie spelen toch pas om 14.30?
Kunnen we ff wat biertjes drinken samen, gezellig man!![]()
Gelukkig doet Romario niet meer meequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:39 schreef PyTh het volgende:
Wat foto's van eerdere ontmoetingen
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Tuurlijkquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:24 schreef IntroV het volgende:
Zijn er nog mooie plaatjes van Ronaldo eigenlijk?
quote:
PyTh, kun jij MMS ontvangen=quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:39 schreef PyTh het volgende:
Wat foto's van eerdere ontmoetingen
[afbeelding]
quote:
Met hands ballenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:22 schreef Againzender het volgende:
[..]
Gelukkig doet Romario niet meer meeDie hebben we volgens mij maar één wedstrijd in bedwang kunnen houden, met dubbele dekking:
[afbeelding]
Leuk, plaatjes zoeken
Gelukkig staat elke wedstrijd opzich. Of doen er soms spelers mee die er 30 jaar geleden ook bij waren?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:33 schreef IntroV het volgende:
lijst
Ja, Cocu.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 15:59 schreef RayMania het volgende:
Gelukkig staat elke wedstrijd opzich. Of doen er soms spelers mee die er 30 jaar geleden ook bij waren?
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 16:12 schreef IntroV het volgende:
[..]
Ja, Cocu.
Nouja, scheelt niet zoveel
Ik wil met die lijst ook niet aangeven dat PSV tegen Ajax gaat winnen. Maar wel dat PSV de recente geschiedenis Ajax ver achter zich laat.
Er is wat mij betreft ook geen sprake van 3 topclubs in Nederlandd. PSV torent ver boven de erst uit.
Europaquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 16:21 schreef IntroV het volgende:
[..]
Is toch zo?
Noem anders eens iets waar Ajax beter is was de afgelopen 30 jaar dan PSV?
Ajax won de CL en stond het jaar daarop in de finale. PSV won de Europacup 1 en bereikte vorig jaar de halve finale van de CL. Dus in dat opzicht heeft Ajax het iets beter gedaan.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 16:21 schreef IntroV het volgende:
[..]
Is toch zo?
Noem anders eens iets waar Ajax beter is was de afgelopen 30 jaar dan PSV?
en 30 jaar terug kijken ipv 40 komt natuurlijk mooi uitquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 16:27 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ajax won de CL en stond het jaar daarop in de finale. PSV won de Europacup 1 en bereikte vorig jaar de halve finale van de CL. Dus in dat opzicht heeft Ajax het iets beter gedaan.
Zo klopt hetquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 16:27 schreef cultheld het volgende:
Ajax won de CL en stond het jaar daarop in de finale en het jaar daarop in de halve finale. Bovendien hebben ze de afgelopen 30 (of eigenlijk 20) jaar alle drie de Europacups weten te winnen.. PSV won de Europacup 1 en bereikte vorig jaar de halve finale van de CL. Dus in dat opzicht heeft Ajax het een heel stuk beter gedaan.
Geweldigquote:
Nee, ik geef eerlijk toe dat vroeger Ajax en Feyenoord beter waren dan PSV. Heb ik ook al eerder in deze topic gezegd.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 16:29 schreef jimjim1983 het volgende:
en 30 jaar terug kijken ipv 40 komt natuurlijk mooi uit
dit zijn zulke domme discussies![]()
aantal kampioenschappen is 14 om 13 als ik me niet vergisquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:02 schreef IntroV het volgende:
[..]
Nee, ik geef eerlijk toe dat vroeger Ajax en Feyenoord beter waren dan PSV. Heb ik ook al eerder in deze topic gezegd.
In Europa is Ajax inderdaad nog iets beter dan PSV.
Nationaal is de overmacht van PSV de laatste 30 jaar zeer duidelijk. Zowel qua aantal kampioenschappen als in onderlinge wedstrijden. Feyenoord is volgens mij niet beter tegen PSV in onderlinge wedstrijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |