als er 1 een grote mond hebben zijn het die ajaciedjes welquote:Op zondag 23 oktober 2005 11:19 schreef Nashje het volgende:
Wat hoop ik dat Ajax die grote mondjes afstraft.
Kom op Ajax. Tijd voor een overwinning in eihoven.
Ah, omdat Bupatih jarig is, neem jij zijn taken overquote:
Nou iemand?quote:Op zondag 23 oktober 2005 11:39 schreef Burbo het volgende:
Is het nou nog ergens online te zien? Want op tv komt het niet
Babel in de spits, prima.quote:Op zondag 23 oktober 2005 11:53 schreef JeroenV het volgende:
Dus en Yannis en Rosenberg op de bank. Lekker Blind..
Lijkt er wel op.quote:Op zondag 23 oktober 2005 11:54 schreef TimmyAsd het volgende:
4-4-2?
quote:
Babel spits, Rosales wisselend links en rechts, pienaar vlak achter deze 2.quote:Op zondag 23 oktober 2005 11:57 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik denk Babel en Rosales op de vleugels met een inkomende middenvelder. Of gewoon Rosales links, Babel centraal, Pienaar rechts.
ik ben gek op regenwedstrijdenquote:
Klinkt niet slechtquote:Op zondag 23 oktober 2005 12:07 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Babel spits, Rosales wisselend links en rechts, pienaar vlak achter deze 2.
Dat is misschien wat overdreven natuurlijk, maar het is met het huidige materiaal en de vorm wel een logische opstellingquote:Op zondag 23 oktober 2005 12:24 schreef JustJunior het volgende:
Ah. De lang door de Ajax-fokkers gewilde opstelling is eindelijk door Blind aangenomen. Nu zal PSV genadeloos van de mat gespeeld worden, ze hebben geen kans meer. Het Philips-stadion zal op haar grondvesten schudden, Babel in de spits!
Er is maar 1 klassieker en daar doet PSV niet aan mee.quote:
Realistisch heet dat.quote:Op zondag 23 oktober 2005 12:36 schreef kollie het volgende:
Ajax wil counter-voetbal spelenwat een prusters zijn het toch, altijd mooi voetbal willen spelen en dan nu op de counter
![]()
En waar maak je dat uit op?quote:Op zondag 23 oktober 2005 12:36 schreef kollie het volgende:
Ajax wil counter-voetbal spelenwat een prusters zijn het toch, altijd mooi voetbal willen spelen en dan nu op de counter
![]()
lul niet, als PSV het doet noemen de ajacieden het afbraakvoetbal.quote:
luister je radio ajax?quote:Op zondag 23 oktober 2005 12:38 schreef Da_Sandman het volgende:
Voorlopig hoor ik Ajacieden zingen op de radio
Maar wij zijn dan ook Ajax, wij mogen dat.quote:Op zondag 23 oktober 2005 12:38 schreef kollie het volgende:
[..]
lul niet, als PSV het doet noemen de ajacieden het afbraakvoetbal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |