Als jullie net zo ruk spelen als op 17 mei 1998, zit die 0-5 er zeker in.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:05 schreef Zapper het volgende:
[..]
Vorig jaar 0-4 in Amsterdam, al vergeten?
Als jullie net zo ruk spelen als zaterdag tegen Heracles Almelo, en PSV net zo goed als tegen AZ, zit die 5-0 er zeker in
Ze speelden niet eens zo ruk, maar Ajax was meesterlijk die dag. Maestro Laudrup en Litmanen waren echt briljant die dagquote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:22 schreef Nashje het volgende:
[..]
Als jullie net zo ruk spelen als op 17 mei 1998, zit die 0-5 er zeker in.
Uhm, jullie spelen al bijna anderhalf seizoen afbraakvoetbal........quote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:50 schreef pascalheister het volgende:
[..]
wedstrijd tegen Az niet gezien dan?![]()
en we zijn net een paar wedstrijden onderweg, en om dan al sprankelend voetbal te verwachten![]()
contradictio in terminoquote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:58 schreef Bos81 het volgende:
PSV speelt in mijn ogen behoudend voetbal met de drang naar voren.
Dus ajax is vorig seizoen thuis met 0-4 van de mat geveegd door afbraakvoetbal?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 10:23 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Uhm, jullie spelen al bijna anderhalf seizoen afbraakvoetbal........
Jezus, let eens wat beter op tijdens Nederlands of zo.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:28 schreef the_legend_killer het volgende:
PyTh lag het mooi uit.
Gelukkig kan de mening van een ander mij niet zo bar veel schelenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 10:37 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dus ajax is vorig seizoen thuis met 0-4 van de mat geveegd door afbraakvoetbal?
En Milan was in de halve finale tegen PSV de mindere door het afbraakvoetbal van PSV?
![]()
![]()
Je hebt het zelf niet in de gaten maar je maakt jezelf met de post belachelijker![]()
![]()
Beetje realisme van jouw kant zou ook niet verkeerd zijn zo nu en dan hoor.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 10:37 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dus ajax is vorig seizoen thuis met 0-4 van de mat geveegd door afbraakvoetbal?
En Milan was in de halve finale tegen PSV de mindere door het afbraakvoetbal van PSV?
![]()
![]()
Je hebt het zelf niet in de gaten maar je maakt jezelf met de post belachelijker![]()
![]()
hmmmm.... Dit lijkt verdacht veel op een verkapte 'penis-envy'quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 10:41 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Gelukkig kan de mening van een ander mij niet zo bar veel schelen![]()
Milan waren leuke potjes, dat geef ik toe. Tegen Ajax stonden jullie ook gewoon met 11 man op eigen helft te verdedigen hoor.....
Dus zelfs bij de wedstrijden die in jouw ogen kennelijk een voorbeeld waren van sprankelend voetbal, blijkt het bij nader inzien reuze mee te vallen
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 10:41 schreef Dr.Daggla het volgende:
Prima dat je zo nu en dan een werkwoord verkeerd vervoegd en zo, normaal erger ik mij er ook niet aan of zo.
Milan behoort dan ook tot de top 5 van beste ploegen in Europa.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 11:02 schreef Robar het volgende:
Ik snap alleen niet dat alle PSV-ers na de wedstrijd tegen Milan zo veel vertrouwen hebben??
Jullie zijn helemaal weggespeeld, hebben geen enkele kans gecreeerd en hebben ontzettend veel geluk gehad dat de vizieren van de Milan aanval niet goed afgesteld stonden. Dat heeft niets met goed voetbal te maken. OK bij vlagen werd er goed verdedigd en werden kansen voorkomen, maar zodra Milan even aanzette werd de druk onmetelijk groot. . . . .
Zoals ik al zei, historie is leuk voor de statistieken, maar dat zegt me verder helemaal niets.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 11:14 schreef PyTh het volgende:
[..]
Milan behoort dan ook tot de top 5 van beste ploegen in Europa.
Er was heel de wedstrijd constante druk op het PSV doel maar dit bleef toch echt beperkt tot afstandschoten en halve kansen, want echte kansen heeft Milan nauwelijks gehad.
Verder zal de voorhoede van PSV op 2 plaatsen gewijzigd zijn ten opzichte van de ploeg die Woensdag in San Siro ten strijde trok.
Het vertrouwen in Zondag heeft verder volgens mij niet echt veel te maken met de wedstrijd tegen Milan, maar meer met de wedstrijd tegen AZ vorige week en de historie van PSV - ajax. (slechts 3x winst voor jullie in de afgelopen 30 jaar)
Uhm, Nederlandse ploegen spelen Italiaanse ploegen altijd van de mat! De kwaliteit van de italianen is het verdedigen en hard toeslaan, wat ze tegen Nederlandse ploegen succesvol doen! Ik moet zeggen dat Milan het anders wou doen dan de vorige keren (toen ze werden weggespeeld) en daarom meer druk zette, maar een hele wedstrijd zo klem te worden gezet is niet goed van PSV (zelf een top 10/15 ploeg van Europa, uitgaande van vorig seizoen, waar die dingen op gebasseerd zijn).quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 11:14 schreef PyTh het volgende:
[..]
Milan behoort dan ook tot de top 5 van beste ploegen in Europa.
Er was heel de wedstrijd constante druk op het PSV doel maar dit bleef toch echt beperkt tot afstandschoten en halve kansen, want echte kansen heeft Milan nauwelijks gehad.
Verder zal de voorhoede van PSV op 2 plaatsen gewijzigd zijn ten opzichte van de ploeg die Woensdag in San Siro ten strijde trok.
Het vertrouwen in Zondag heeft verder volgens mij niet echt veel te maken met de wedstrijd tegen Milan, maar meer met de wedstrijd tegen AZ vorige week en de historie van PSV - ajax. (slechts 3x winst voor jullie in de afgelopen 30 jaar)
Heb je ook wel gelijk in.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 11:26 schreef Robar het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, historie is leuk voor de statistieken, maar dat zegt me verder helemaal niets.
De statistieken wijzen alleen uit dat thuisspelende ploegen over het algemeen meer kans hebben om te winnen, zeker als die ploeg PSV is. Maar elke wedstrijd staat op zich en dan gaat het om de vorm van de dag, die ene pass die wel of niet aankomt, die ene bal die binnenkant paal of buitenkant paal gaat, die rode kaart die wel of niet gegeven had moeten worden. En dat soort dingen kun je niet uit de statistieken halen. Zondag staan er twee ploegen op het veld die aan elkaar gewaagd zijn. Ajax heeft sterke punten en PSV heeft sterke punten. Als ik de sterke punten van beide ploegen tegenover elkaar zet, dan kun je in mijn ogen alleen maar concluderen dat PSV op dit moment de meeste kans op een overwinning heeft.
Het tweede deel van je betoog (dat de wedstrijd van AZ vertrouwen geeft) vond ik dan ook veel realistischer en daar had ik dan ook geen commentaar op.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 11:51 schreef PyTh het volgende:
[..]
Heb je ook wel gelijk in.
Maar jij vroeg je af waar het vertrouwen vandaan kwam, en dat probeerde ik alleen toe te lichten Robar![]()
Er zit nog wel wat tussen afbraakvoetbal en sprankelend frivool voetbal in kerelquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 10:41 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Dus zelfs bij de wedstrijden die in jouw ogen kennelijk een voorbeeld waren van sprankelend voetbal, blijkt het bij nader inzien reuze mee te vallen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |