Radio1quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 16:06 schreef RijstNatie het volgende:
is deze wedstrijd ergens live te volgens op een radio of tv stream?
quote:
Geef toe, jij slaapt vannacht niet.quote:
De afgelopen 2 jaar doen ze al niets andersquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 20:29 schreef Da_Sandman het volgende:
Die arrogantie van de psv'ers
Die hoort toch bij ons?
ben ik morgen jarig dan?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 20:27 schreef Zapper het volgende:
[..]
Geef toe, jij slaapt vannacht niet.
onderlinge wedstrijden dat zijn de confrontaties, niet een paar prijzen bij elkaar optellenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 20:37 schreef Da_Sandman het volgende:
En dus?
De prijzenbalans ook al zeker?
De confrontaties die voor mij echt tellen zijn die tegen feyenoord, niet die tegen psv.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 20:46 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
onderlinge wedstrijden dat zijn de confrontaties, niet een paar prijzen bij elkaar optellen
Zeg dat nou niet, dan voelen ze zich weer minderwaardigquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 20:47 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
De confrontaties die voor mij echt tellen zijn die tegen feyenoord, niet die tegen psv.
wrijf het er nou niet aldoor zo in dat ze eigenlijk weinig voorstellenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 20:47 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
De confrontaties die voor mij echt tellen zijn die tegen feyenoord, niet die tegen psv.
Die zijn toch ook groter dan Calimero?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 20:51 schreef mcyodogg het volgende:
het laatste wat ik zal zijn, is jaloers op feyenoord supporters zijn. o nee bijna laatste...
gammaquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 20:49 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Zeg dat nou niet, dan voelen ze zich weer minderwaardig
Dat zeggen ajacieden alleen maar omdat ze die wedstrijd WEL vaak weten te winnen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 20:47 schreef Da_Sandman het volgende:
we willen die wel winnen, maar leeft veel minder dan jullie doen lijken (iig van onze kantquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 20:53 schreef Garlic_Sauce het volgende:
[..]
Dat zeggen ajacieden alleen maar omdat ze die wedstrijd WEL vaak weten te winnen.
zodra de kans klein is dat ze winnen roepen ze ineens dat het toch geen belangrijke wedstrijd is, of dat het ze niks doet... typisch
ligt eraan op welke manier jij 'groter' interpreteertquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 20:52 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Die zijn toch ook groter dan Calimero?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |