Sta je droog kwa geile scanmanmailtjes?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:50 schreef latevogel het volgende:
nou biertje erbij leuke mail is nooit verkeerd![]()
Zou best kunnen, maar ik ken die hele jongen nog niet. Heb jij al wat info over hem?quote:
Wtf je avatar is veranderdquote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:53 schreef APK het volgende:
[..]
Sta je droog kwa geile scanmanmailtjes?![]()
Ik wil je niet teleurstelen, maar Scanman heeft nog nooit een geile email verstuurd.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:53 schreef APK het volgende:
[..]
Neequote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zou best kunnen, maar ik ken die hele jongen nog niet. Heb jij al wat info over hem?
Wel, je aankomende kerstkaart over 2 maanden!!!!!!!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik wil je niet teleurstelen, maar Scanman heeft nog nooit een geile email verstuurd.
sta meer droog van mooie blote mannen billen in bbquote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:53 schreef APK het volgende:
[..]
Opeensquote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je bent toch niet Tanja fan opeens hè?
was heel erg in het begin, volgens mij hadden Rob & Ingrid hem gezien tijdens de selectiequote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:55 schreef -Delta- het volgende:
Nee![]()
Was het geen rastamannetje, of herinner ik me nu echt andere dingen van een paar weken terug toen er dagelijks Leeroy zender checken werd geroepen?
Helaas, die zijn met Ralph mee verdwenenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:56 schreef latevogel het volgende:
[..]
sta meer droog van mooie blote mannen billen in bb![]()
Ah zie jequote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:57 schreef Wup het volgende:
[..]
was heel erg in het begin, volgens mij hadden Rob & Ingrid hem gezien tijdens de selectie
Big Brother is fake en nu dit nog.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:55 schreef scanman01 het volgende:
Ik wil je niet teleurstelen, maar Scanman heeft nog nooit een geile email verstuurd.
En jij dacht dat ik die echt ging versturen?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:56 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Wel, je aankomende kerstkaart over 2 maanden!!!!!!!![]()
Damn... Ja dus. Ik had echt geen idee.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:56 schreef PC eend het volgende:
[..]
Opeens
Ga jou toch ook niet vragen of je OPEENS Lieske fan bent
heb ik weerquote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:57 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Helaas, die zijn met Ralph mee verdwenen![]()
Ik jou wel bijna een keerquote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik dacht echt dat jij wel een geile mailer zou zijn.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 02:00 schreef scanman01 het volgende:
Ja... de dooddoeners blijven maar komen
Tsk tsk tsk, ben jij nou een forumtijgerquote:Op donderdag 20 oktober 2005 02:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Damn... Ja dus. Ik had echt geen idee.
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En jij dacht dat ik die echt ging versturen?
Nee, zo erg is het nog net niet.
Ik dank god op mijn blote knieen voor de 'bijna' in die zinquote:
Je vergist je wel vaker wat mij betreft, denk ik. Maar dat maakt verder niet uit. Op een forum kun je mensen ook nooit echt goed leren kennen.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 02:02 schreef APK het volgende:
[..]
Ik dacht echt dat jij wel een geile mailer zou zijn.
Daar zou ik maar niet zo zeker van zijnquote:Op donderdag 20 oktober 2005 02:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik dank god op mijn blote knieen voor de 'bijna' in die zin
Die heb ik dan nooit gekregen helaas.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 02:07 schreef PC eend het volgende:
[..]
Daar zou ik maar niet zo zeker van zijn
Was een geile mail naar een ex bewoonster die jij bleek te zijn![]()
Waar blijft Linda?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 02:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die heb ik dan nooit gekregen helaas.
(BB Sandra)
Zoiets kun je maar één keer flikken. Maar leuk was het welquote:
wie is Sandra ook al weer?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 02:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die heb ik dan nooit gekregen helaas.
(BB Sandra)
Naat zou erg goed in pantomime zijn.quote:
Die sprak in de vorige BB erg veel over sex, gaf trots toe dat ze wel hield van anale sex... en meer van dat soort zaken. Dat scoorde blijkbaar niet zo goed bij medebewoners en kijkers.quote:
IK kan me echt nog altijd niet voorstellen dat Nathalie een behoorlijk hitsige meid is.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 02:12 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Naat zou erg goed in pantomime zijn.![]()
Ja dat deed je wel leukquote:Op donderdag 20 oktober 2005 02:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zoiets kun je maar één keer flikken. Maar leuk was het wel
Genoeg mensen die truttig overkomen en in het dagelijks leven een wild en hitsig karakter neerzettenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 02:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
IK kan me echt nog altijd niet voorstellen dat Nathalie een behoorlijk hitsige meid is.
Onbegrijpelijk.
Dat is waar ja. Zo'n type is Nathalie dus overduidelijk ook.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 02:18 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Genoeg mensen die truttig overkomen en in het dagelijks leven een wild en hitsig karakter neerzetten![]()
Lijkt mij echt een type dat net doet of ze klaarkomt met haar onechte orgasmemuil.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 02:14 schreef scanman01 het volgende:
IK kan me echt nog altijd niet voorstellen dat Nathalie een behoorlijk hitsige meid is.
Onbegrijpelijk.
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 02:21 schreef zoalshetis het volgende:
breien is cool, afscheidscadeau voor die ex-coke rokende kuthoer die zich nu moeder mag noemen. laatste streek van die grootlipperige kutsnol die hummie heet.
Knappe tekst hoor, helemaal zelf bedacht?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 02:21 schreef zoalshetis het volgende:
breien is cool, afscheidscadeau voor die ex-coke rokende kuthoer die zich nu moeder mag noemen. laatste streek van die grootlipperige kutsnol die hummie heet.
Dido heeft haar verhaal van in het begin wel waargemaakt! Ze vindt het leuk om mannen gek van haar te maken, maar zodra dat eenmaal gelukt is , verliest ze interesse. Dat is exact wat er de laatste weken gebeurd is. Ik vind Dido een triest figuur, waar het helaas van barst in NL.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 02:22 schreef Stereotomy het volgende:
Roel
Eerste weken was hij Tha Man, liet Dido achter hem aanlopen, dat werkt.
Nu is ie een slappe lul die achter Dido aanloopt, werkt niet.
ZIE dat dan, oetlul.
Mja. Waar Chantal en Roel het nu over hebben, dat je een beetje uitdaging in je relatie nodig hebt (niemand is ooit verliefd geworden op iemand die enorm bereikbaar is, toch?), daar zit gewoon waarheid in. Menno was schoothondje van Ingrid en Ingrid is het nu ook zat.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 02:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dido heeft haar verhaal van in het begin wel waargemaakt! Ze vindt het leuk om mannen gek van haar te maken, maar zodra dat eenmaal gelukt is , verliest ze interesse. Dat is exact wat er de laatste weken gebeurd is. Ik vind Dido een triest figuur, waar het helaas van barst in NL.
Wel mooi dat ze juist haar (een van de meest egocentrische figuren) Tanja laten 'verzorgen'.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 02:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dido heeft haar verhaal van in het begin wel waargemaakt! Ze vindt het leuk om mannen gek van haar te maken, maar zodra dat eenmaal gelukt is , verliest ze interesse. Dat is exact wat er de laatste weken gebeurd is. Ik vind Dido een triest figuur, waar het helaas van barst in NL.
met hulp van maggie.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 02:24 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Knappe tekst hoor, helemaal zelf bedacht?
Ik bedacht me laatst wie de meest onzichtbare BB bewoner is. Nathalie en Ingrid kwamen bij mij op een gedeelde eerste plaats.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 02:32 schreef scanman01 het volgende:
Nathalie is zo bang dat mensen met 1 stem ook op de bank kunnen komen. Ze is echt doodsbang,
Dan weet je tenminste dat het nep is en kun je bewondering hebben voor de persoon die het uitvoert.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 02:30 schreef KRIBBET het volgende:
David Copperfield wil meisje zwanger toveren
Wist je wel dat clowns.....blablablaquote:
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 02:35 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wist je wel dat clowns.....blablabla
Je kent het wel het is je eigen slappe tekst
denk je dat ze wint dan?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 02:37 schreef scanman01 het volgende:
OMG wat is dit ergerlijk. Dat types als Nathalie er gewoon doorheen rollen en daarom denken dat ze populair zijn.
Wel als je het vergelijkt met jouw grappenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 02:36 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
hoe issie? heb je nog een leuke grap vanavond?
Wel jammer voor hem dat de heilige geest hem voor was en hij dus niet de eerste wasquote:Op donderdag 20 oktober 2005 02:34 schreef APK het volgende:
[..]
Dan weet je tenminste dat het nep is en kun je bewondering hebben voor de persoon die het uitvoert.
Wat een mooie analogiequote:Op donderdag 20 oktober 2005 02:34 schreef APK het volgende:
[..]
Dan weet je tenminste dat het nep is en kun je bewondering hebben voor de persoon die het uitvoert.
Nathalie is echt verschrikkelijk. In het begin leek ze een hele goede band te hebben met Lieske, maar toen bleek dat Dido de meest populaire van de dames was, werd Lieske meteen gedumpt (het zal me niets verbazen als Nathalie Lieske genomineerd heeft) en sloot ze 'vriendschap' met Dido. Nathalie is echt wat ik noem 'onopvallend walgelijk'.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 02:33 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik bedacht me laatst wie de meest onzichtbare BB bewoner is. Nathalie en Ingrid kwamen bij mij op een gedeelde eerste plaats.
Nathalie heeft echt he-le-maal geen fokking ding laten zien op het afgeven op Ralph na, helemaal niks! Een mislukte versie van Dido en Dido is een overdone versie van Nathalie. Helemaal niks!
kom op entertain me... ik zit klaar om keihard te gaan lachen.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 02:37 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wel als je het vergelijkt met jouw grappen![]()
Ik zit bij Roel z'n boeiende verhalen over z'n ex...quote:Op donderdag 20 oktober 2005 02:37 schreef scanman01 het volgende:
OMG wat is dit ergerlijk. Dat types als Nathalie er gewoon doorheen rollen en daarom denken dat ze populair zijn.
Misschien is hij wel de Anti-Christ en denken wij allemaal dat zijn trucs illusie zijn.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 02:38 schreef KRIBBET het volgende:
Wel jammer voor hem dat de heilige geest hem voor was en hij dus niet de eerste was![]()
Maar als het hem lukt (en dat denk ik wel) vind ik het erg knap maar dat heb ik wel vaker met zijn dingen![]()
Natuurlijk niet. Geen enkele kans op. Maar ze wordt gewoon niet snel genomineerd en daarom komt ze ver.quote:
Kan me niet voorstellen dat Nathalie bij de laatste 3 komt te zittenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 02:37 schreef scanman01 het volgende:
David Copperfield zorgt dat alles 100% in orde is en hoeft geen streams stil te leggen, lieverd.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 02:39 schreef PC eend het volgende:
Wat een mooie analogie
Maar ik wist niet dat je zo een fan van sjon was
Ik denk het ook. Ietwat onzeker.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 02:43 schreef -Delta- het volgende:
Chantal zegt dat ze denkt dat Roel helemaal geen moeilijk persoon is in een relatie.
Ingrid vond van wel, ik denk het ook...
Wakey wakey. Nathalie en Dido glijen moeiteloos door naar de finale.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 02:41 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat Nathalie bij de laatste 3 komt te zittenVoor die tijd is ze echt wel weg maar hoop wel dat Dido eerder weg is want dan krijgen we de "echte" Nathalie te zien
![]()
In die tijd heb ik al 3 betere grappen gemaakt als die van jou wel een beetje opletten hequote:Op donderdag 20 oktober 2005 02:39 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
kom op entertain me... ik zit klaar om keihard te gaan lachen.
ik vind het een enorme zeikerd, maar dat kan ook aan de omgeving liggen waar hij nu in zitquote:Op donderdag 20 oktober 2005 02:38 schreef Stereotomy het volgende:
Ik snap al waarom ik Roel zo leuk vind. Kan me enorm met hem identificeren hoe ik een paar jaar geleden was, en hoe ik nu nog steeds een beetje ben. Al rook ik niet.
Beter dan.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 02:44 schreef PC eend het volgende:
[..]
In die tijd heb ik al 3 betere grappen gemaakt als die van jou wel een beetje opletten he![]()
Ik denk dat mijn vriendin me ook een enorme zeikert vindtquote:Op donderdag 20 oktober 2005 02:45 schreef Wup het volgende:
[..]
ik vind het een enorme zeikerd, maar dat kan ook aan de omgeving liggen waar hij nu in zit
Geloof ik niets van. Dido misschien wel, maar Nathalie zal toch wel 1 keer genomineerd worden..en dan is het over en uit.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 02:43 schreef APK het volgende:
[..]
Wakey wakey. Nathalie en Dido glijen moeiteloos door naar de finale.
Ja maar ook moeilijk, niet weten wat hij wilt, drukte of rust, hij is volgens mij gewoon niet klaar voor een relatie.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 02:43 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik denk het ook. Ietwat onzeker.
kan ze met klote opdrachten veel geld verdienen voor de winnaar. leuke straf voor irritant zijn. kan joost lekker met het geld zijn ding doen.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 02:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Geen enkele kans op. Maar ze wordt gewoon niet snel genomineerd en daarom komt ze ver.
Je maakt een denkfout geloof ikquote:Op donderdag 20 oktober 2005 02:41 schreef APK het volgende:
[..]
David Copperfield zorgt dat alles 100% in orde is en hoeft geen streams stil te leggen, lieverd.
Misschien kunnen we hem vragen om Tanja met baby te laten verdwijnen uit het BB huis, moet toch een klein kunstje zijn voor hemquote:Op donderdag 20 oktober 2005 02:40 schreef APK het volgende:
[..]
Misschien is hij wel de Anti-Christ en denken wij allemaal dat zijn trucs illusie zijn.
Rot toch op smerige taalpuristquote:
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 02:43 schreef APK het volgende:
[..]
Wakey wakey. Nathalie en Dido glijen moeiteloos door naar de finale.
Die armpjes, die mond, die gezichtsuitdrukking, dat kraagje omhoogquote:Op donderdag 20 oktober 2005 02:53 schreef scanman01 het volgende:
Menno breit leker verder.
[afbeelding]
Roel zit inmiddels nog steeds buiten te lullen met Chantal (of all people).
Roel, waar ben je toch mee bezig
roel wint ook niet, daar is ie niet leuk genoeg voor en zijn accent is te walgelijk. hij mag geld verdienen voor de winnaar.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 02:53 schreef scanman01 het volgende:
Menno breit leker verder.
[afbeelding]
Roel zit inmiddels nog steeds buiten te lullen met Chantal (of all people).
Roel, waar ben je toch mee bezig
Dat kun je gerust bergeten. BB wil Lieske niet in de finale. Ze wordt op tv volkomen genegeerd. In de finale komen Joost en Roel. De derde zou maar zo Tanja of Dido kunnen zijn.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 02:53 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
En dan ga je me zeker nog vertellen dat Tanja de 3de is in de finale
![]()
Joost en Lieske komen in de finale en heel misschien dat Dido erbij zit maar Nathalie zeker niet![]()
Veel te kleurloos en dat willen de mensen echt niet (hoop ik)![]()
Krijgt de nr 3 (en 2) nog een prijs, zoals een bepaald geldbedrag?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 02:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat kun je gerust bergeten. BB wil Lieske niet in de finale. Ze wordt op tv volkomen genegeerd. In de finale komen Joost en Roel. De derde zou maar zo Tanja of Dido kunnen zijn.
Wie gaat Nathalie nomineren danquote:Op donderdag 20 oktober 2005 02:53 schreef KRIBBET het volgende:
Joost en Lieske komen in de finale en heel misschien dat Dido erbij zit maar Nathalie zeker niet![]()
Veel te kleurloos en dat willen de mensen echt niet (hoop ik)![]()
Roel maakt een hele grote kans. Hij heeft lange tijd aan kop gestaan in de talpa poll.. en wordt pas sinds een week voorbij gestreefd door Joost. Ik denk dat het tussen die twee gaat.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 02:55 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
roel wint ook niet, daar is ie niet leuk genoeg voor en zijn accent is te walgelijk. hij mag geld verdienen voor de winnaar.
Nog niet nee, maar als straks de spoeling heel dun is (dus met nog 5 of 6 personen over) zal ze wel een keer de klos zijn. Dat kan haast niet anders.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 02:57 schreef APK het volgende:
[..]
Wie gaat Nathalie nomineren dan
Niemand is negatief over haar. ;{ (In het huis.)
joost wint, roel is leuk totdat het spannend gaat worden. hoewel veel kleine meisjes dat rotterdamse shitaccent leuk vinden.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 02:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Roel maakt een hele grote kans. Hij heeft lange tijd aan kop gestaan in de talpa poll.. en wordt pas sinds een week voorbij gestreefd door Joost. Ik denk dat het tussen die twee gaat.
Ik heb al een tijd niet naar de verschillende poll's gekeken maar Lieske staat toch nog aardig hoogquote:Op donderdag 20 oktober 2005 02:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat kun je gerust bergeten. BB wil Lieske niet in de finale. Ze wordt op tv volkomen genegeerd. In de finale komen Joost en Roel. De derde zou maar zo Tanja of Dido kunnen zijn.
Eensch. Zie ook de Talpa Pollquote:Op donderdag 20 oktober 2005 03:00 schreef scanman01 het volgende:
Roel had op zijn sloffen gewonnen als hij zich niet zo had laten inpakken door Dido en niet zo zat te slijmen met Chantal. De acties van Roel de laatste paar weken kunnen hem wel eens de kop gaan kosten.
Ik geloof daar toch niet zo in. Er stemmen heel veel meisjes... en die willen dan toch wel graag dat een 'lekker ding' gaat winnen. En dat is Joost dus niet. Ik heb dus zeer mijn twijfels of Joost het in een finale gaat redden. (ik hoop ook echt van niet)quote:Op donderdag 20 oktober 2005 03:00 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
joost wint, roel is leuk totdat het spannend gaat worden. hoewel veel kleine meisjes dat rotterdamse shitaccent leuk vinden.
Misschien waneer deze nominatie reden opgaat:"Ik nomineer 'die' omdat die (als enige)nog nooit de nominatiebank heeft gezeten, die moet ook maar eens weten hoe dat (lees ik) dat voelde".quote:Op donderdag 20 oktober 2005 02:57 schreef APK het volgende:
[..]
Niemand is negatief over haar.(In het huis.)
hij is geniepig, hoop dat hij daardoor doorgaat naar de finale met joost. houdt de spanning erin.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 03:00 schreef scanman01 het volgende:
Roel had op zijn sloffen gewonnen als hij zich niet zo had laten inpakken door Dido en niet zo zat te slijmen met Chantal. De acties van Roel de laatste paar weken kunnen hem wel eens de kop gaan kosten.
Joost nummer 1.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 03:01 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Eensch. Zie ook de Talpa Poll
http://www.talpa.tv/web/show/id=99247/dbid=2029/typeofpage=51230
en nu naar bed
Ze kan best bij de laatste 5 komen maar Lieske zal bv eerder Nathalie nomineren dan Joost of Roel (denk ik)quote:Op donderdag 20 oktober 2005 02:57 schreef APK het volgende:
[..]
Niemand is negatief over haar.(In het huis.)
jij gelooft mongolen?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 03:05 schreef APK het volgende:
[..]
Joost nummer 1.
In eerste instantie zou ik zeggen dat er sprake is van manipulatie, maar als ik de de reacties van de mongolen die overdag in dit topic posten lees zou het wel eens waar kunnen zijn.
Ik vind Joost ook zeker niet de ergste van de bewoners, maar zo dik op de eerste plaats is wel dramatisch. Dat kan alleen als de rest diep triest is, en misschien is dat wel zo.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 03:05 schreef APK het volgende:
In eerste instantie zou ik zeggen dat er sprake is van manipulatie, maar als ik de de reacties van de mongolen die overdag in dit topic posten lees zou het wel eens waar kunnen zijn.
Kan ook door de TV uitzendingen komen.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 03:07 schreef scanman01 het volgende:
Dat kan alleen als de rest diep triest is, en misschien is dat wel zo.
"In het land der blinden is één oog koning"
We vergeten nog even de geheime missies die voor een persoon verkeerd kunnen uitvallen ik ga er vanuit dat Chantal nu Menno heeft genomineerd en dat zou ze (nog) niet gedaan hebben zonder het liegen over het homo gebeuren.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 03:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik geloof daar toch niet zo in. Er stemmen heel veel meisjes... en die willen dan toch wel graag dat een 'lekker ding' gaat winnen. En dat is Joost dus niet. Ik heb dus zeer mijn twijfels of Joost het in een finale gaat redden. (ik hoop ook echt van niet)
Dat is zeer zeker zo. De camera mensen hebben de opdracht Joost zo veel mogelijk te volgen. Het gebeurt echt regelmatig dat ik Joost op iedere stream zie. De tv uitzendingen barsten ook van de Joost momenten. Alle bewoners hebben een moment gehad dat ze het uitspraken hoe prachtig ze het vonden dat het kindje eindelijk was geboren en hoe ontroerend het was. Maar het Joost moment is uitgezonden. Sommige mensen hadden tijdens de discussie avond hele sterke momenten, maar het was vooral Joost die er op tv goed uit kwam. En zo gaan de voorbeelden maar door. BB wil dat Joost wint.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 03:10 schreef APK het volgende:
[..]
Kan ook door de TV uitzendingen komen.
Dat zie je goedquote:Op donderdag 20 oktober 2005 03:10 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
We vergeten nog even de geheime missies die voor een persoon verkeerd kunnen uitvallen ik ga er vanuit dat Chantal nu Menno heeft genomineerd en dat zou ze (nog) niet gedaan hebben zonder het liegen over het homo gebeuren.
Ze kunnen weer iets verzinnen waardoor een andere bewoner vlak voor de nominaties even een stukje zakt bij de andere en je zit op de bank![]()
Nouja.... Chantal mag Roel echt (in tegenstelling tot bijv. Tanja of Menno, die twee kan Chantal wel een kopje kleiner maken ook al doet ze vaak poeslief tegen ze) dus ze heeft in ieder geval geen onzin uitgekraamd naar Roel toe, en ook geen onzinadviezen gegeven waarmee ze zoveel mogelijk mensen op de nominatiebank wil krijgen. Ik denk dat het een oprecht gesprek was van Chantal.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 03:15 schreef scanman01 het volgende:
OMG.. Roel bedankt Chantal en knuffelt haar...
Och, er zijn ook mongolen die 's nachts posten en niet helemaal aan jouw twijfelachtige maatstaven voldoen qua gebrekkige mensenkennis hoor.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 03:05 schreef APK het volgende:
[..]
Joost nummer 1.
Eigenlijk is BB dus een 'geregiseerde soap' met zeer saaie verhaallijnen waarbij wordt geprentendeert dat de kijker sturing geeft, maar eigenlijk Hummie dit dus doet.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 03:18 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat heet sturing, anders kan het hele script in gevaar komen
in welk opzicht sterker?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 03:20 schreef Stereotomy het volgende:
Dus hopen dat Roel hier sterker uit komt.
Je bedoelt het script van de gemeenste BB ooitquote:Op donderdag 20 oktober 2005 03:18 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat zie je goed
Dat heet sturing, anders kan het hele script in gevaar komen
Hadden ze hem die rookopdracht in de laatste 2 weken gegeven had hij helemaal de man geweest.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 03:27 schreef Zeehond het volgende:
Roel is op, daar kan alleen nog iets uitkomen als hij bezopen is.
Dacht jij soms van nietquote:Op donderdag 20 oktober 2005 03:23 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Eigenlijk is BB dus een 'geregiseerde soap' met zeer saaie verhaallijnen waarbij wordt geprentendeert dat de kijker sturing geeft, maar eigenlijk Hummie dit dus doet.
(Goeie mogge allemaal)
ik weet dat ik hem in het begin ook wel leuk vond, waarom ben ik vergetenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 03:29 schreef Stereotomy het volgende:
Hoe hij de eerste 3 weken was.
Mag van mij. Vorige keer gebeurde dat ook met Jeannette, die naar mijn mening ook het meest oprecht was. Maar ik denk dat het dit keer tussen Joost en Roel gaat omdat BB niet een nieuwe 'Jeanette' wil als winnaar.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 03:35 schreef Lamon het volgende:
Ik kreeg ineens de brainwave dat Lieske dit gaat winnen.
De bewoners zijn niet echt populair over het geheel genomen, zij sluit slecht aan bij de meeste bewoners. Ze wordt de Bart van dit jaar.
Het is nog niet afgelopen he (hoewel ik wel weet dat wat ze willen niet altijd lukt omdat je wel te maken hebt met mensen ipv profesionele acteurs).quote:Op donderdag 20 oktober 2005 03:29 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Je bedoelt het script van de gemeenste BB ooit![]()
![]()
Ben nog steeds van mening dat de laatste 4 of 5 bewoners eigenlijk al bekend zijn bij Hummie![]()
Als Hummie alles in handen heeft en stuurt, doet ze het wel enorm slecht.quote:
Zie mijn bovenstaande tekst.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 03:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als Hummie alles in handen heeft en stuurt, doet ze het wel enorm slecht.
Als BB het echt bepaalt lijkt het me alleen maar waarschijnlijker.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 03:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Mag van mij. Vorige keer gebeurde dat ook met Jeannette, die naar mijn mening ook het meest oprecht was. Maar ik denk dat het dit keer tussen Joost en Roel gaat omdat BB niet een nieuwe 'Jeanette' wil als winnaar.
Ze hebben het ook erg rustig gehouden tot nu toequote:Op donderdag 20 oktober 2005 03:40 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het is nog niet afgelopen he (hoewel ik wel weet dat wat ze willen niet altijd lukt omdat je wel te maken hebt met mensen ipv profesionele acteurs).
Ze kunnen het ook bewust rustig houden tot nu toe.
haha, dat wordt een lange wappershowquote:Op donderdag 20 oktober 2005 03:49 schreef Lamon het volgende:
De verbijstering van Lieske als ze zou winnen zou de beste tv opleveren.
Ik denk dat je wel eens dicht bij de waarheid kan zitten.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 03:52 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ze hebben het ook erg rustig gehouden tot nu toeDaarom denk ik ook dat ze verwachten dat Tanja er binnenkort uitgaat en het spel echt gaat beginnen, rantsoen wordt dan echt rantsoen, geen uitzonderingen meer, ze hoeven dan geen rekening meer te houden met een zwangere vrouw (wat ze uiteraard wel hebben moeten doen) en zorg voor spanning, voor ruzie enz.
We zitten nu naar een stelletje verwende vrienden in een huis te kijkenSluit mij 2 weken op met mijn schoonfamilie en je hebt meer beeldmateriaal
![]()
waarom zouden ze haar dat vragen? als ze haar weg willen hebben lukt dat ook wel via nominatiesquote:Op donderdag 20 oktober 2005 03:59 schreef PC eend het volgende:
Ik denk dat je wel eens dicht bij de waarheid kan zitten.
Ik heb begrepen dat Tanja heeft gezegd dat ze weg zou gaan als Talpa dat zou vragen, ik denk dat het niet geheel toevallig is dat ze dit zegt.
Schijnt de vorige nominatie niet echt gelukt te zijn (als je de stemming mag geloven) terwijl ze haar juist heel negatief hadden neergezet.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 04:03 schreef Wup het volgende:
[..]
waarom zouden ze haar dat vragen? als ze haar weg willen hebben lukt dat ook wel via nominaties
toen wilden ze haar toch ook niet weg hebben, ik denk dat als ze iemand perse weg willen hebben dat dit huidige stel heel makkelijk te manipuleren isquote:Op donderdag 20 oktober 2005 04:05 schreef PC eend het volgende:
Schijnt de vorige nominatie niet echt gelukt te zijn (als je de stemming mag geloven).
En waarom ze dit kunnen vragen lijkt me wel duidelijk, helemaal nu ze dat kind niet constant mogen filmen.
Ja dat loop ik dus ook te verkondigen, en dat ze dat dan ook echt doen.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 04:07 schreef Wup het volgende:
[..]
toen wilden ze haar toch ook niet weg hebben, ik denk dat als ze iemand perse weg willen hebben dat dit huidige stel heel makkelijk te manipuleren is
wat ben je weer chagrijnig vanavond....quote:Op donderdag 20 oktober 2005 04:11 schreef PC eend het volgende:
Ja dat loop ik dus ook te verkondigen, en dat ze dat dan ook echt doen.
wat is je vraag nou eigenlijk![]()
Moet eigenlijk zo zijnquote:Op donderdag 20 oktober 2005 03:00 schreef zoalshetis het volgende:
joost wint, roel is leuk totdat het spannend gaat worden. hoewel veel kleine meisjes dat rotterdamse accent leuk vinden.
Ikkequote:Op donderdag 20 oktober 2005 04:14 schreef Wup het volgende:
[..]
wat ben je weer chagrijnig vanavond....
waarom ze Tanja zouden vragen weg te gaan dus
edit: als ze haar ook het spel uit kunnen werken
Echt niet ze zijn nog niet door de tijdslimiet heenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 04:22 schreef henk.jansen het volgende:
Tanja mag er nu wel uit, die heeft haar taak gedaan voor Talpa.
Zeker weten dat ik dichtbij de waarheid zit, je kent mijn schoonfamilie nietquote:Op donderdag 20 oktober 2005 03:59 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik denk dat je wel eens dicht bij de waarheid kan zitten.
Ik heb begrepen dat Tanja heeft gezegd dat ze weg zou gaan als Talpa dat zou vragen, ik denk dat het niet geheel toevallig is dat ze dit zegt.
mja we zitten een beetje langs elkaar heen te denkenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 04:21 schreef PC eend het volgende:
Ikkeik voel me hooguit snel aangevallen, ik ben een beetje paranoide, sorry
Ik zei al omdat ze de baby niet onbeperkt kunnen filmen en als ze door de tijd dat de baby gefilmd mag worden heen zijn, en zij blijft toch grote delen van de dag bij de baby in de babykamer (zonder camera's) dan hebben ze niet zo heel bijster veel aan haar.
Het zou me niks verwonderen dat er zelfs in haar contract staat dat ze geld krijgt bij een vrijwillige exit als BB daar om vraagt, stond ook op de blog (ik weet slappe bron, maar het zou me dus niet verbazen).quote:Op donderdag 20 oktober 2005 04:24 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Zeker weten dat ik dichtbij de waarheid zit, je kent mijn schoonfamilie niet![]()
Ik weet niet wat er voor afspraken zijn gemaakt met Tanja maar volgens mij krijgt ze bij een vrijwillige exit geen geld (om haar schulden te betalen)
Misschien dat ze haar baby heeft "verkocht" voor 25.000 en dat ze zonder zorgen er volgende week kan uitstappen![]()
Ja maar, als de camerabeelden op zijn toch wel ?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 04:24 schreef PC eend het volgende:
Echt niet ze zijn nog niet door de tijdslimiet heen
Okay dan stel ik even een vraag: wat bedoel je met "waarom ze Tanja zouden vragen weg te gaan dusquote:Op donderdag 20 oktober 2005 04:25 schreef Wup het volgende:
[..]
mja we zitten een beetje langs elkaar heen te denken
maar ik val niet aan want ik ben geen anti-Tanja
Zelfs bij Idols met die JK hebben ze alle schulden betaald en er niet beter van geworden, misschien hebben ze Tanja ook wel zoiets beloofd "we betalen je schulden en bepalen verder je leven tijdens BB"quote:Op donderdag 20 oktober 2005 04:32 schreef PC eend het volgende:
Het zou me niks verwonderen dat er zelfs in haar contract staat dat ze geld krijgt bij een vrijwillige exit als BB daar om vraagt, stond ook op de blog (ik weet slappe bron, maar het zou me dus niet verbazen).
Ik denk om meerdere redenen dat ze er voor het eind wel uitgaat, maar ik ben geen charquote:Op donderdag 20 oktober 2005 04:32 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ja maar, als de camerabeelden op zijn toch wel ?![]()
Ik ben het wel met je eens, en wil daarom de vraag: waarom niet, niet beantwoordenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 04:36 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Zelfs bij Idols met die JK hebben ze alle schulden betaald en er niet beter van geworden, misschien hebben ze Tanja ook wel zoiets beloofd "we betalen je schulden en bepalen verder je leven tijdens BB"
Waarom niet?
ervoor zorgen dat ze genomineerd en weggestemd wordtquote:Op donderdag 20 oktober 2005 04:35 schreef PC eend het volgende:
Okay dan stel ik even een vraag: wat bedoel je met "waarom ze Tanja zouden vragen weg te gaan dus
edit: als ze haar ook het spel uit kunnen werken
Ik heb mijn bedenkingen bij die stemmingen, maar omdat ik geen hard bewijs heb dat die oneerlijk zijn, ga ik er niet automatisch dat ze niet zouden kloppen.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 04:40 schreef Wup het volgende:
[..]
ervoor zorgen dat ze genomineerd en weggestemd wordt
ze kunnen met tv beelden ook aardig een kant op sturen hoorquote:Op donderdag 20 oktober 2005 04:46 schreef PC eend het volgende:
Ik heb mijn bedenkingen bij die stemmingen, maar omdat ik geen hard bewijs heb dat die oneerlijk zijn, ga ik er niet automatisch dat ze niet zouden kloppen.
Ze kunnen er wel voor proberen te zorgen dat ze genomineerd word, maar dat betekend via mijn redenatie niet dat ze er ook daadwerkelijk uitgestemd word.
Jawel, APK is er nietquote:Op donderdag 20 oktober 2005 04:43 schreef henk.jansen het volgende:
Ik ga weer ff slapen (of mocht ik dat niet meer melden?)
Ja maar ze hebben Tanja, naar mijn mening, het meest verschrikkelijkst van alle BB bewoners ooit neergezet (die anti Tanja stemming komt ook niet uit de lucht vallen), en nog word ze niet weggestemd.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 04:49 schreef Wup het volgende:
[..]
ze kunnen met tv beelden ook aardig een kant op sturen hoor
zeker als ze echt iemand weg willen hebben
ik moet bekennen dat ik heel weinig uitzendingen zie dus ik kan dit bevestigen noch tegenspreken. Maar volgens mij hebben ze tot nu toe ook nog niet iemand bewust weg proberen te werken. Daar kan nog een rare opdracht bij gevoegd worden...quote:Op donderdag 20 oktober 2005 04:53 schreef PC eend het volgende:
Ja maar ze hebben Tanja, naar mijn mening, het meest verschrikkelijkst van alle BB bewoners ooit neergezet (die anti Tanja stemming komt ook niet uit de lucht vallen), en nog word ze niet weggestemd.
Ze hebben oa uitgezonden dat ze heeft gezegd dat ze er geen probleem heeft om de hoer te spelen als ze echt aan de grond zou zitten/ (terwijl ze ook hadden kunnen uitzenden dat ze wil gaan studeren want dat heeft ze meerdere malen gezegd) ze hebben haar in de uitzending uitgebreid over haar drugsgebruik (van jaren geleden tijdens haar gabber periode) laten praten (hebben ze nooit van een eerdere bewoner uitgezonden).quote:Op donderdag 20 oktober 2005 04:56 schreef Wup het volgende:
[..]
ik moet bekennen dat ik heel weinig uitzendingen zie dus ik kan dit bevestigen noch tegenspreken. Maar volgens mij hebben ze tot nu toe ook nog niet iemand bewust weg proberen te werken. Daar kan nog een rare opdracht bij gevoegd worden...
echt rare dingen hebben ze dus nog niet uitgehaald met die opdrachten, dat kan altijd nogquote:Op donderdag 20 oktober 2005 05:09 schreef PC eend het volgende:
En wat betreft de opdrachten tot nu toe.....
Lieske heeft een opdracht gekregen die haar een nominatie opleverde....
Als menno genomineerd gaat worden heeft dat vast ook met zijn opdracht te maken...
Roel kreeg die rookopdracht (volgens mij zelfs toen hij genomineerd stond) waardoor hij juist (even) populair werd (die wilde ze kennelijk er nog even inhouden).
ow moeten we verhuizen hiermee?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 05:17 schreef PC eend het volgende:
Ik zit hier maar een beetje in het wilde weg te typen, terwijl ik me opeens bedenk dat dit ook wel in een ander topic had gekund![]()
Maar dat bedoel ik dus wel met sturing (hoewel het zeker ook op andere manieren gedaan word, denk aan DBK) dat ze heel goed kijken wie ze wanneer welke opdracht geven.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 05:19 schreef Wup het volgende:
[..]
echt rare dingen hebben ze dus nog niet uitgehaald met die opdrachten, dat kan altijd nog
[ Lieske hadden ze in week 1 al bijna kapot met die simpele opdracht]
alleen nominaties
maar tv-kijkers opjutten gaat ze ongetwijfeld net zo makkelijk af
het wordt een wat oneindige discussie zo, maar ik denk gewoon dat het ze beter uitkomt dat Tanja op normale manier het programma verlaat.
We wachten het af
Streams beginnen te haperen hierquote:Op donderdag 20 oktober 2005 05:34 schreef Wup het volgende:
zitten Menno & Roel urenlang te beppen
gaan ze vervolgens beweren dat er teveel wijven in het huis zitten:(
me too,al vanaf het begin kan ik haar niet horen of zien.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 02:26 schreef scanman01 het volgende:
Mên... wat erger ik me aan Nathalie. Echt niet te beschrijven....
Dido stemt nooit op Tanja dat geloof ik niet, ik denk dat de opnames misschien niet goed zijn en dat die over moesten.....quote:Op donderdag 20 oktober 2005 08:36 schreef regenworm het volgende:
Na gisterenavond heb ik mijn bedenkingen over de komende nominaties.
Volgens mij krijgt tanja geen stemmen en het lijkt er zelfs op dat er door BB een stemverbod is uitgevaardigd.
Omdat ik duidelijk nath tegen rob hoorde vertellen dat dido en lieske opnieuw moesten stemmen.
Er werd geen reden gegeven en dat maakt het alleen nog maar mij nog vreemder.
Ik denk toch dat je het verkeerd begrepen hebt.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 08:36 schreef regenworm het volgende:
Volgens mij krijgt tanja geen stemmen en het lijkt er zelfs op dat er door BB een stemverbod is uitgevaardigd.
Omdat ik duidelijk nath tegen rob hoorde vertellen dat dido en lieske opnieuw moesten stemmen.
Als tanja geen stemmen krijgt denk ik dat het volgende gaat gebeuren.
Ze gokken erop dat tanja vrijwillig vertrekt en dat dan in haar plaats de knuffel voor chantal binnenkomt.
BB zag zorgen dat chantal de komende weken het huis niet gaat verlaten.
Joost, en Roel zijn de knuffels van BB die zijn veilig.
Hierdoor denk ik dat menno volgende week naar huis gaat geen vriendje van hummie.
En dat het mannen te kort wordt opgevangen door de knuffel van chantal. (wordt beschermd)
En dan gevolgd door lieske,ingrid, enz enz
Ben echt bang dat we het leukste van BB al hebben gezien.
Maar goed je weet het het nooit misschien wordt het nog leuk
Dido en tanja dat geloof ik ook niet maar het was wel heel erg vreemd gesprek.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 09:03 schreef nicoleV het volgende:
[..]
Dido stemt nooit op Tanja dat geloof ik niet, ik denk dat de opnames misschien niet goed zijn en dat die over moesten.....
Één ding weet ik zeker als lieske niet op tanja stemt dat de stemming niet eerlijk is verlopen.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 09:13 schreef stil het volgende:
[..]
Ik denk toch dat je het verkeerd begrepen hebt.
Ik heb het ook gehoord en Natalie doelde volgens mij op dat Lieske en Dido beide op Linda hebben gestemd en dat die er nu uit is.
Ze Kunnen beide dus niet net als vorige week nomineren.
Ik geloof eerder dat ze Chantal samen met haar "knuffel" een dag/nacht apart in het huisje, waar Rob heeft gezeten,zettenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 09:18 schreef regenworm het volgende:
[..]
Één ding weet ik zeker als lieske niet op tanja stemt dat de stemming niet eerlijk is verlopen.
Ik blijf erbij dat tanja straks vrijwillig weggaat om plaats te maken voor de knuffel van Chantal.
Er is een inschatting gemaakt en men wist dat tanja het zou redden.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 09:21 schreef teckeltje het volgende:
als er niet op Tanja gestemd mocht worden zou dat bij de vorige stemming eerder geweest zijn omdat ze haar koste wat kost in het huis wilde laten bevallen maar toen mocht er ook gewoon op haar gestemd worden.
Ik denk eerder dat ze nu blij zouden zijn als Tanja op de bank zou komen met al die regels van de arbeidsinspectie is ze nu een blok aan hun been dus ze zijn haar lijkt me nu liever kwijt dan rijk lijkt mij.
Er werd gesproken dat de knuffel een periode in het huis zou blijven.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 09:24 schreef stil het volgende:
[..]
Ik geloof eerder dat ze Chantal samen met haar "knuffel" een dag/nacht apart in het huisje, waar Rob heeft gezeten,zetten
Dido en roel wordt niks meer, dido wil niet niet voor 3de keer proberen met roelquote:Op donderdag 20 oktober 2005 09:20 schreef Sassefras het volgende:
goedemorgen, zijn ze al wakker??
"Zal er vandaag nog wat gebeuren.. zoekt Dido eindelijk toenadering bij Roel, Zal Ingrid Menno nog zoenen"... Kijk vandaag de streams, en hoop op wat leuke ontwikkelingen..........
Klopt,quote:Op donderdag 20 oktober 2005 09:33 schreef -Bubseltje- het volgende:
dus ze morgen van de arbeidsinspectie ook niet even kijken bij de kleinewat raar
Dit zou wel eens de waarheid kunnen zijn!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 08:36 schreef regenworm het volgende:
Als tanja geen stemmen krijgt denk ik dat het volgende gaat gebeuren.
Ze gokken erop dat tanja vrijwillig vertrekt en dat dan in haar plaats de knuffel voor chantal binnenkomt.
BB zag zorgen dat chantal de komende weken het huis niet gaat verlaten.
Joost, en Roel zijn de knuffels van BB die zijn veilig.
Hierdoor denk ik dat menno volgende week naar huis gaat geen vriendje van hummie.
En dat het mannen te kort wordt opgevangen door de knuffel van chantal. (wordt beschermd)
En dan gevolgd door lieske,ingrid, enz enz
Ben echt bang dat we het leukste van BB al hebben gezien.
Maar goed je weet het het nooit misschien wordt het nog leuk
je moet wel erg despererd zijn om dit te doen.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 09:40 schreef Jumparound het volgende:
Kan met niet voorstellen dat er een man is die zich loopt te wacken op Chantal
Argh!
Ja.... *ril*quote:Op donderdag 20 oktober 2005 09:49 schreef regenworm het volgende:
[..]
je moet wel erg despererd zijn om dit te doen.
Ze is niet gehecht!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 09:58 schreef BubbleBabe het volgende:
Ik weet uit ervaring dat je daar je tijd ook echt even voor moet nemen.. weet niet of ze ook gehecht is, maar kan wel even duren hoor
Ja ik vind het ook vreemd hoor. En als het inderdaad is omdat de bewoners altijd in beeld moeten zijn...quote:Op donderdag 20 oktober 2005 10:16 schreef kwakveense het volgende:
ik vind het nog steedsheel raar dat de bewoners nietbij de baby mogen. thuis heb je toch ook gewoon kraamvisite die bij de baby komt? en als je een groot gezin hebt komen er ook zat menen bij je baby....
zware onzin...alsof t "werk" is als dat kind geknuffeld wordt door iemand...
ik denk dat het niet mag omdat ze dan buiten beeld zijnquote:Op donderdag 20 oktober 2005 10:16 schreef kwakveense het volgende:
ik vind het nog steedsheel raar dat de bewoners nietbij de baby mogen. thuis heb je toch ook gewoon kraamvisite die bij de baby komt? en als je een groot gezin hebt komen er ook zat menen bij je baby....
zware onzin...alsof t "werk" is als dat kind geknuffeld wordt door iemand...
Bijna iedereen ziet dat bb zich niet aan de zelf opgstelde regels houd.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 10:21 schreef Ashy het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook vreemd hoor. En als het inderdaad is omdat de bewoners altijd in beeld moeten zijn...
Ze doen vanaf het begin de BB-formule al geweld aan, dus dat kan er ook nog wel bij toch![]()
Chantal, ivm dat gek worden over dat liegen van Menno en daarna vreemd gedragen over prijzengeld...quote:
Het zou leuk zijn als de stemmen over 2 mensen verdeeld zijn, dan kunnen ze allemaal op de bank.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 10:55 schreef Bocaj het volgende:
Wat mij betrefd mogen ze ook allemaal op de bank, topic heet niet voor niets '10 nieuwe bewoners please'
Lieske en joost mogen wat mij betreft blijven.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 10:55 schreef Bocaj het volgende:
Wat mij betrefd mogen ze ook allemaal op de bank, topic heet niet voor niets '10 nieuwe bewoners please'
En Dido?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 10:59 schreef Art_Core het volgende:
[afbeelding]
Nominatievoorspeling:
Roel: Menno
Joost: Roel
Rob: Menno
Lieske:Rob
Menno: Rob
Tanja: Rob
Ingrid: Lieske
Nathalie: Lieske
Chantal: Lieske
Niet gezien, maar het zou kunnen - die nominatie van Joost zit 'm natuurlijk niet lekker.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:04 schreef stil het volgende:
Ik denk dat Roel Joost op de bank zet.
Hij zei gisteren tegen Rob, dat hij het nomineren niet moeilijk vond, hij had nl. nog een appeltje te schillen.
Ik denk ook dat roel op joost stemt, maar er worden wel meer rare moves gemaakt.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:04 schreef stil het volgende:
Hij zei gisteren tegen Rob, dat hij het nomineren niet moeilijk vond, hij had nl. nog een appeltje te schillen.
ik denk ook wel dat roel Joost nomineert maar dat hoeft natuurlijk niet te betekenen dat hij op de bank komt.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:04 schreef stil het volgende:
meestal wordt lieske overgeslagen nu eens didoquote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:07 schreef Art_Core het volgende:
Oeps: Dido gaat voor Rob
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:14 schreef Bocaj het volgende:
Een wel hele oplettende camera-regie op stream 3 want anders hadden we Joost naakt gezien!
Joost is de knuffel van hummie dus die hoeft niet bang te zijn.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:11 schreef teckeltje het volgende:
[..]
ik denk ook wel dat roel Joost nomineert maar dat hoeft natuurlijk niet te betekenen dat hij op de bank komt.
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:15 schreef scanman01 het volgende:
Het gaat hier helemaal mis met de streams trouwens. Blijft constant hangen. Meer mensen last van?
Ik gebruik de versatel streams en geen problemen. (floris)quote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:20 schreef arneaux het volgende:
De livestreams van xs4all zijn echt zwaar bagger trouwens. Gilledesmit/bb is wel redelijk maar dat beeld is kudtkwaliteit.
geen problemen alles prima.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:15 schreef scanman01 het volgende:
Het gaat hier helemaal mis met de streams trouwens. Blijft constant hangen. Meer mensen last van?
Ik gebruikte project1 om de streams te bekijken en die blijven constant hangen. Via de gillesdesmit link gaat het wel goed merk ik nu.quote:
Mooi Scan, maar wel een verschrikkelijk babyface.... nog 5 a 6 jaar en dan wordt het een mooie bloeiende vrouwquote:
Ik vind deze eigenlijk al heel mooi en geen babyface als ik eerlijkbenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:23 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Mooi Scan, maar wel een verschrikkelijk babyface.... nog 5 a 6 jaar en dan wordt het een mooie bloeiende vrouw
Ah, Scan is ook weer op tijd wakker zie ik.quote:
Toen riep Ing: Mooie billeuhhhhquote:
Wat is de link van de site?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:21 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ik gebruik de versatel streams en geen problemen. (floris)
Was heel apart. Ze had gewoon een slipje aan toen ze uit bed stapte, maar trok het een stuk naar beneden. Speciaal voor de streamers denk ik. Ingrid zei meteen "Mooie billen!"quote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Ah, Scan is ook weer op tijd wakker zie ik.![]()
http://bb5.florisd.nl/?host=xs4all&show=camsquote:
dan heeft het met de url te maken.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik gebruikte project1 om de streams te bekijken en die blijven constant hangen. Via de gillesdesmit link gaat het wel goed merk ik nu.
Onder "serverkeuze" rechtsboven kun je via deze site idd een hele rits aanbieders van streams kiezen.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:28 schreef Bocaj het volgende:
[..]
http://bb5.florisd.nl/?host=xs4all&show=cams
Deze is xs4all, maar je kunt ook versatel kiezen en ook nog wel andere servers.
Thxquote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Onder "serverkeuze" rechtsboven kun je via deze site idd een hele rits aanbieders van streams kiezen.
Ik denk n oude want er is niks voorgelezenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:31 schreef Foreverblue het volgende:
Goedemorgen allemaal![]()
Wat staat er op die kaart met die envelop die joost net in zijn handen had?
Of is dat nog een oude kaart?
Project1 is met de xs4all streams. Die zijn nu dus niet te volgen. Gillesdesmit is met de garnierstreamingmedia streams. Die gaat perfect (hoewel wel nog steeds op maar 248)quote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:29 schreef regenworm het volgende:
[..]
dan heeft het met de url te maken.
Kan je in die tool een andere url plaatsen
Oudquote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:31 schreef Foreverblue het volgende:
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:31 schreef Foreverblue het volgende:
Okee dank allen... niks nieuws dus.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:34 schreef regenworm het volgende:
[..]
[afbeelding]
Denk oude opdracht ze zatten niet met ze alle in de kamer om te luisteren
helaas blijft het 248 hierdoor is de kwaliteit van de streams een stuk minder.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Project1 is met de xs4all streams. Die zijn nu dus niet te volgen. Gillesdesmit is met de garnierstreamingmedia streams. Die gaat perfect (hoewel wel nog steeds op maar 248)
We breien door dit topic heen.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:35 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Okee dank allen... niks nieuws dus.
Wel weer ff wennen zeg... als users andere avaters gaan gebruikenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:41 schreef regenworm het volgende:
[..]
We breien door dit topic heen.
Ik blijf lid van de lieske fanclub.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:43 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Wel weer ff wennen zeg... als users andere avaters gaan gebruikenIk was de Lieske avater gewend van je... APK heeft ook al een andere nu....
Misschien is het wel tactiek. Dat ze poogt de rest in slaap sussen door het geldbedrag te relativeren. Of ze wil "vrouw van de wereld" spelen.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:39 schreef Bocaj het volgende:
Chantal leeft weer op Mars.... (Ze heeft echt geen besef van de werkelijkheid.... Stomme muts die zegt dat 3,5 ton niets is)
Helemaal gelijk in... en zeker als het waar is wat er vannacht gezegd werd... dat Lieske en Nathalie hadden genomineerd... en van BB een andere moesten kiezen. Hadden dus waarschijnlijk op Tanja gestemd.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:46 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ik blijf lid van de lieske fanclub.
Heb het veranderd omdat ik niet weet hoe lang ik nog naar BB5 blijf kijken.
Het is na vorige week donderdag niet meer om aan te zien.
En de bemoeienissen van BB![]()
![]()
helemaal van
Niet zo piepen want het is gratis!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:43 schreef regenworm het volgende:
[afbeelding] met de fokserver
Het is weer traaaaaaaagggggggggggggg
Misschien ben ik gek hoor maar ik vertrouw dit spelletje niet meer.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:46 schreef arneaux het volgende:
Nou ik denk echt dat niet veel mensen op Lies hebben gestemt. Ze ligt écht beter in de groep.
waarom zou ik er voor moeten betalen.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:48 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Niet zo piepen want het is gratis!
Chantal is van de grote stad en daar is alles al mee gezegd!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Misschien is het wel tactiek. Dat ze poogt de rest in slaap sussen door het geldbedrag te relativeren. Of ze wil "vrouw van de wereld" spelen.
Zelfs als je zo'n bedrag op een hele simpele spaarrekening zet, kun je jezelf van de rente jaarlijks een extra maand vrijkopen van je werk, bovenop je normale vakantie, en een luxe vakantie ver weg houden.
Gelukkig heb ik dat totaal niet, anders was ik echt al afgehaakt.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:49 schreef regenworm het volgende:
[..]
Misschien ben ik gek hoor maar ik vertrouw dit spelletje niet meer.
Krijg de indruk daar BB de touwtjes in handen heeft en bepaald op wie en bewoner moet stemmen.
De stemmachines staan zo ingesteld dat de BB favoriet blijft zitten.
Ben heel erg wantrouwig op dit moment wacht vanavond wel af.
Ben niet zo snel weg maar ik vertrouw het niet meer.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik dat totaal niet, anders was ik echt al afgehaakt.
heel erg mooiquote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:54 schreef Art_Core het volgende:
[afbeelding]
"Woman Knitting " (2005)
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik dat totaal niet, anders was ik echt al afgehaakt.
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:32 schreef regenworm het volgende:
[..]
ja, er werd door nath gezegd dat lieske en dido opnieuw moesten stemmen.
Het kwam in een gesprek van nominaties ter sprake.
Mooie kerstkaart!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:54 schreef Art_Core het volgende:
[afbeelding]
"Woman Knitting " (2005)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |