Dido stemt nooit op Tanja dat geloof ik niet, ik denk dat de opnames misschien niet goed zijn en dat die over moesten.....quote:Op donderdag 20 oktober 2005 08:36 schreef regenworm het volgende:
Na gisterenavond heb ik mijn bedenkingen over de komende nominaties.
Volgens mij krijgt tanja geen stemmen en het lijkt er zelfs op dat er door BB een stemverbod is uitgevaardigd.
Omdat ik duidelijk nath tegen rob hoorde vertellen dat dido en lieske opnieuw moesten stemmen.
Er werd geen reden gegeven en dat maakt het alleen nog maar mij nog vreemder.
Ik denk toch dat je het verkeerd begrepen hebt.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 08:36 schreef regenworm het volgende:
Na gisterenavond heb ik mijn bedenkingen over de komende nominaties.
Volgens mij krijgt tanja geen stemmen en het lijkt er zelfs op dat er door BB een stemverbod is uitgevaardigd.
Omdat ik duidelijk nath tegen rob hoorde vertellen dat dido en lieske opnieuw moesten stemmen.
Er werd geen reden gegeven en dat maakt het alleen nog maar mij nog vreemder.
Als tanja geen stemmen krijgt denk ik dat het volgende gaat gebeuren.
Ze gokken erop dat tanja vrijwillig vertrekt en dat dan in haar plaats de knuffel voor chantal binnenkomt.
BB zag zorgen dat chantal de komende weken het huis niet gaat verlaten.
Joost, en Roel zijn de knuffels van BB die zijn veilig.
Hierdoor denk ik dat menno volgende week naar huis gaat geen vriendje van hummie.
En dat het mannen te kort wordt opgevangen door de knuffel van chantal. (wordt beschermd)
En dan gevolgd door lieske,ingrid, enz enz
Ben echt bang dat we het leukste van BB al hebben gezien.
Maar goed je weet het het nooit misschien wordt het nog leuk
Dido en tanja dat geloof ik ook niet maar het was wel heel erg vreemd gesprek.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 09:03 schreef nicoleV het volgende:
[..]
Dido stemt nooit op Tanja dat geloof ik niet, ik denk dat de opnames misschien niet goed zijn en dat die over moesten.....
Één ding weet ik zeker als lieske niet op tanja stemt dat de stemming niet eerlijk is verlopen.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 09:13 schreef stil het volgende:
[..]
Ik denk toch dat je het verkeerd begrepen hebt.
Ik heb het ook gehoord en Natalie doelde volgens mij op dat Lieske en Dido beide op Linda hebben gestemd en dat die er nu uit is.
Ze Kunnen beide dus niet net als vorige week nomineren.
Ik geloof eerder dat ze Chantal samen met haar "knuffel" een dag/nacht apart in het huisje, waar Rob heeft gezeten,zettenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 09:18 schreef regenworm het volgende:
[..]
Één ding weet ik zeker als lieske niet op tanja stemt dat de stemming niet eerlijk is verlopen.
Ik blijf erbij dat tanja straks vrijwillig weggaat om plaats te maken voor de knuffel van Chantal.
Er is een inschatting gemaakt en men wist dat tanja het zou redden.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 09:21 schreef teckeltje het volgende:
als er niet op Tanja gestemd mocht worden zou dat bij de vorige stemming eerder geweest zijn omdat ze haar koste wat kost in het huis wilde laten bevallen maar toen mocht er ook gewoon op haar gestemd worden.
Ik denk eerder dat ze nu blij zouden zijn als Tanja op de bank zou komen met al die regels van de arbeidsinspectie is ze nu een blok aan hun been dus ze zijn haar lijkt me nu liever kwijt dan rijk lijkt mij.
Er werd gesproken dat de knuffel een periode in het huis zou blijven.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 09:24 schreef stil het volgende:
[..]
Ik geloof eerder dat ze Chantal samen met haar "knuffel" een dag/nacht apart in het huisje, waar Rob heeft gezeten,zetten
Dido en roel wordt niks meer, dido wil niet niet voor 3de keer proberen met roelquote:Op donderdag 20 oktober 2005 09:20 schreef Sassefras het volgende:
goedemorgen, zijn ze al wakker??
"Zal er vandaag nog wat gebeuren.. zoekt Dido eindelijk toenadering bij Roel, Zal Ingrid Menno nog zoenen"... Kijk vandaag de streams, en hoop op wat leuke ontwikkelingen..........
Klopt,quote:Op donderdag 20 oktober 2005 09:33 schreef -Bubseltje- het volgende:
dus ze morgen van de arbeidsinspectie ook niet even kijken bij de kleinewat raar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |