Moet eigenlijk zo zijnquote:Op donderdag 20 oktober 2005 03:00 schreef zoalshetis het volgende:
joost wint, roel is leuk totdat het spannend gaat worden. hoewel veel kleine meisjes dat rotterdamse accent leuk vinden.
Ikkequote:Op donderdag 20 oktober 2005 04:14 schreef Wup het volgende:
[..]
wat ben je weer chagrijnig vanavond....
waarom ze Tanja zouden vragen weg te gaan dus
edit: als ze haar ook het spel uit kunnen werken
Echt niet ze zijn nog niet door de tijdslimiet heenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 04:22 schreef henk.jansen het volgende:
Tanja mag er nu wel uit, die heeft haar taak gedaan voor Talpa.
Zeker weten dat ik dichtbij de waarheid zit, je kent mijn schoonfamilie nietquote:Op donderdag 20 oktober 2005 03:59 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik denk dat je wel eens dicht bij de waarheid kan zitten.
Ik heb begrepen dat Tanja heeft gezegd dat ze weg zou gaan als Talpa dat zou vragen, ik denk dat het niet geheel toevallig is dat ze dit zegt.
mja we zitten een beetje langs elkaar heen te denkenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 04:21 schreef PC eend het volgende:
Ikkeik voel me hooguit snel aangevallen, ik ben een beetje paranoide, sorry
Ik zei al omdat ze de baby niet onbeperkt kunnen filmen en als ze door de tijd dat de baby gefilmd mag worden heen zijn, en zij blijft toch grote delen van de dag bij de baby in de babykamer (zonder camera's) dan hebben ze niet zo heel bijster veel aan haar.
Het zou me niks verwonderen dat er zelfs in haar contract staat dat ze geld krijgt bij een vrijwillige exit als BB daar om vraagt, stond ook op de blog (ik weet slappe bron, maar het zou me dus niet verbazen).quote:Op donderdag 20 oktober 2005 04:24 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Zeker weten dat ik dichtbij de waarheid zit, je kent mijn schoonfamilie niet![]()
Ik weet niet wat er voor afspraken zijn gemaakt met Tanja maar volgens mij krijgt ze bij een vrijwillige exit geen geld (om haar schulden te betalen)
Misschien dat ze haar baby heeft "verkocht" voor 25.000 en dat ze zonder zorgen er volgende week kan uitstappen![]()
Ja maar, als de camerabeelden op zijn toch wel ?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 04:24 schreef PC eend het volgende:
Echt niet ze zijn nog niet door de tijdslimiet heen
Okay dan stel ik even een vraag: wat bedoel je met "waarom ze Tanja zouden vragen weg te gaan dusquote:Op donderdag 20 oktober 2005 04:25 schreef Wup het volgende:
[..]
mja we zitten een beetje langs elkaar heen te denken
maar ik val niet aan want ik ben geen anti-Tanja
Zelfs bij Idols met die JK hebben ze alle schulden betaald en er niet beter van geworden, misschien hebben ze Tanja ook wel zoiets beloofd "we betalen je schulden en bepalen verder je leven tijdens BB"quote:Op donderdag 20 oktober 2005 04:32 schreef PC eend het volgende:
Het zou me niks verwonderen dat er zelfs in haar contract staat dat ze geld krijgt bij een vrijwillige exit als BB daar om vraagt, stond ook op de blog (ik weet slappe bron, maar het zou me dus niet verbazen).
Ik denk om meerdere redenen dat ze er voor het eind wel uitgaat, maar ik ben geen charquote:Op donderdag 20 oktober 2005 04:32 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ja maar, als de camerabeelden op zijn toch wel ?![]()
Ik ben het wel met je eens, en wil daarom de vraag: waarom niet, niet beantwoordenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 04:36 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Zelfs bij Idols met die JK hebben ze alle schulden betaald en er niet beter van geworden, misschien hebben ze Tanja ook wel zoiets beloofd "we betalen je schulden en bepalen verder je leven tijdens BB"
Waarom niet?
ervoor zorgen dat ze genomineerd en weggestemd wordtquote:Op donderdag 20 oktober 2005 04:35 schreef PC eend het volgende:
Okay dan stel ik even een vraag: wat bedoel je met "waarom ze Tanja zouden vragen weg te gaan dus
edit: als ze haar ook het spel uit kunnen werken
Ik heb mijn bedenkingen bij die stemmingen, maar omdat ik geen hard bewijs heb dat die oneerlijk zijn, ga ik er niet automatisch dat ze niet zouden kloppen.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 04:40 schreef Wup het volgende:
[..]
ervoor zorgen dat ze genomineerd en weggestemd wordt
ze kunnen met tv beelden ook aardig een kant op sturen hoorquote:Op donderdag 20 oktober 2005 04:46 schreef PC eend het volgende:
Ik heb mijn bedenkingen bij die stemmingen, maar omdat ik geen hard bewijs heb dat die oneerlijk zijn, ga ik er niet automatisch dat ze niet zouden kloppen.
Ze kunnen er wel voor proberen te zorgen dat ze genomineerd word, maar dat betekend via mijn redenatie niet dat ze er ook daadwerkelijk uitgestemd word.
Jawel, APK is er nietquote:Op donderdag 20 oktober 2005 04:43 schreef henk.jansen het volgende:
Ik ga weer ff slapen (of mocht ik dat niet meer melden?)
Ja maar ze hebben Tanja, naar mijn mening, het meest verschrikkelijkst van alle BB bewoners ooit neergezet (die anti Tanja stemming komt ook niet uit de lucht vallen), en nog word ze niet weggestemd.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 04:49 schreef Wup het volgende:
[..]
ze kunnen met tv beelden ook aardig een kant op sturen hoor
zeker als ze echt iemand weg willen hebben
ik moet bekennen dat ik heel weinig uitzendingen zie dus ik kan dit bevestigen noch tegenspreken. Maar volgens mij hebben ze tot nu toe ook nog niet iemand bewust weg proberen te werken. Daar kan nog een rare opdracht bij gevoegd worden...quote:Op donderdag 20 oktober 2005 04:53 schreef PC eend het volgende:
Ja maar ze hebben Tanja, naar mijn mening, het meest verschrikkelijkst van alle BB bewoners ooit neergezet (die anti Tanja stemming komt ook niet uit de lucht vallen), en nog word ze niet weggestemd.
Ze hebben oa uitgezonden dat ze heeft gezegd dat ze er geen probleem heeft om de hoer te spelen als ze echt aan de grond zou zitten/ (terwijl ze ook hadden kunnen uitzenden dat ze wil gaan studeren want dat heeft ze meerdere malen gezegd) ze hebben haar in de uitzending uitgebreid over haar drugsgebruik (van jaren geleden tijdens haar gabber periode) laten praten (hebben ze nooit van een eerdere bewoner uitgezonden).quote:Op donderdag 20 oktober 2005 04:56 schreef Wup het volgende:
[..]
ik moet bekennen dat ik heel weinig uitzendingen zie dus ik kan dit bevestigen noch tegenspreken. Maar volgens mij hebben ze tot nu toe ook nog niet iemand bewust weg proberen te werken. Daar kan nog een rare opdracht bij gevoegd worden...
echt rare dingen hebben ze dus nog niet uitgehaald met die opdrachten, dat kan altijd nogquote:Op donderdag 20 oktober 2005 05:09 schreef PC eend het volgende:
En wat betreft de opdrachten tot nu toe.....
Lieske heeft een opdracht gekregen die haar een nominatie opleverde....
Als menno genomineerd gaat worden heeft dat vast ook met zijn opdracht te maken...
Roel kreeg die rookopdracht (volgens mij zelfs toen hij genomineerd stond) waardoor hij juist (even) populair werd (die wilde ze kennelijk er nog even inhouden).
ow moeten we verhuizen hiermee?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 05:17 schreef PC eend het volgende:
Ik zit hier maar een beetje in het wilde weg te typen, terwijl ik me opeens bedenk dat dit ook wel in een ander topic had gekund![]()
Maar dat bedoel ik dus wel met sturing (hoewel het zeker ook op andere manieren gedaan word, denk aan DBK) dat ze heel goed kijken wie ze wanneer welke opdracht geven.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 05:19 schreef Wup het volgende:
[..]
echt rare dingen hebben ze dus nog niet uitgehaald met die opdrachten, dat kan altijd nog
[ Lieske hadden ze in week 1 al bijna kapot met die simpele opdracht]
alleen nominaties
maar tv-kijkers opjutten gaat ze ongetwijfeld net zo makkelijk af
het wordt een wat oneindige discussie zo, maar ik denk gewoon dat het ze beter uitkomt dat Tanja op normale manier het programma verlaat.
We wachten het af
Streams beginnen te haperen hierquote:Op donderdag 20 oktober 2005 05:34 schreef Wup het volgende:
zitten Menno & Roel urenlang te beppen
gaan ze vervolgens beweren dat er teveel wijven in het huis zitten:(
me too,al vanaf het begin kan ik haar niet horen of zien.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 02:26 schreef scanman01 het volgende:
Mên... wat erger ik me aan Nathalie. Echt niet te beschrijven....
Dido stemt nooit op Tanja dat geloof ik niet, ik denk dat de opnames misschien niet goed zijn en dat die over moesten.....quote:Op donderdag 20 oktober 2005 08:36 schreef regenworm het volgende:
Na gisterenavond heb ik mijn bedenkingen over de komende nominaties.
Volgens mij krijgt tanja geen stemmen en het lijkt er zelfs op dat er door BB een stemverbod is uitgevaardigd.
Omdat ik duidelijk nath tegen rob hoorde vertellen dat dido en lieske opnieuw moesten stemmen.
Er werd geen reden gegeven en dat maakt het alleen nog maar mij nog vreemder.
Ik denk toch dat je het verkeerd begrepen hebt.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 08:36 schreef regenworm het volgende:
Na gisterenavond heb ik mijn bedenkingen over de komende nominaties.
Volgens mij krijgt tanja geen stemmen en het lijkt er zelfs op dat er door BB een stemverbod is uitgevaardigd.
Omdat ik duidelijk nath tegen rob hoorde vertellen dat dido en lieske opnieuw moesten stemmen.
Er werd geen reden gegeven en dat maakt het alleen nog maar mij nog vreemder.
Als tanja geen stemmen krijgt denk ik dat het volgende gaat gebeuren.
Ze gokken erop dat tanja vrijwillig vertrekt en dat dan in haar plaats de knuffel voor chantal binnenkomt.
BB zag zorgen dat chantal de komende weken het huis niet gaat verlaten.
Joost, en Roel zijn de knuffels van BB die zijn veilig.
Hierdoor denk ik dat menno volgende week naar huis gaat geen vriendje van hummie.
En dat het mannen te kort wordt opgevangen door de knuffel van chantal. (wordt beschermd)
En dan gevolgd door lieske,ingrid, enz enz
Ben echt bang dat we het leukste van BB al hebben gezien.
Maar goed je weet het het nooit misschien wordt het nog leuk
Dido en tanja dat geloof ik ook niet maar het was wel heel erg vreemd gesprek.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 09:03 schreef nicoleV het volgende:
[..]
Dido stemt nooit op Tanja dat geloof ik niet, ik denk dat de opnames misschien niet goed zijn en dat die over moesten.....
Één ding weet ik zeker als lieske niet op tanja stemt dat de stemming niet eerlijk is verlopen.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 09:13 schreef stil het volgende:
[..]
Ik denk toch dat je het verkeerd begrepen hebt.
Ik heb het ook gehoord en Natalie doelde volgens mij op dat Lieske en Dido beide op Linda hebben gestemd en dat die er nu uit is.
Ze Kunnen beide dus niet net als vorige week nomineren.
Ik geloof eerder dat ze Chantal samen met haar "knuffel" een dag/nacht apart in het huisje, waar Rob heeft gezeten,zettenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 09:18 schreef regenworm het volgende:
[..]
Één ding weet ik zeker als lieske niet op tanja stemt dat de stemming niet eerlijk is verlopen.
Ik blijf erbij dat tanja straks vrijwillig weggaat om plaats te maken voor de knuffel van Chantal.
Er is een inschatting gemaakt en men wist dat tanja het zou redden.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 09:21 schreef teckeltje het volgende:
als er niet op Tanja gestemd mocht worden zou dat bij de vorige stemming eerder geweest zijn omdat ze haar koste wat kost in het huis wilde laten bevallen maar toen mocht er ook gewoon op haar gestemd worden.
Ik denk eerder dat ze nu blij zouden zijn als Tanja op de bank zou komen met al die regels van de arbeidsinspectie is ze nu een blok aan hun been dus ze zijn haar lijkt me nu liever kwijt dan rijk lijkt mij.
Er werd gesproken dat de knuffel een periode in het huis zou blijven.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 09:24 schreef stil het volgende:
[..]
Ik geloof eerder dat ze Chantal samen met haar "knuffel" een dag/nacht apart in het huisje, waar Rob heeft gezeten,zetten
Dido en roel wordt niks meer, dido wil niet niet voor 3de keer proberen met roelquote:Op donderdag 20 oktober 2005 09:20 schreef Sassefras het volgende:
goedemorgen, zijn ze al wakker??
"Zal er vandaag nog wat gebeuren.. zoekt Dido eindelijk toenadering bij Roel, Zal Ingrid Menno nog zoenen"... Kijk vandaag de streams, en hoop op wat leuke ontwikkelingen..........
Klopt,quote:Op donderdag 20 oktober 2005 09:33 schreef -Bubseltje- het volgende:
dus ze morgen van de arbeidsinspectie ook niet even kijken bij de kleinewat raar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |