Dit zou wel eens de waarheid kunnen zijn!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 08:36 schreef regenworm het volgende:
Na gisterenavond heb ik mijn bedenkingen over de komende nominaties.
Volgens mij krijgt tanja geen stemmen en het lijkt er zelfs op dat er door BB een stemverbod is uitgevaardigd.
Omdat ik duidelijk nath tegen rob hoorde vertellen dat dido en lieske opnieuw moesten stemmen.
Er werd geen reden gegeven en dat maakt het alleen nog maar mij nog vreemder.
Als tanja geen stemmen krijgt denk ik dat het volgende gaat gebeuren.
Ze gokken erop dat tanja vrijwillig vertrekt en dat dan in haar plaats de knuffel voor chantal binnenkomt.
BB zag zorgen dat chantal de komende weken het huis niet gaat verlaten.
Joost, en Roel zijn de knuffels van BB die zijn veilig.
Hierdoor denk ik dat menno volgende week naar huis gaat geen vriendje van hummie.
En dat het mannen te kort wordt opgevangen door de knuffel van chantal. (wordt beschermd)
En dan gevolgd door lieske,ingrid, enz enz
Ben echt bang dat we het leukste van BB al hebben gezien.
Maar goed je weet het het nooit misschien wordt het nog leuk
je moet wel erg despererd zijn om dit te doen.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 09:40 schreef Jumparound het volgende:
Kan met niet voorstellen dat er een man is die zich loopt te wacken op Chantal
Argh!
Ja.... *ril*quote:Op donderdag 20 oktober 2005 09:49 schreef regenworm het volgende:
[..]
je moet wel erg despererd zijn om dit te doen.
Ze is niet gehecht!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 09:58 schreef BubbleBabe het volgende:
Ik weet uit ervaring dat je daar je tijd ook echt even voor moet nemen.. weet niet of ze ook gehecht is, maar kan wel even duren hoor
Ja ik vind het ook vreemd hoor. En als het inderdaad is omdat de bewoners altijd in beeld moeten zijn...quote:Op donderdag 20 oktober 2005 10:16 schreef kwakveense het volgende:
ik vind het nog steedsheel raar dat de bewoners nietbij de baby mogen. thuis heb je toch ook gewoon kraamvisite die bij de baby komt? en als je een groot gezin hebt komen er ook zat menen bij je baby....
zware onzin...alsof t "werk" is als dat kind geknuffeld wordt door iemand...
ik denk dat het niet mag omdat ze dan buiten beeld zijnquote:Op donderdag 20 oktober 2005 10:16 schreef kwakveense het volgende:
ik vind het nog steedsheel raar dat de bewoners nietbij de baby mogen. thuis heb je toch ook gewoon kraamvisite die bij de baby komt? en als je een groot gezin hebt komen er ook zat menen bij je baby....
zware onzin...alsof t "werk" is als dat kind geknuffeld wordt door iemand...
Bijna iedereen ziet dat bb zich niet aan de zelf opgstelde regels houd.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 10:21 schreef Ashy het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook vreemd hoor. En als het inderdaad is omdat de bewoners altijd in beeld moeten zijn...
Ze doen vanaf het begin de BB-formule al geweld aan, dus dat kan er ook nog wel bij toch![]()
Chantal, ivm dat gek worden over dat liegen van Menno en daarna vreemd gedragen over prijzengeld...quote:
Het zou leuk zijn als de stemmen over 2 mensen verdeeld zijn, dan kunnen ze allemaal op de bank.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 10:55 schreef Bocaj het volgende:
Wat mij betrefd mogen ze ook allemaal op de bank, topic heet niet voor niets '10 nieuwe bewoners please'
Lieske en joost mogen wat mij betreft blijven.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 10:55 schreef Bocaj het volgende:
Wat mij betrefd mogen ze ook allemaal op de bank, topic heet niet voor niets '10 nieuwe bewoners please'
En Dido?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 10:59 schreef Art_Core het volgende:
[afbeelding]
Nominatievoorspeling:
Roel: Menno
Joost: Roel
Rob: Menno
Lieske:Rob
Menno: Rob
Tanja: Rob
Ingrid: Lieske
Nathalie: Lieske
Chantal: Lieske
Niet gezien, maar het zou kunnen - die nominatie van Joost zit 'm natuurlijk niet lekker.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:04 schreef stil het volgende:
Ik denk dat Roel Joost op de bank zet.
Hij zei gisteren tegen Rob, dat hij het nomineren niet moeilijk vond, hij had nl. nog een appeltje te schillen.
Ik denk ook dat roel op joost stemt, maar er worden wel meer rare moves gemaakt.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:04 schreef stil het volgende:
Hij zei gisteren tegen Rob, dat hij het nomineren niet moeilijk vond, hij had nl. nog een appeltje te schillen.
ik denk ook wel dat roel Joost nomineert maar dat hoeft natuurlijk niet te betekenen dat hij op de bank komt.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:04 schreef stil het volgende:
meestal wordt lieske overgeslagen nu eens didoquote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:07 schreef Art_Core het volgende:
Oeps: Dido gaat voor Rob
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:14 schreef Bocaj het volgende:
Een wel hele oplettende camera-regie op stream 3 want anders hadden we Joost naakt gezien!
Joost is de knuffel van hummie dus die hoeft niet bang te zijn.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:11 schreef teckeltje het volgende:
[..]
ik denk ook wel dat roel Joost nomineert maar dat hoeft natuurlijk niet te betekenen dat hij op de bank komt.
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:15 schreef scanman01 het volgende:
Het gaat hier helemaal mis met de streams trouwens. Blijft constant hangen. Meer mensen last van?
Ik gebruik de versatel streams en geen problemen. (floris)quote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:20 schreef arneaux het volgende:
De livestreams van xs4all zijn echt zwaar bagger trouwens. Gilledesmit/bb is wel redelijk maar dat beeld is kudtkwaliteit.
geen problemen alles prima.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:15 schreef scanman01 het volgende:
Het gaat hier helemaal mis met de streams trouwens. Blijft constant hangen. Meer mensen last van?
Ik gebruikte project1 om de streams te bekijken en die blijven constant hangen. Via de gillesdesmit link gaat het wel goed merk ik nu.quote:
Mooi Scan, maar wel een verschrikkelijk babyface.... nog 5 a 6 jaar en dan wordt het een mooie bloeiende vrouwquote:
Ik vind deze eigenlijk al heel mooi en geen babyface als ik eerlijkbenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:23 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Mooi Scan, maar wel een verschrikkelijk babyface.... nog 5 a 6 jaar en dan wordt het een mooie bloeiende vrouw
Ah, Scan is ook weer op tijd wakker zie ik.quote:
Toen riep Ing: Mooie billeuhhhhquote:
Wat is de link van de site?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:21 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ik gebruik de versatel streams en geen problemen. (floris)
Was heel apart. Ze had gewoon een slipje aan toen ze uit bed stapte, maar trok het een stuk naar beneden. Speciaal voor de streamers denk ik. Ingrid zei meteen "Mooie billen!"quote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Ah, Scan is ook weer op tijd wakker zie ik.![]()
http://bb5.florisd.nl/?host=xs4all&show=camsquote:
dan heeft het met de url te maken.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik gebruikte project1 om de streams te bekijken en die blijven constant hangen. Via de gillesdesmit link gaat het wel goed merk ik nu.
Onder "serverkeuze" rechtsboven kun je via deze site idd een hele rits aanbieders van streams kiezen.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:28 schreef Bocaj het volgende:
[..]
http://bb5.florisd.nl/?host=xs4all&show=cams
Deze is xs4all, maar je kunt ook versatel kiezen en ook nog wel andere servers.
Thxquote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Onder "serverkeuze" rechtsboven kun je via deze site idd een hele rits aanbieders van streams kiezen.
Ik denk n oude want er is niks voorgelezenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:31 schreef Foreverblue het volgende:
Goedemorgen allemaal![]()
Wat staat er op die kaart met die envelop die joost net in zijn handen had?
Of is dat nog een oude kaart?
Project1 is met de xs4all streams. Die zijn nu dus niet te volgen. Gillesdesmit is met de garnierstreamingmedia streams. Die gaat perfect (hoewel wel nog steeds op maar 248)quote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:29 schreef regenworm het volgende:
[..]
dan heeft het met de url te maken.
Kan je in die tool een andere url plaatsen
Oudquote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:31 schreef Foreverblue het volgende:
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:31 schreef Foreverblue het volgende:
Okee dank allen... niks nieuws dus.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:34 schreef regenworm het volgende:
[..]
[afbeelding]
Denk oude opdracht ze zatten niet met ze alle in de kamer om te luisteren
helaas blijft het 248 hierdoor is de kwaliteit van de streams een stuk minder.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Project1 is met de xs4all streams. Die zijn nu dus niet te volgen. Gillesdesmit is met de garnierstreamingmedia streams. Die gaat perfect (hoewel wel nog steeds op maar 248)
We breien door dit topic heen.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:35 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Okee dank allen... niks nieuws dus.
Wel weer ff wennen zeg... als users andere avaters gaan gebruikenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:41 schreef regenworm het volgende:
[..]
We breien door dit topic heen.
Ik blijf lid van de lieske fanclub.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:43 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Wel weer ff wennen zeg... als users andere avaters gaan gebruikenIk was de Lieske avater gewend van je... APK heeft ook al een andere nu....
Misschien is het wel tactiek. Dat ze poogt de rest in slaap sussen door het geldbedrag te relativeren. Of ze wil "vrouw van de wereld" spelen.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:39 schreef Bocaj het volgende:
Chantal leeft weer op Mars.... (Ze heeft echt geen besef van de werkelijkheid.... Stomme muts die zegt dat 3,5 ton niets is)
Helemaal gelijk in... en zeker als het waar is wat er vannacht gezegd werd... dat Lieske en Nathalie hadden genomineerd... en van BB een andere moesten kiezen. Hadden dus waarschijnlijk op Tanja gestemd.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:46 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ik blijf lid van de lieske fanclub.
Heb het veranderd omdat ik niet weet hoe lang ik nog naar BB5 blijf kijken.
Het is na vorige week donderdag niet meer om aan te zien.
En de bemoeienissen van BB![]()
![]()
helemaal van
Niet zo piepen want het is gratis!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:43 schreef regenworm het volgende:
[afbeelding] met de fokserver
Het is weer traaaaaaaagggggggggggggg
Misschien ben ik gek hoor maar ik vertrouw dit spelletje niet meer.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:46 schreef arneaux het volgende:
Nou ik denk echt dat niet veel mensen op Lies hebben gestemt. Ze ligt écht beter in de groep.
waarom zou ik er voor moeten betalen.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:48 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Niet zo piepen want het is gratis!
Chantal is van de grote stad en daar is alles al mee gezegd!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Misschien is het wel tactiek. Dat ze poogt de rest in slaap sussen door het geldbedrag te relativeren. Of ze wil "vrouw van de wereld" spelen.
Zelfs als je zo'n bedrag op een hele simpele spaarrekening zet, kun je jezelf van de rente jaarlijks een extra maand vrijkopen van je werk, bovenop je normale vakantie, en een luxe vakantie ver weg houden.
Gelukkig heb ik dat totaal niet, anders was ik echt al afgehaakt.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:49 schreef regenworm het volgende:
[..]
Misschien ben ik gek hoor maar ik vertrouw dit spelletje niet meer.
Krijg de indruk daar BB de touwtjes in handen heeft en bepaald op wie en bewoner moet stemmen.
De stemmachines staan zo ingesteld dat de BB favoriet blijft zitten.
Ben heel erg wantrouwig op dit moment wacht vanavond wel af.
Ben niet zo snel weg maar ik vertrouw het niet meer.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik dat totaal niet, anders was ik echt al afgehaakt.
heel erg mooiquote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:54 schreef Art_Core het volgende:
[afbeelding]
"Woman Knitting " (2005)
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik dat totaal niet, anders was ik echt al afgehaakt.
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:32 schreef regenworm het volgende:
[..]
ja, er werd door nath gezegd dat lieske en dido opnieuw moesten stemmen.
Het kwam in een gesprek van nominaties ter sprake.
Mooie kerstkaart!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:54 schreef Art_Core het volgende:
[afbeelding]
"Woman Knitting " (2005)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |