quote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:15 schreef scanman01 het volgende:
Het gaat hier helemaal mis met de streams trouwens. Blijft constant hangen. Meer mensen last van?
Ik gebruik de versatel streams en geen problemen. (floris)quote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:20 schreef arneaux het volgende:
De livestreams van xs4all zijn echt zwaar bagger trouwens. Gilledesmit/bb is wel redelijk maar dat beeld is kudtkwaliteit.
geen problemen alles prima.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:15 schreef scanman01 het volgende:
Het gaat hier helemaal mis met de streams trouwens. Blijft constant hangen. Meer mensen last van?
Ik gebruikte project1 om de streams te bekijken en die blijven constant hangen. Via de gillesdesmit link gaat het wel goed merk ik nu.quote:
Mooi Scan, maar wel een verschrikkelijk babyface.... nog 5 a 6 jaar en dan wordt het een mooie bloeiende vrouwquote:
Ik vind deze eigenlijk al heel mooi en geen babyface als ik eerlijkbenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:23 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Mooi Scan, maar wel een verschrikkelijk babyface.... nog 5 a 6 jaar en dan wordt het een mooie bloeiende vrouw
Ah, Scan is ook weer op tijd wakker zie ik.quote:
Toen riep Ing: Mooie billeuhhhhquote:
Wat is de link van de site?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:21 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ik gebruik de versatel streams en geen problemen. (floris)
Was heel apart. Ze had gewoon een slipje aan toen ze uit bed stapte, maar trok het een stuk naar beneden. Speciaal voor de streamers denk ik. Ingrid zei meteen "Mooie billen!"quote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Ah, Scan is ook weer op tijd wakker zie ik.![]()
http://bb5.florisd.nl/?host=xs4all&show=camsquote:
dan heeft het met de url te maken.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik gebruikte project1 om de streams te bekijken en die blijven constant hangen. Via de gillesdesmit link gaat het wel goed merk ik nu.
Onder "serverkeuze" rechtsboven kun je via deze site idd een hele rits aanbieders van streams kiezen.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:28 schreef Bocaj het volgende:
[..]
http://bb5.florisd.nl/?host=xs4all&show=cams
Deze is xs4all, maar je kunt ook versatel kiezen en ook nog wel andere servers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |