Helemaal gelijk in... en zeker als het waar is wat er vannacht gezegd werd... dat Lieske en Nathalie hadden genomineerd... en van BB een andere moesten kiezen. Hadden dus waarschijnlijk op Tanja gestemd.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:46 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ik blijf lid van de lieske fanclub.
Heb het veranderd omdat ik niet weet hoe lang ik nog naar BB5 blijf kijken.
Het is na vorige week donderdag niet meer om aan te zien.
En de bemoeienissen van BB![]()
![]()
helemaal van
Niet zo piepen want het is gratis!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:43 schreef regenworm het volgende:
[afbeelding] met de fokserver
Het is weer traaaaaaaagggggggggggggg
Misschien ben ik gek hoor maar ik vertrouw dit spelletje niet meer.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:46 schreef arneaux het volgende:
Nou ik denk echt dat niet veel mensen op Lies hebben gestemt. Ze ligt écht beter in de groep.
waarom zou ik er voor moeten betalen.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:48 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Niet zo piepen want het is gratis!
Chantal is van de grote stad en daar is alles al mee gezegd!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Misschien is het wel tactiek. Dat ze poogt de rest in slaap sussen door het geldbedrag te relativeren. Of ze wil "vrouw van de wereld" spelen.
Zelfs als je zo'n bedrag op een hele simpele spaarrekening zet, kun je jezelf van de rente jaarlijks een extra maand vrijkopen van je werk, bovenop je normale vakantie, en een luxe vakantie ver weg houden.
Gelukkig heb ik dat totaal niet, anders was ik echt al afgehaakt.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:49 schreef regenworm het volgende:
[..]
Misschien ben ik gek hoor maar ik vertrouw dit spelletje niet meer.
Krijg de indruk daar BB de touwtjes in handen heeft en bepaald op wie en bewoner moet stemmen.
De stemmachines staan zo ingesteld dat de BB favoriet blijft zitten.
Ben heel erg wantrouwig op dit moment wacht vanavond wel af.
Ben niet zo snel weg maar ik vertrouw het niet meer.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik dat totaal niet, anders was ik echt al afgehaakt.
heel erg mooiquote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:54 schreef Art_Core het volgende:
[afbeelding]
"Woman Knitting " (2005)
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik dat totaal niet, anders was ik echt al afgehaakt.
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:32 schreef regenworm het volgende:
[..]
ja, er werd door nath gezegd dat lieske en dido opnieuw moesten stemmen.
Het kwam in een gesprek van nominaties ter sprake.
Mooie kerstkaart!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:54 schreef Art_Core het volgende:
[afbeelding]
"Woman Knitting " (2005)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |