Chantal, ivm dat gek worden over dat liegen van Menno en daarna vreemd gedragen over prijzengeld...quote:
Het zou leuk zijn als de stemmen over 2 mensen verdeeld zijn, dan kunnen ze allemaal op de bank.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 10:55 schreef Bocaj het volgende:
Wat mij betrefd mogen ze ook allemaal op de bank, topic heet niet voor niets '10 nieuwe bewoners please'
Lieske en joost mogen wat mij betreft blijven.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 10:55 schreef Bocaj het volgende:
Wat mij betrefd mogen ze ook allemaal op de bank, topic heet niet voor niets '10 nieuwe bewoners please'
En Dido?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 10:59 schreef Art_Core het volgende:
[afbeelding]
Nominatievoorspeling:
Roel: Menno
Joost: Roel
Rob: Menno
Lieske:Rob
Menno: Rob
Tanja: Rob
Ingrid: Lieske
Nathalie: Lieske
Chantal: Lieske
Niet gezien, maar het zou kunnen - die nominatie van Joost zit 'm natuurlijk niet lekker.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:04 schreef stil het volgende:
Ik denk dat Roel Joost op de bank zet.
Hij zei gisteren tegen Rob, dat hij het nomineren niet moeilijk vond, hij had nl. nog een appeltje te schillen.
Ik denk ook dat roel op joost stemt, maar er worden wel meer rare moves gemaakt.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:04 schreef stil het volgende:
Hij zei gisteren tegen Rob, dat hij het nomineren niet moeilijk vond, hij had nl. nog een appeltje te schillen.
ik denk ook wel dat roel Joost nomineert maar dat hoeft natuurlijk niet te betekenen dat hij op de bank komt.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:04 schreef stil het volgende:
meestal wordt lieske overgeslagen nu eens didoquote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:07 schreef Art_Core het volgende:
Oeps: Dido gaat voor Rob
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:14 schreef Bocaj het volgende:
Een wel hele oplettende camera-regie op stream 3 want anders hadden we Joost naakt gezien!
Joost is de knuffel van hummie dus die hoeft niet bang te zijn.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:11 schreef teckeltje het volgende:
[..]
ik denk ook wel dat roel Joost nomineert maar dat hoeft natuurlijk niet te betekenen dat hij op de bank komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |