Sta je droog kwa geile scanmanmailtjes?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:50 schreef latevogel het volgende:
nou biertje erbij leuke mail is nooit verkeerd![]()
Zou best kunnen, maar ik ken die hele jongen nog niet. Heb jij al wat info over hem?quote:
Wtf je avatar is veranderdquote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:53 schreef APK het volgende:
[..]
Sta je droog kwa geile scanmanmailtjes?![]()
Ik wil je niet teleurstelen, maar Scanman heeft nog nooit een geile email verstuurd.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:53 schreef APK het volgende:
[..]
Neequote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zou best kunnen, maar ik ken die hele jongen nog niet. Heb jij al wat info over hem?
Wel, je aankomende kerstkaart over 2 maanden!!!!!!!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik wil je niet teleurstelen, maar Scanman heeft nog nooit een geile email verstuurd.
sta meer droog van mooie blote mannen billen in bbquote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:53 schreef APK het volgende:
[..]
Opeensquote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je bent toch niet Tanja fan opeens hè?
was heel erg in het begin, volgens mij hadden Rob & Ingrid hem gezien tijdens de selectiequote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:55 schreef -Delta- het volgende:
Nee![]()
Was het geen rastamannetje, of herinner ik me nu echt andere dingen van een paar weken terug toen er dagelijks Leeroy zender checken werd geroepen?
Helaas, die zijn met Ralph mee verdwenenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:56 schreef latevogel het volgende:
[..]
sta meer droog van mooie blote mannen billen in bb![]()
Ah zie jequote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:57 schreef Wup het volgende:
[..]
was heel erg in het begin, volgens mij hadden Rob & Ingrid hem gezien tijdens de selectie
Big Brother is fake en nu dit nog.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:55 schreef scanman01 het volgende:
Ik wil je niet teleurstelen, maar Scanman heeft nog nooit een geile email verstuurd.
En jij dacht dat ik die echt ging versturen?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:56 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Wel, je aankomende kerstkaart over 2 maanden!!!!!!!![]()
Damn... Ja dus. Ik had echt geen idee.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:56 schreef PC eend het volgende:
[..]
Opeens
Ga jou toch ook niet vragen of je OPEENS Lieske fan bent
heb ik weerquote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:57 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Helaas, die zijn met Ralph mee verdwenen![]()
Ik jou wel bijna een keerquote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik dacht echt dat jij wel een geile mailer zou zijn.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 02:00 schreef scanman01 het volgende:
Ja... de dooddoeners blijven maar komen
Tsk tsk tsk, ben jij nou een forumtijgerquote:Op donderdag 20 oktober 2005 02:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Damn... Ja dus. Ik had echt geen idee.
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En jij dacht dat ik die echt ging versturen?
Nee, zo erg is het nog net niet.
Ik dank god op mijn blote knieen voor de 'bijna' in die zinquote:
Je vergist je wel vaker wat mij betreft, denk ik. Maar dat maakt verder niet uit. Op een forum kun je mensen ook nooit echt goed leren kennen.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 02:02 schreef APK het volgende:
[..]
Ik dacht echt dat jij wel een geile mailer zou zijn.
Daar zou ik maar niet zo zeker van zijnquote:Op donderdag 20 oktober 2005 02:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik dank god op mijn blote knieen voor de 'bijna' in die zin
Die heb ik dan nooit gekregen helaas.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 02:07 schreef PC eend het volgende:
[..]
Daar zou ik maar niet zo zeker van zijn
Was een geile mail naar een ex bewoonster die jij bleek te zijn![]()
Waar blijft Linda?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 02:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die heb ik dan nooit gekregen helaas.
(BB Sandra)
Zoiets kun je maar één keer flikken. Maar leuk was het welquote:
wie is Sandra ook al weer?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 02:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die heb ik dan nooit gekregen helaas.
(BB Sandra)
Naat zou erg goed in pantomime zijn.quote:
Die sprak in de vorige BB erg veel over sex, gaf trots toe dat ze wel hield van anale sex... en meer van dat soort zaken. Dat scoorde blijkbaar niet zo goed bij medebewoners en kijkers.quote:
IK kan me echt nog altijd niet voorstellen dat Nathalie een behoorlijk hitsige meid is.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 02:12 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Naat zou erg goed in pantomime zijn.![]()
Ja dat deed je wel leukquote:Op donderdag 20 oktober 2005 02:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zoiets kun je maar één keer flikken. Maar leuk was het wel
Genoeg mensen die truttig overkomen en in het dagelijks leven een wild en hitsig karakter neerzettenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 02:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
IK kan me echt nog altijd niet voorstellen dat Nathalie een behoorlijk hitsige meid is.
Onbegrijpelijk.
Dat is waar ja. Zo'n type is Nathalie dus overduidelijk ook.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 02:18 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Genoeg mensen die truttig overkomen en in het dagelijks leven een wild en hitsig karakter neerzetten![]()
Lijkt mij echt een type dat net doet of ze klaarkomt met haar onechte orgasmemuil.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 02:14 schreef scanman01 het volgende:
IK kan me echt nog altijd niet voorstellen dat Nathalie een behoorlijk hitsige meid is.
Onbegrijpelijk.
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 02:21 schreef zoalshetis het volgende:
breien is cool, afscheidscadeau voor die ex-coke rokende kuthoer die zich nu moeder mag noemen. laatste streek van die grootlipperige kutsnol die hummie heet.
Knappe tekst hoor, helemaal zelf bedacht?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 02:21 schreef zoalshetis het volgende:
breien is cool, afscheidscadeau voor die ex-coke rokende kuthoer die zich nu moeder mag noemen. laatste streek van die grootlipperige kutsnol die hummie heet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |