Goh, die reactie op een post met zeer grote foto was heel wat aardiger...quote:
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:40 schreef APK het volgende:
[..]
Best een afgeleefde kop voor iemand van 23.
Chantal vindt jongere mannen veel leuker.quote:
ben inmiddels wat ouder dan toen ik me aanmeldde hier ,maar jij mag natuurlijk vinden wat je wilt:)quote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:40 schreef APK het volgende:
[..]
Best een afgeleefde kop voor iemand van 23.
Leuke foto, erg vriendelijke uitstralingquote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou leuk koppie hoor, boven die leren jas uit de Boris-collectie.
[afbeelding]
Vooruit, ik geloof je: lederonline.nl, dat verzín je niet zo even.
Hoe heet die mislukte zanger ook alweerquote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:41 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Chantal vindt jongere mannen veel leuker.
Ik verwacht allemaal van die 30 a 35-jarige goed gebekte kerels uit de Jordaan, met een lekker A'dams dialect
vooral die rechtsequote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:43 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Leuke foto, erg vriendelijke uitstraling![]()
Nee, veeeeeeeel gebekterquote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:44 schreef APK het volgende:
[..]
Hoe heet die mislukte zanger ook alweer
Dries Roelvink!![]()
Zo mogelijk nog erger dan Frans Bauer.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:44 schreef APK het volgende:
[..]
Hoe heet die mislukte zanger ook alweer
Dries Roelvink!![]()
Hoe krijgt-ie het weer voor elkaar.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:44 schreef mijn23 het volgende:
maar mensen ik ga slapen! Apk ook al heb je al heel de avond de pik op me toch mag ik je wel ,truste!
Wel allebei redelijk verlegenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zo mogelijk nog erger dan Frans Bauer.
En slaap lekker natuurlijk.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:44 schreef mijn23 het volgende:
maar mensen ik ga slapen! Apk ook al heb je al heel de avond de pik op me toch mag ik je wel ,truste!
nou biertje erbij leuke mail is nooit verkeerdquote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:49 schreef scanman01 het volgende:
Gezellig hier vannacht, met Chantal voornamelijk aan het woord op de streams. Wat wil een mens nog meer.
Halelujah, die zijn al een keer of 20 voorbij gekomenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:49 schreef Wup het volgende:
nou waar blijven de verhalen van Rob over zijn ex:)
Tanjaquote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:49 schreef scanman01 het volgende:
Gezellig hier vannacht, met Chantal voornamelijk aan het woord op de streams. Wat wil een mens nog meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |