quote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Hahaha ja dan moet ik het inderdaad afleggen tegen De drie Musketiers, Peter, Rica en PC Eend.
Zou ik ook zeggen. Zit je altijd goed.quote:Ik hoop niet dat ze wint trouwens, daarvoor heeft ze me weer teveel kapsones.
quote:
Ik ga er gewoon vanuit dat het klopt wat je zegt. Daar hoef ik mezelf niet voor te martelen door een filmpje van Tanja/Rob te bekijken.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:29 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nee, dat heb je niet gezegd
Ik suggereer dat jij geen gelijk hebt, en wil dat staven met een filmpje, maar zoals gezegd, je hoeft niet te kijken
Ik schijn een Chantal filter te hebben. Ze staat wel aan op de streams hier, maar ik hoor eigenlijk niets.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:32 schreef Foreverblue het volgende:
Als ik het verhaal van Chantal zo hoor... zit ze niet op die lover te wachten in het huis... haar ex is nog steeds nummer 1.
Voor het eerst praat ze er openhartig over... en ik ben ook geen Chantal fan... maar als ik dit verhaal zo hoor... zal een andere man het moeilijk hebben zolang die ex nog nummer 1 is... soort haat liefde verhouding.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik schijn een Chantal filter te hebben. Ze staat wel aan op de streams hier, maar ik hoor eigenlijk niets.
Dat hebben er een heleboel...quote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:34 schreef Foreverblue het volgende:
zal een andere man het moeilijk hebben zolang die ex nog nummer 1 is...
omdat ik 45 en vrijgezel benquote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:34 schreef scanman01 het volgende:
Chantal is 40 en ongetrouwd. Waarom vind ik dat niet vreemd
Nou leuk koppie hoor, boven die leren jas uit de Boris-collectie.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:34 schreef mijn23 het volgende:
[..]
ik ben die met 2 vlechtjes,dus jammer genoeg niet het meisje van mijn icon maar ze is wel mooi
Wat is er? Moet die foto weg? Geen probleem hoor.. Dan delete ik hem weer.quote:
Tikje goedgelovig maar okquote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ga er gewoon vanuit dat het klopt wat je zegt.
Nee daar waren we het al over eensquote:Daar hoef ik mezelf niet voor te martelen door een filmpje van Tanja/Rob te bekijken.
Je gaat lekker met een compliment om trouwens...quote:
Haar ex was 4 jaar jonger.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:34 schreef Foreverblue het volgende:
Voor het eerst praat ze er openhartig over... en ik ben ook geen Chantal fan... maar als ik dit verhaal zo hoor... zal een andere man het moeilijk hebben zolang die ex nog nummer 1 is... soort haat liefde verhouding.
tja werk is werk hequote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou leuk koppie hoor, boven die leren jas uit de Boris-collectie.
[afbeelding]
Vooruit, ik geloof je: lederonline.nl, dat verzín je niet zo even.
doe maar ,thanxquote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wat is er? Moet die foto weg? Geen probleem hoor.. Dan delete ik hem weer.
een soort ingridquote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je gaat lekker met een compliment om trouwens...
Best een afgeleefde kop voor iemand van 23.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou leuk koppie hoor, boven die leren jas uit de Boris-collectie.
[afbeelding]
Vooruit, ik geloof je: lederonline.nl, dat verzín je niet zo even.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |