Ik snap de verontwaardiging van de bewoners heel goed, dat ze niet meer bij de baby mogen.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:16 schreef Rica het volgende:
[..]
De streams tellen gewoon mee als uitzendtijd dus ze houden haar gewoon helemaal buiten beeld.
Och..... een bescheiden, simpel, eenvoudig, naakt bewijsje zou niet misstaan denk ik.quote:
niet dat ik me erop verheug maar waar blijft de Chantal kerel dan?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:13 schreef -Delta- het volgende:
Wat ben ik blij dat morgen de nominaties komen.![]()
En precies als ik daaraan denk, besef ik me dat het morgen 99,9% Tanja Live zal worden en in 1 minuutje de nominaties bij de aftiteling van de uitzending![]()
![]()
![]()
Mag ik passen?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:16 schreef PC eend het volgende:
Als je het niet gelooft, Buswatcher heeft daar een mooi filmpje van gemaakt
Die winnaar in z'n rode broekje had je graag even een handje geholpen, zeker?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:19 schreef scanman01 het volgende:
In de jacuzzi hebben inmiddels een paar bewoners het loodje gelegd. Ach, wat is dat nou jammer.
[afbeelding]
leg me dan maar eens uit hoe ik tijdelijk een foto even in mijn fotoboek kan plaatsen (kleine lettertjes lees ik nooitquote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Och..... een bescheiden, simpel, eenvoudig, naakt bewijsje zou niet misstaan denk ik.![]()
Ja die komt, als deze poppenkast voorbij is.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:20 schreef Wup het volgende:
[..]
niet dat ik me erop verheug maar waar blijft de Chantal kerel dan?
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:20 schreef Wup het volgende:
[..]
niet dat ik me erop verheug maar waar blijft de Chantal kerel dan?
Naakte kerels.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Och..... een bescheiden, simpel, eenvoudig, naakt bewijsje zou niet misstaan denk ik.![]()
Hahaha ja dan moet ik het inderdaad afleggen tegen De drie Musketiers, Peter, Rica en PC Eend.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:19 schreef Rica het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers op de achterban van Tanja. Jij bent hier in je eentje Dido fan.
Van mij wel hoor, stel je voor dat ik gelijk krijgquote:
Ja, ik vergeet wel 'es dat het nog bijna 2 maanden duurt... op deze manier vraag ik wél een vrijwillige exit aan.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:22 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ja die komt, als deze poppenkast voorbij is.
Alle zogenaamde "leuke dingen" worden door BB heel gedoseerd in het programma gebracht.![]()
Hij hoeft nog net niet dood en mag best tot de laatste 3 komen. Maar winnen mag hij zeer zeker niet. Wie het dan wel moet winnen is lastig. Lieske heeft minpuntjes, Roel heeft minpuntjes.... Hmmm.. lastig. Dan Roel maar.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:21 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Die winnaar in z'n rode broekje had je graag even een handje geholpen, zeker?![]()
Net zoals je je avatar hebt geplaatst.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:21 schreef mijn23 het volgende:
[..]
leg me dan maar eens uit hoe ik tijdelijk een foto even in mijn fotoboek kan plaatsen (kleine lettertjes lees ik nooit![]()
Een mailtje met foto naar clib37@hotmail.com volstaat.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:21 schreef mijn23 het volgende:
[..]
leg me dan maar eens uit hoe ik tijdelijk een foto even in mijn fotoboek kan plaatsen
NAAKT!quote:kleine lettertjes lees ik nooit![]()
Je mag van mij gelijk hebben. Geen probleem mee. Ik heb ook nergens gezegd dat je geen gelijk hebt toch? Maar ik hoef geen Tanja/Rob filmpje te zien.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:23 schreef PC eend het volgende:
[..]
Van mij wel hoor, stel je voor dat ik gelijk krijg![]()
Daarom ben ik hier altijd pas laat in dit topic te vindenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Hahaha ja dan moet ik het inderdaad afleggen tegen De drie Musketiers, Peter, Rica en PC Eend.
Althans in kwantiteit.
Maar Dido heeft punten gescoord de afgelopen week, zowel hier op Fok als op de Talpa-poll.
Ik hoop niet dat ze wint trouwens, daarvoor heeft ze me weer teveel kapsones.
hmz, ik geloof je nog ook...quote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:22 schreef -Delta- het volgende:
Ja die komt, als deze poppenkast voorbij is.
Alle zogenaamde "leuke dingen" worden door BB heel gedoseerd in het programma gebracht.![]()
Ik denk echt dat ik de streams alleen nog maar zo nu en dan eens aanzwengel als inderdaad die vent in het huis komt. Daar moet ik echt niet aan denken. Dan krijg je helemaal dat iedereen alleen maar lief en aardig gaat doen en alles inhoudtquote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:24 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ja, ik vergeet wel 'es dat het nog bijna 2 maanden duurt... op deze manier vraag ik wél een vrijwillige exit aan.
Omdat daar geen camera's meer mogen en de bewoners mogen nooit buiten bereik van camera's komen.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:25 schreef LoveProfusion het volgende:
maar waarom mogen de andere bewoners niet meer bij de baby? Het kind is eigenlijk niet in beeld geweest op de streams..volgens mij helemaal niet.
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Een mailtje met foto naar clib37@hotmail.com volstaat.
Ik ben zo discreet als een Zwitserse bank
[..]
NAAKT!![]()
Nee, dat heb je niet gezegdquote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je mag van mij gelijk hebben. Geen probleem mee. Ik heb ook nergens gezegd dat je geen gelijk hebt toch? Maar ik hoef geen Tanja/Rob filmpje te zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |