Dido heeft haar verhaal van in het begin wel waargemaakt! Ze vindt het leuk om mannen gek van haar te maken, maar zodra dat eenmaal gelukt is , verliest ze interesse. Dat is exact wat er de laatste weken gebeurd is. Ik vind Dido een triest figuur, waar het helaas van barst in NL.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 02:22 schreef Stereotomy het volgende:
Roel
Eerste weken was hij Tha Man, liet Dido achter hem aanlopen, dat werkt.
Nu is ie een slappe lul die achter Dido aanloopt, werkt niet.
ZIE dat dan, oetlul.
Mja. Waar Chantal en Roel het nu over hebben, dat je een beetje uitdaging in je relatie nodig hebt (niemand is ooit verliefd geworden op iemand die enorm bereikbaar is, toch?), daar zit gewoon waarheid in. Menno was schoothondje van Ingrid en Ingrid is het nu ook zat.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 02:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dido heeft haar verhaal van in het begin wel waargemaakt! Ze vindt het leuk om mannen gek van haar te maken, maar zodra dat eenmaal gelukt is , verliest ze interesse. Dat is exact wat er de laatste weken gebeurd is. Ik vind Dido een triest figuur, waar het helaas van barst in NL.
Wel mooi dat ze juist haar (een van de meest egocentrische figuren) Tanja laten 'verzorgen'.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 02:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dido heeft haar verhaal van in het begin wel waargemaakt! Ze vindt het leuk om mannen gek van haar te maken, maar zodra dat eenmaal gelukt is , verliest ze interesse. Dat is exact wat er de laatste weken gebeurd is. Ik vind Dido een triest figuur, waar het helaas van barst in NL.
met hulp van maggie.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 02:24 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Knappe tekst hoor, helemaal zelf bedacht?
Ik bedacht me laatst wie de meest onzichtbare BB bewoner is. Nathalie en Ingrid kwamen bij mij op een gedeelde eerste plaats.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 02:32 schreef scanman01 het volgende:
Nathalie is zo bang dat mensen met 1 stem ook op de bank kunnen komen. Ze is echt doodsbang,
Dan weet je tenminste dat het nep is en kun je bewondering hebben voor de persoon die het uitvoert.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 02:30 schreef KRIBBET het volgende:
David Copperfield wil meisje zwanger toveren
Wist je wel dat clowns.....blablablaquote:
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 02:35 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wist je wel dat clowns.....blablabla
Je kent het wel het is je eigen slappe tekst
denk je dat ze wint dan?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 02:37 schreef scanman01 het volgende:
OMG wat is dit ergerlijk. Dat types als Nathalie er gewoon doorheen rollen en daarom denken dat ze populair zijn.
Wel als je het vergelijkt met jouw grappenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 02:36 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
hoe issie? heb je nog een leuke grap vanavond?
Wel jammer voor hem dat de heilige geest hem voor was en hij dus niet de eerste wasquote:Op donderdag 20 oktober 2005 02:34 schreef APK het volgende:
[..]
Dan weet je tenminste dat het nep is en kun je bewondering hebben voor de persoon die het uitvoert.
Wat een mooie analogiequote:Op donderdag 20 oktober 2005 02:34 schreef APK het volgende:
[..]
Dan weet je tenminste dat het nep is en kun je bewondering hebben voor de persoon die het uitvoert.
Nathalie is echt verschrikkelijk. In het begin leek ze een hele goede band te hebben met Lieske, maar toen bleek dat Dido de meest populaire van de dames was, werd Lieske meteen gedumpt (het zal me niets verbazen als Nathalie Lieske genomineerd heeft) en sloot ze 'vriendschap' met Dido. Nathalie is echt wat ik noem 'onopvallend walgelijk'.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 02:33 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik bedacht me laatst wie de meest onzichtbare BB bewoner is. Nathalie en Ingrid kwamen bij mij op een gedeelde eerste plaats.
Nathalie heeft echt he-le-maal geen fokking ding laten zien op het afgeven op Ralph na, helemaal niks! Een mislukte versie van Dido en Dido is een overdone versie van Nathalie. Helemaal niks!
kom op entertain me... ik zit klaar om keihard te gaan lachen.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 02:37 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wel als je het vergelijkt met jouw grappen![]()
Ik zit bij Roel z'n boeiende verhalen over z'n ex...quote:Op donderdag 20 oktober 2005 02:37 schreef scanman01 het volgende:
OMG wat is dit ergerlijk. Dat types als Nathalie er gewoon doorheen rollen en daarom denken dat ze populair zijn.
Misschien is hij wel de Anti-Christ en denken wij allemaal dat zijn trucs illusie zijn.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 02:38 schreef KRIBBET het volgende:
Wel jammer voor hem dat de heilige geest hem voor was en hij dus niet de eerste was![]()
Maar als het hem lukt (en dat denk ik wel) vind ik het erg knap maar dat heb ik wel vaker met zijn dingen![]()
Natuurlijk niet. Geen enkele kans op. Maar ze wordt gewoon niet snel genomineerd en daarom komt ze ver.quote:
Kan me niet voorstellen dat Nathalie bij de laatste 3 komt te zittenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 02:37 schreef scanman01 het volgende:
David Copperfield zorgt dat alles 100% in orde is en hoeft geen streams stil te leggen, lieverd.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 02:39 schreef PC eend het volgende:
Wat een mooie analogie
Maar ik wist niet dat je zo een fan van sjon was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |