Tanja's kindje is gewoon een ongelukje.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:14 schreef lovebear het volgende:
[..]
ik denk t vind het iig heel iets speciaals vinden elk kindje dat op de wereld komt is een wondertje
kan dat kind toch nix aan doen dus als ze een ongelukje is is t geen wondertje meer tanja is toch heel blijmet haar als je geen kind wil kon je t ook weg laten halenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:26 schreef Sputnik het volgende:
[..]
Tanja's kindje is gewoon een ongelukje.
Dan is het kind op zich nog wel een wondertje.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:26 schreef Sputnik het volgende:
[..]
Tanja's kindje is gewoon een ongelukje.
Nee, tv te kijkenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:29 schreef regenworm het volgende:
Zit iedereen hier te slapen of zo
Oooo, Dat bedoel je....quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:32 schreef regenworm het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
aahhquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:37 schreef flugeltje het volgende:
Wat ben ik toch een ongelovelijke slappe emodoos...![]()
Waarom krijg ik nou verdomme tranen in m'n ogen als Tanja begint te janken op het moment dat haar dochter op haar buik gelegd wordt![]()
Bah Flugel, ga je schamen![]()
zal wel moeten, want die muppet mag niet langer dan 8 uur totaal in beeld, en daar is nu al een half uur vanafquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:37 schreef -Delta- het volgende:
Precies op tijd voor de nominaties, volgende week kan ze dus naar huis
Schaam je maar niet er zijn er meer die er last van hebben (zoals ikquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:37 schreef flugeltje het volgende:
Waarom krijg ik nou verdomme tranen in m'n ogen als Tanja begint te janken op het moment dat haar dochter op haar buik gelegd wordt![]()
Maar na die 8 uur hoeft de baby niet het huis uit dus het 1 heeft niets met het ander te makenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:40 schreef Timon223 het volgende:
[..]
zal wel moeten, want die muppet mag niet langer dan 8 uur totaal in beeld, en daar is nu al een half uur vanaf
Ik weet niet exact meer wat de uitspraak was, maar die 8 uur wist ik nogquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:42 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Maar na die 8 uur hoeft de baby niet het huis uit dus het 1 heeft niets met het ander te maken![]()
(jammer genoeg)
Filmenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:40 schreef Timon223 het volgende:
[..]
zal wel moeten, want die muppet mag niet langer dan 8 uur totaal in beeld, en daar is nu al een half uur vanaf
Ik kreeg tranen in m'n ogen...quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:42 schreef Stereotomy het volgende:
Ik moest janken toen Linda eruit ging
Of tijdens het afscheidsdinertje van Ralphie
Maar niet bij de bevalling van Tanja?
IK had het ook, echt heel erg van me zelf, maar niet omdat het Tanja is (gelukkig nie) maar gewoon dat die baby dan er is!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:37 schreef flugeltje het volgende:
innerlijke verbondenheid? het is je natuur misschien, de vrouw heeft het voorrecht om leven te baren, het grootste geschenk dat je kan geven denk ik, vind het mooi om te zien dat vrouwen door dit soort dingen met elkaar verbonden zijnquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:37 schreef flugeltje het volgende:
ik zal je het vergevenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:44 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik kreeg tranen in m'n ogen...![]()
Emodoos![]()
![]()
Ik werd ook emotioneel hoor, vooral vanmorgen bij het zien van de reakties van de medebewoners en dat het besef doordrong dat alles goed is gegaan.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:44 schreef wickie het volgende:
Vroeger toen ik 16/17 was dacht ik het zelfde als Lieske vanmiddag vertelde (adopteren) en nu sinds mn 20ste zijn er van die oermoeder gevoelens onstaan en daar hoort dit dus ook bij, emotioneel worden als Tanja bevalt...........
shame on me too....
Er is behoorlijk wat ruimte voor Talpa. Ze zullen niet 8 aan een gesloten dagen gaan filmen en uitzenden, de uren kunnen ze natuurlijk lekker uitsmeren over een week of 3 a 4 (misschien wel langer) 1 dag filmen, 2 uur lang en je kan de hele week er wel iets van uitzendenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:43 schreef Timon223 het volgende:
[..]
Ik weet niet exact meer wat de uitspraak was, maar die 8 uur wist ik nog![]()
namate je ouder word krijg je andere hormonen he is ni leukquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:44 schreef wickie het volgende:
[..]
IK had het ook, echt heel erg van me zelf, maar niet omdat het Tanja is (gelukkig nie) maar gewoon dat die baby dan er is!
Vroeger toen ik 16/17 was dacht ik het zelfde als Lieske vanmiddag vertelde (adopteren) en nu sinds mn 20ste zijn er van die oermoeder gevoelens onstaan en daar hoort dit dus ook bij, emotioneel worden als Tanja bevalt...........
shame on me too....
Vrouwen janken ook bij "All you need is love" als iemand wordt herenigd met zijn/haar grote liefde, of bij Spoorloos, of vroeger bij "Het spijt me".quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:50 schreef Jojogirl het volgende:
* Jojogirl werd net ook emo, zal wel iets 25+/vrouwelijks zijn dan
Emodoos dat klinkt zo negatief: gewoon vrouwmens (met de nadruk op vrouw en op mens)quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:44 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik kreeg tranen in m'n ogen...![]()
Emodoos![]()
![]()
Flugel jankt eigenlijk niet zo gemakkelijk.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:53 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Vrouwen janken ook bij "All you need is love" als iemand wordt herenigd met zijn/haar grote liefde, of bij Spoorloos, of vroeger bij "Het spijt me".
Janken gewoon bij alles wat emotioneel is![]()
Zelf nooit last van gehad.
Je bent niet de enige hoorquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:37 schreef flugeltje het volgende:
En daar heb ik gelukkig ook nooit last van gehad (hoogstens bij de kerstaflevering van All you Needquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:53 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Vrouwen janken ook bij "All you need is love" als iemand wordt herenigd met zijn/haar grote liefde, of bij Spoorloos, of vroeger bij "Het spijt me".
IKKEquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:51 schreef flugeltje het volgende:
Okay, wie wil er nú nog de discussie met me aan dat bevallen een makkie is en Tanja géén wijf met ballen is??![]()
Ach ja, jank nog als sneeuwwitje van de appel eet en ter aarde stort en bij bambiquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:53 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik zou niet durven!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:51 schreef flugeltje het volgende:
Okay, wie wil er nú nog de discussie met me aan dat bevallen een makkie is en Tanja géén wijf met ballen is??![]()
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:55 schreef KRIBBET het volgende:
IKKEIk heb muizen die er 20 achter elkaar uipoepen zonder te piepen
![]()
![]()
nou daar huil ik echt niet onder wil t niet een kijken vind het echt een stom programma sorry hoorquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:53 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Komt waarschijnlijk omdat we daar ook niets van hebben mogen zien.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:56 schreef -Delta- het volgende:
Weet iemand ook of er ergens reacties staan van vanochtend/middag toen de bewoners de baby hebben gezien?
Heb er niks van gelezen in het streamverslag, wel wat Tanja heeft verteld aan ze.
Volgensmij heeft niemand dat nog gezien omdat de streams elke keer wegschakelden als het interessant dreigde te worden.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:56 schreef -Delta- het volgende:
Weet iemand ook of er ergens reacties staan van vanochtend/middag toen de bewoners de baby hebben gezien?
Heb er niks van gelezen in het streamverslag, wel wat Tanja heeft verteld aan ze.
Vóór de uitzending stond iedereen nog in de rij om me voor weekhartig vrouwmens uit te maken...quote:
Dat mag en het is echt géén schande !!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:54 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Flugel jankt eigenlijk niet zo gemakkelijk.
Maar van dit soort onderwerpen raken m'n eierstokken hevig ontregelt en dat werkt direct door op m'n gemoed...
ik niet, misschien iemand anders.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:51 schreef flugeltje het volgende:
All you need is love. Dat programma, waar elke nederlander een buitenlandse vriend/vriendin heeft die dan perse naar NL gehaald moeten worden. Nee, geen emo tv alleen frutratiesquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:57 schreef lovebear het volgende:
[..]
nou daar huil ik echt niet onder wil t niet een kijken vind het echt een stom programma sorry hoor
onder echt hele zielige films wil t nog wel eens voor komen bijv onder het einde van de green mile dat die man onschuldig dood moest in de stoel vond ik echt zielig maar all you need is love niet hoor
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:59 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Vóór de uitzending stond iedereen nog in de rij om me voor weekhartig vrouwmens uit te maken...
Iedereen heeft het met eigen ogen kunnen zien, ze hééft gewoon ballen dat wijf...![]()
Maar goed, nu mag ze die ballen weer mooi mee terug naar Groningen nemen![]()
maar eerst nog ff Rob een keer van top tot teen verrot schelden en Chantal eens flink op haar nummer zetten
Inderdaad,eerst Rob en dat slangemens exit![]()
Nou dat ben je toch ook! And proud of it! ?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:59 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Vóór de uitzending stond iedereen nog in de rij om me voor weekhartig vrouwmens uit te maken...
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:01 schreef Peter6000 het volgende:
Donderdagmorgen om 1000 uur zitten we al precies op de helft van BB
En de tweede helft gaat altijd sneller dan de eerste
En er gaat al iemand tanden poetsen en slapen (hoorde ff niet wie)
stommert....quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:03 schreef demins het volgende:
[..]
Nou dat ben je toch ook! And proud of it! ?
Zal Lieske wel zijnquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:03 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
2e helft duurt exact net zo lang als de 1e.
![]()
Heb je niks kunnen zien op de streams van de bevalling?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:59 schreef regenworm het volgende:
Niks laten zien op de streams geen seconden ik voel me genaaid door talpa.
Dus ik kijk zo min mogelijk naar deze &(^(*%^*$U^&$%U&^zender.
die film ken ik niet zeker maar een x kijkenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:01 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
All you need is love. Dat programma, waar elke nederlander een buitenlandse vriend/vriendin heeft die dan perse naar NL gehaald moeten worden. Nee, geen emo tv alleen frutraties
Green mile, wat een super geweldige film was dat. Binnenkort nog eens een keer opnieuw gaan kijken. Maar hardste bij een film hebik ooit gejankt bij eind van Pay it Forward.
Ik zie de alle lampjes en kaarsjes weer voor me van Pay it Forwardquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:01 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
All you need is love. Dat programma, waar elke nederlander een buitenlandse vriend/vriendin heeft die dan perse naar NL gehaald moeten worden. Nee, geen emo tv alleen frutraties
Green mile, wat een super geweldige film was dat. Binnenkort nog eens een keer opnieuw gaan kijken. Maar hardste bij een film hebik ooit gejankt bij eind van Pay it Forward.
Gelukkig, dat stelt mij gerustquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:03 schreef Snaptnix het volgende:
2e helft duurt exact net zo lang als de 1e.
![]()
Dat je dat überhaupt weetquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:01 schreef Peter6000 het volgende:
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:04 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Heb je niks kunnen zien op de streams van de bevalling?
ligt er aan als er veel gebeurd dan gaat het snel.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:01 schreef Peter6000 het volgende:
Oh okequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:58 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Komt waarschijnlijk omdat we daar ook niets van hebben mogen zien.![]()
Als je over 10 minuten nog poetsgeluiden hoort is het Lieskequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:01 schreef Peter6000 het volgende:
Als het 1 week afgelopen is ben je het (BB) al lang weer vergeten denk ik.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:01 schreef Peter6000 het volgende:
Nee, Lieske zit nog in de woonkamerquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:06 schreef cevece het volgende:
[..]
Als je over 10 minuten nog poetsgeluiden hoort is het Lieske![]()
![]()
Daar had ik nou graag een emoticon bij geserveerd gezien! Ik bedoel het goed hoor...quote:
Er stond een smilie......quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:08 schreef demins het volgende:
[..]
Daar had ik nou graag een emoticon bij geserveerd gezien! Ik bedoel het goed hoor...![]()
Regie is verdorie heel dag idioot geweest.... Komt Tanja eindelijk na de bevalling de huiskamer in om sigaretje e gaan roken, zitten te praten in de tuin over de bevalling. Beeld weg naar de slaapkamers. Ja was echt geweldig streamen vandaagquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:06 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Oh okeLekker dan, waarom hebben ze dan een zwangere in het huis gedaan en werd er weken geroepen dat je alles van de bevalling ook kon zien...
![]()
Ze mist haar ouders een beetje.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:10 schreef Jane het volgende:
Lieske kijkt alsof er net iemand overleden is.
Is ook best zwaar als je ineens niet meer de jongste bent...quote:
De PI ??quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:09 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Er stond een smilie......
Zie de PI![]()
Ze voelt zich alleen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:11 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Is ook best zwaar als je ineens niet meer de jongste bent...
Post Icon... Dat dingetje bovenaan je post waar bij deze post een duim omhoog staat. Bij anderen staat een blaadje en bij mijn reactie op jou (het stommert) stond dus een lachend poppetje....quote:
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:11 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ja óf ze heeft door dat de weekopdracht wéér verknalt is door Tanja en dat ze dankzij Tanja dus wéér een week op rantsoen moeten. Die dekentjes gaan echt niet meer lukken hoor !quote:
LOLquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:11 schreef flugeltje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:11 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hoezo, ze hebben er nu zelfs een paar extra handjes bij...quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:12 schreef cevece het volgende:
[..]
Ja óf ze heeft door dat de weekopdracht wéér verknalt is door Tanja en dat ze dankzij Tanja dus wéér een week op rantsoen moeten. Die dekentjes gaan echt niet meer lukken hoor !
Thnx! Ik ben soms ook nog zo'n groentje...quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:12 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Post Icon... Dat dingetje bovenaan je post waar bij deze post een duim omhoog staat. Bij anderen staat een blaadje en bij mijn reactie op jou (het stommert) stond dus een lachend poppetje....
Je bent lekker op dreefquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:14 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hoezo, ze hebben er nu zelfs een paar extra handjes bij...
Nee joh, Tanja is bevallen en de hele wereld draait om Tanja, dus hoe kunnen ze nu nog gaan breiën, nu er een godswonder is gebeurd.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:14 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Gift niks hoor.....quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:14 schreef demins het volgende:
[..]
Thnx! Ik ben soms ook nog zo'n groentje...![]()
Loedertje, wat ben je veranderd!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:14 schreef flugeltje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:14 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Tan heeft trouwens prima meegebreid.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:15 schreef -Delta- het volgende:
Nee joh, Tanja is bevallen en de hele wereld draait om Tanja, dus hoe kunnen ze nu nog gaan breiën, nu er een godswonder is gebeurd.![]()
Hoezo, wie waren degene die besloten om de opdracht te laten schieten. Wie besloten om niet meer te breien?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:12 schreef cevece het volgende:
[..]
Ja óf ze heeft door dat de weekopdracht wéér verknalt is door Tanja en dat ze dankzij Tanja dus wéér een week op rantsoen moeten. Die dekentjes gaan echt niet meer lukken hoor !
Ja omdat ze zelf een dekentje kon gebruiken en zodra het om iets in haar wereldje gaat, is ze wél een keer enthousiastquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:17 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Tan heeft trouwens prima meegebreid.
Al was Chantal dit keer eens de koploper
Wat dacht jij.... Al dat vrouwenleed hier, ik gooi wat testosteron in het topic?quote:
Ook in huis zijn een paar lampen uit of meer gedimt volgens mijquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:18 schreef Foreverblue het volgende:
het is net of de verlichting kapot is buiten... je ziet niks haast
quote:
Gelijk heeft hij want van dat vrouwen praat krijgen wij hoofdpijn vanquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:19 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Wat dacht jij.... Al dat vrouwenleed hier, ik gooi wat testosteron in het topic?
Dat zat ik me ook af te vragen jaquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:20 schreef scanman01 het volgende:
Rob doet dit wel goed, maar ik ben toch altijd wantrouwend als hij zoiets doet. Hoeveel zal er mee te maken hebben dat morgen de nominaties zijn?
Flugeltje, je hebt toch niet weer zo'n pak overjarige Liebfraumilch gevonden, he ?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:19 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Wat dacht jij.... Al dat vrouwenleed hier, ik gooi wat testosteron in het topic?
OK,omdat de mannen vandaag zo sportief waren om zich in de bevallingsperikelen te storten.quote:
Dat irriteerde mij ook toen ik dat zag.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:20 schreef MissX het volgende:
gaat ze nu eik borstvoeding geven? Lekker doorroken en borstvoeding geven, maar de bewoners mogen niet bij haar in de buurt roken.
Nee, dit keer niet... Maar ik heb voor de zekerheid wél een flesje in de koelkast 'getieft' voor komend weekend......quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:22 schreef demins het volgende:
[..]
Flugeltje, je hebt toch niet weer zo'n pak overjarige Liebfraumilch gevonden, he ?![]()
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:22 schreef demins het volgende:
[..]
Flugeltje, je hebt toch niet weer zo'n pak overjarige Liebfraumilch gevonden, he ?![]()
Ja DUH.... als Tanja niet bevallen was hadden ze de dekentjes wel afgemaakt en had Dido niet de keuze moeten maken tussen breien en de bevalling horen en het kindje zien.... dus uiteindelijk is het indirect toch Tanja's schuldquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:18 schreef Sonique het volgende:
[..]
Hoezo, wie waren degene die besloten om de opdracht te laten schieten. Wie besloten om niet meer te breien?
Dido: "Dan maar een weekje rantsoen, dit is veel te mooi op te missen. Dit is éénmaal in je leven dat je dit kan meemaken"
(En iedereen die erom stond stemde er stilzwijgend mee in)
Maar het is makkelijk...
Tanja is een makkelijke naam....
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:21 schreef Jane het volgende:
Tanja is nu wel wat aardiger hoor, gek genoeg. Ze stelt voor om Lieske even mee te nemen naar de baby om haar te troosten. Da's wel aardig.
]quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:23 schreef regenworm het volgende:
[..]
Dat irriteerde mij ook toen ik dat zag.![]()
![]()
En als ze daarbij ook nog gewoon blijft zeggen wat ze denkt (lees: Rob en Chantal nog een paar keer flink de huid volscheld) wordt ze ook nog eens populair....quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:24 schreef CartWOman het volgende:
[..]
![]()
Ik ben erg benieuwd of er bij Tanja ook zo'n omslag in karakter gaat plaatsvinden, zoals wel bij meer vrouwen gebeurt.
Heb nog nooit zoveel bevallings verhalen gelezen en dingen gezien, niets voor mijquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:23 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
OK,omdat de mannen vandaag zo sportief waren om zich in de bevallingsperikelen te storten.
Hup, Ajax
![]()
Ik denk toch dat hij met zijn hart sprak.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:20 schreef scanman01 het volgende:
Rob doet dit wel goed, maar ik ben toch altijd wantrouwend als hij zoiets doet. Hoeveel zal er mee te maken hebben dat morgen de nominaties zijn?
Is inderdaad klasse. Lieske heeft wel wat gelijk met dat geen echt maatje hebben. Er zijn vier 'koppels' in huis:quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:21 schreef Peter6000 het volgende:
Wat lief van Tan tegen Lies (die ff wat heimwee heeft): Lies, kom je zo bij mij op visite
And by the way... vrouwenleed??? Het is toch juist prachtig! De geplengde tranen zijn toch niet van wanhoop en verdriet (die van mij iig niet)quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:19 schreef flugeltje het volgende:
[..]
volgens mij kan dat kindje beter babymelk krijgen dan moedermelk vol nicotinequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:23 schreef regenworm het volgende:
[..]
Dat irriteerde mij ook toen ik dat zag.![]()
![]()
Door Tanja is BB nu geen klote meer aan....quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:24 schreef cevece het volgende:
Sonique, soms is een beetje is het een beetje cynisch bedoeld en niet "op de man/vrouw" gespeeld. Bekijk het met een beetje humor ! (ik scheld d'r niet uit voor alles en nog wat)![]()
Dat vroeg ik mij idd ook af. Ik heb dat gezien bij mijn zus. Onmenselijk als ze was tijdens haar zwangerschap. Wij waren gelijk zwanger en 9 maanden lang heeft ze geen enkele keer gevraagd hoe het met mijn zwangerschap was en liep zij in d'r "ME ME ME" mode. Nadat zij met gierende ambulance naar het ziekenhuis gereden was, stuitbevalling gedaan had én kindje in de couveuse moest achterlaten vroeg ze aan me "en hoe is het nu met jou bloeddruk ?" Je weet maar nooit wat een verandering die geboorte kan brengen bij Tanja (ja zélfs bij Tanja)quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:24 schreef CartWOman het volgende:
[..]
![]()
Ik ben erg benieuwd of er bij Tanja ook zo'n omslag in karakter gaat plaatsvinden, zoals wel bij meer vrouwen gebeurt.
Ze heeft gewoon geen enkele discipline.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:25 schreef lovebear het volgende:
[..]
]
tis erger als ze bij de baby echt in de kamer roken hoor
Rob en Chantal vind ik anders niet echt een 'koppel'.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is inderdaad klasse. Lieske heeft wel wat gelijk met dat geen echt maatje hebben. Er zijn vier 'koppels' in huis:
Rob - Chantal
Nou Rob en Chantal hebben elkaar ook pas amper een paar dagen gevonden, dus overdrijven is ook een vakquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:26 schreef scanman01 het volgende:
Rob - Chantal
Daar valt ze wel een beetje buiten.
Flugeltje let toch eens op.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:23 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nee, dit keer niet... Maar ik heb voor de zekerheid wél een flesje in de koelkast 'getieft' voor komend weekend......
Dan is het hopelijk weer eens feest![]()
Hè shit, nu mis ik Linda alwéér![]()
In je profiel staat dat je een man bentquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:26 schreef cevece het volgende:
[..]
Dat vroeg ik mij idd ook af. Ik heb dat gezien bij mijn zus. Onmenselijk als ze was tijdens haar zwangerschap. Wij waren gelijk zwanger en 9 maanden lang heeft ze geen enkele keer gevraagd hoe het met mijn zwangerschap was en liep zij in d'r "ME ME ME" mode. Nadat zij met gierende ambulance naar het ziekenhuis gereden was, stuitbevalling gedaan had én kindje in de couveuse moest achterlaten vroeg ze aan me "en hoe is het nu met jou bloeddruk ?" Je weet maar nooit wat een verandering die geboorte kan brengen bij Tanja (ja zélfs bij Tanja)![]()
Als je het cynisch bedoeldquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:26 schreef Sonique het volgende:
[..]
Door Tanja is BB nu geen klote meer aan....
Zo beter?![]()
Wie zegt dat Tanja er dit weekend nog is?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:29 schreef regenworm het volgende:
[..]
Flugeltje let toch eens op.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Er mogen van tanja geen feestjes meer worden gegeven anders kan het kind niet slapen.
En wie moet er op dat kind passen
iets met stopwatch miss ademhaling of hartslag of zoquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:26 schreef MissX het volgende:
[..]
volgens mij kan dat kindje beter babymelk krijgen dan moedermelk vol nicotine
wtf is Dido aan het doen???
Wat een gelul zeg. Ze hebben bijna allemaal wel even gajankt vndaag. Mag Lieske aub ook even een minuutje een traantje laten lopen, of moet zij zich juist omdat ze de jongste is, voordoen als de oudste? Nathalie heeft wel een uur zitten janken vanmiddag.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:28 schreef clauwheee het volgende:
Och gos ligt Roel daar de hele tijd al zo?
Lieske is wel weer een beetjevandaag. Vond haar de hele dag al een beetje sip en nu weer die jankbui. Ga toch eens groot worden, Lies...
Ze is bezig met de moedermelk klokquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:26 schreef MissX het volgende:
[..]
volgens mij kan dat kindje beter babymelk krijgen dan moedermelk vol nicotine
wtf is Dido aan het doen???
Ik weet nog steeds niet helemaal zeker wat ik benquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:29 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
In je profiel staat dat je een man bent![]()
En das precies waarom ik er meestal zo tegen in gaquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:30 schreef cevece het volgende:
[..]
Als je het cynisch bedoeld![]()
![]()
Maar serieus, Tanja is niet mijn favo, dus alles wat maar enigszins negatief gezien kan worden gooi ik er negatief uit, zelfs als het soms wat ver gezocht is. Gewoon beetje om te jennen. Maar volgens mij doen een hoop mensen dat bij degene die niet zijn/haar favo is. Moet kunnen ook hoor !
Dat maakt FOK! juist zo leuk. (Voorals als mensen Sjankwal"graftak" noemen, dan lig ik in een deuk)
Ben ik met je eens, maar ze hebben de leeftijd verbinding wel een beetje en hebben elkaar daardoor toch ook al meerdere keren opgezocht. Maar een koppel is het niet nee.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:29 schreef Jane het volgende:
[..]
Rob en Chantal vind ik anders niet echt een 'koppel'.![]()
Lieske heeft er verder ook niks aan hoor, dat ben ik wel met je eens, maar om die 2 nu aan elkaar te verbinden...
Die blijft zeker nog wel een week in huis.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:30 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Wie zegt dat Tanja er dit weekend nog is?![]()
Klopt, Nathalie vond ik ook zwaar overdreven. En heel fftjes een traantje ok, maar Lies huilt volgens mij weer omdat ze zich 'alleen' voelt en weer eens heimwee heeft. Wat ze elke week maar weer doet dusquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wat een gelul zeg. Ze hebben bijna allemaal wel even gajankt vndaag. Mag Lieske aub ook even een minuutje een traantje laten lopen, of moet zij zich juist omdat ze de jongste is, voordoen als de oudste? Nathalie heeft wel een uur zitten janken vanmiddag.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wat een gelul zeg. Ze hebben bijna allemaal wel even gajankt vndaag. Mag Lieske aub ook even een minuutje een traantje laten lopen, of moet zij zich juist omdat ze de jongste is, voordoen als de oudste? Nathalie heeft wel een uur zitten janken vanmiddag.
Lieske doet dit elke week als ik me niet vergisquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wat een gelul zeg. Ze hebben bijna allemaal wel even gajankt vndaag. Mag Lieske aub ook even een minuutje een traantje laten lopen
Qua leeftijd zou ik dan ook naar Rob (en/of Chantal) toe moeten trekken als ik in dat huis zat... Meer dan naar de anderen...quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ben ik met je eens, maar ze hebben de leeftijd verbinding wel een beetje en hebben elkaar daardoor toch ook al meerdere keren opgezocht.
vergeet het maar je moet hopen dat de regie even zit te slapen.quote:
iedereen is moe, dan komen de emoties snellerquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:30 schreef scanman01 het volgende:
nominatie stress misschien denkt ze als ik huil nomineren ze me nietquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:35 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Lieske doet dit elke week als ik me niet vergis![]()
Ja, die paar traantjes dat was heel erg inderdaad. Onbegrijpelijk.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:34 schreef clauwheee het volgende:
maar Lies huilt volgens mij weer omdat ze zich 'alleen' voelt en weer eens heimwee heeft. Wat ze elke week maar weer doet dus
Dat denk ik ookquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:38 schreef style het volgende:
Liekse heeft vanmorgen ook al lopen janken omdat haar knie ineens weer kraaiend zeer deed.
Toen ze er geen aandacht mee kreeg was het ineens over en kon ze er wonderbaarlijk goed op lopen.
Volgens mij baalt Lieske er enorm van dat alle aandacht nu naar Tanja gaat.
Luiercheck.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:33 schreef Jane het volgende:
Dido moet om half 2 weer op?
Hebben ze taken gekregen of zo, voor de baby? (sorry, heb erg hard gewerkt vanmiddag, dus het niet gevolgd)
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:37 schreef Zw0rld het volgende:
doejs geluiden maar je ziet geen flikker. (Dido)
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:42 schreef LoveProfusion het volgende:
de uitzending vond ik super, netjes gefilmd...
Als er meer in zat waarom post je die niet?quote:
Is Died een nieuwe bewonerquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:44 schreef Stereotomy het volgende:
Died heeft ultraveel en donker haar
Wat een poppetjequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:48 schreef Sonique het volgende:
BigBrother Baby zich nu al zeer bewust van de media, en springt hier handig op in!!
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:48 schreef Sonique het volgende:
BigBrother Baby zich nu al zeer bewust van de media, en springt hier handig op in!!
[afbeelding]
Zou kunnen, tenslotte heeft Chantal haar al diverse malen genomineerd ivm de leeftijd.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:50 schreef scanman01 het volgende:
Rob is de laatste dagen wel aardig tegen Lieske. Als ze morgen Rob niet gaat nomineren, wie zal dan de klos zijn? Chantal?
Jaquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:56 schreef Sonique het volgende:
Liske is een beetje zielig, alle aandacht gaat naar Tanja en het kind en niet naar haar....
Heeft ze al gejakt?
De emoties hebben danig huis gehouden vandaag! Blijf zelf ook nog maar een half uurtje.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:55 schreef flugeltje het volgende:
Tis hier ineens wel heel rustig vergeleken bij de rest van de dag.
Heeft iedereen het gehad?
Denk het ook. Ze heeft de hele tijd in BB zoveel aandacht gehad. Ze kan er absoluut niet tegen dat Tanja nu zoveel aandacht krijgt. Zo'n type is Lieske inderdaad welquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:56 schreef Sonique het volgende:
Liske is een beetje zielig, alle aandacht gaat naar Tanja en het kind en niet naar haar....
Lies is gewoon moe.. het is volgens mij allemaal een beetje te veel voor dr..quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:56 schreef Sonique het volgende:
Heeft ze al gejakt?
Dat lijkt mij ook drie keer niets, met zo'n kleintje in een hokje opgesloten zittenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:57 schreef pinkplatinum het volgende:
Volgens mij gaat Tanja zo geirriteerd raken over het feit dat kind niet uit die babykamer mag, dat ze snel echt gaat vertrekken..
De baby mag overigens wel naar buiten... Alleen Tanja mag dan niet mee. De baby wordt dan door een andere verzorger via de 'achterdeur' meegenomen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:59 schreef Ashy het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook drie keer niets, met zo'n kleintje in een hokje opgesloten zitten![]()
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:59 schreef Ashy het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook drie keer niets, met zo'n kleintje in een hokje opgesloten zitten![]()
Ik kan me sowieso niet voorstellen, dat als je net bent bevallen, dat je dan graag in het BB huis wilt zitten, de rest praat over het weer en andere dingen, boeit het geen reet eigenlijk, daar zit je dan in je afgezonderde kamertje "goh lieske, kom je op visite".quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:57 schreef pinkplatinum het volgende:
Volgens mij gaat Tanja zo geirriteerd raken over het feit dat kind niet uit die babykamer mag, dat ze snel echt gaat vertrekken..
Ja de baby komt wel aan haar trekken. Maar Tanja zelf kan alleen in dat hokkie bij haar kindje zijn bedoelde ik.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:00 schreef flugeltje het volgende:
[..]
De baby mag overigens wel naar buiten... Alleen Tanja mag dan niet mee. De baby wordt dan door een andere verzorger via de 'achterdeur' meegenomen.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:00 schreef flugeltje het volgende:
De baby wordt dan door een andere verzorger via de 'achterdeur' meegenomen.
Oe flugel, wat een hoopgevende post!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:59 schreef flugeltje het volgende:
Ik denk dat Tanja nu zelf heel erg snel naar huis zal willen en dat de bewoners haar daarbij wel een handje willen helpen, over hun hart strijken en haar massaal nomineren.
Zou me niet verbazen dat ze gewoon het lind oppakt en door het huis gaat lopen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:57 schreef pinkplatinum het volgende:
Nou ze heeft dr ouders... en die beste vriendin die ook net is bevallen.. dat weegt toch meer BB denk ik zo..quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:00 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik kan me sowieso niet voorstellen, dat als je net bent bevallen, dat je dan graag in het BB huis wilt zitten, de rest praat over het weer en andere dingen, boeit het geen reet eigenlijk, daar zit je dan in je afgezonderde kamertje "goh lieske, kom je op visite".
Maar goed alles beter dan alleen thuis zitten, zonder vrienden, want die heeft ze ook weinig.
helaasquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:00 schreef Sonique het volgende:
Joost probeert zeker alle vrouwelijke streamers een plezier te doen door zijn adorale lichaam zo te vertonen...
Hey Joost....
Doe eens... ach, laat ook maar...
Hij hoort het toch niet...
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:00 schreef Sonique het volgende:
Joost probeert zeker alle vrouwelijke streamers een plezier te doen door zijn adorale lichaam zo te vertonen...
Hey Joost....
Doe eens Alsjeblieft kleren aan!
Hij hoort het toch niet...
Ik denk dat het best eens zo zou kunnen gaan...quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:01 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Oe flugel, wat een hoopgevende post!
Die optie was nog niet eens bij me opgekomen.
On the other hand: dan grijpt BB opeens wél in wegens stemafspraken.![]()
Ja dat klinkt echt als Tanja..quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:01 schreef regenworm het volgende:
[..]
Zou me niet verbazen dat ze gewoon het lind oppakt en door het huis gaat lopen.
Het is haar kind en niet dat van BB
Zo zo, je ouders en wel 1 vriendin, daar doe je het voor zegquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:01 schreef pinkplatinum het volgende:
[..]
Nou ze heeft dr ouders... en die beste vriendin die ook net is bevallen.. dat weegt toch meer BB denk ik zo..
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:01 schreef regenworm het volgende:
[..]
Zou me niet verbazen dat ze gewoon het kind oppakt en door het huis gaat lopen.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:04 schreef flugeltje het volgende:
Aangezien er toch geen drol te doen is op de streams, maak ik van de gelegenheid gebruik om eens een keer op tijd m'n bedje in te duikelen.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:04 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Zo zo, je ouders en wel 1 vriendin, daar doe je het voor zeg![]()
Hier heeft ze enigzins drukte om zich heen, realiteit wat minder hoeven beseffen...
Maar goed, zodra ze d'r cash binnen heeft en het kindje volgens haar genoeg media aandacht heeft gehad (zo'n type is ze wel, dat haar kindje graag in de picture zet), zal ze wel gaan. Laten we het hopen.
Aangezien er toch geen drol te doen is op de streams, maak ik van de gelegenheid gebruik om eens een keer op tijd m'n bedje in te duikelen.
ja waarom is dat ineens?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:04 schreef Sonique het volgende:
BTW, de streams draaien nog steeds op halve bitrates...
Dat zou ik wel heel erg leuk vinden!!!!! Heel goed hoe je in deze ellende nog wat lichtpuntjes weet te ontdekken! Je bent een goed mensquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:01 schreef regenworm het volgende:
[..]
Zou me niet verbazen dat ze gewoon het lind oppakt en door het huis gaat lopen.
Jep, viel me al meteen op vanmiddag, ik denk dat het pas in de loop van morgenochtend/middag ergens weer word geupgrade naar de normale bitratesquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:04 schreef Sonique het volgende:
De beelden zijn echt waardeloos!
Hmmm...thanx for the tipquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:06 schreef CartWOman het volgende:
Zometeen Hummie aan tafel bij B&vD![]()
22.30 uur.
Ik denk dat ze veel meer streams verwachtte dan normaal... Een halvering van de bitrate is twee keer zoveel streams die gehost kunnen worden...quote:
LOL, nou eventuele nieuwkomers zijn in 1 avondje weer weggepest, dank bewoners:)quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:07 schreef Sonique het volgende:
Ik denk dat ze veel meer streams verwachtte dan normaal... Een halvering van de bitrate is twee keer zoveel streams die gehost kunnen worden...
Bandbreedte is duur...
Cheap ass Talpa!
Ja... het is 22.00 en ze geven me het gevoel dat het 2 uur is..quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:07 schreef -Delta- het volgende:
Ik heb zo'n vermoeden dat er om 01:00 hier nog hooguit 4 fokkers zitten
Waarvan ik er mss ééntje benquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:07 schreef -Delta- het volgende:
hier nergens problemen meequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:04 schreef Sonique het volgende:
De beelden zijn echt waardeloos!
Daar hoop ik echt op, maar dat zal deze week nog wel niet gebeuren want de bewoners zullen haar nu nog niet nomineren.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:59 schreef flugeltje het volgende:
Ik denk dat Tanja nu zelf heel erg snel naar huis zal willen en dat de bewoners haar daarbij wel een handje willen helpen, over hun hart strijken en haar massaal nomineren.
Met daarbij een oproep aan de kijkers om alsjeblieft NIET op Tanja te stemmen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:59 schreef flugeltje het volgende:
Daar hoor ik niet bij.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:07 schreef -Delta- het volgende:
Valt ook an sich wel mee, maar als je de 448rate heb zie je toch duidelijk verschil t.o.v. 248. Ik gebruik zelf W-mediaplayer en die filtert misschien de BER denk ikquote:
Hier zijn de streams ook 100% (versatel)quote:
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:10 schreef Rica het volgende:
Joost: "Het kind is een echte Antilliaan. De hele dag niks doen"
Way to go Joost!
Precies want als ze roepen (zoals Tanja deed de laatste keer) "Nederland stem me alsjeblieft naar huis" dan moet ze nog langer blijven. Maar een vrijwillige exit is toch ook mogelijk. Als Hummie dan geen boete, maar een oprotpremie geeft komt alles toch ook weer goed !quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Met daarbij een oproep aan de kijkers om alsjeblieft NIET op Tanja te stemmen.
Anders werkt het nóg niet.
Way to go Joost!
Laten we hopen, dat ze echt snel wekelijks gaan nomineren en we dan elke week zo'n spanning en irritatieveld krijgen zoals vorige weekquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:10 schreef CartWOman het volgende:
Gelukkig morgen nomineren, weer lekker speculeren, roddel en achterklap onderling, want niemand gaat het zeggen.![]()
Gek genoeg wandel ik dan juist veel binnen hier, dus hoe minder je me ziet hoe beter, als je mij ziet posten is het meestal niet zo boeiend op de streamsquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:11 schreef pinkplatinum het volgende:
Dit is echt erg.. ik ben zelfs in staat om voor mn tentamens te leren.. zo saai is BB op dit moment (sinds vrijdag)
Gewoon voor dat kind 20 jaar Nikes financieren, Tanja blij, naar huis en wij blij.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:12 schreef cevece het volgende:
Als Hummie dan geen boete, maar een oprotpremie geeft komt alles toch ook weer goed !
Nee, die schermen zijn nu overbodig...quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:12 schreef ChantalC het volgende:
Even een vraagje: ik zie op stream 4 nog dat scherm staan. Moeten de bewoners nou in de woonkamer slapen?
Waarom dat scherm er nog staat is mij ook niet duidelijk maar ze mogen wel weer gewoon naar de slaap/badkamer vertrekkenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:12 schreef ChantalC het volgende:
Even een vraagje: ik zie op stream 4 nog dat scherm staan. Moeten de bewoners nou in de woonkamer slapen?
Volgens mij mogen ze gewoon in de slaapkamer slapen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:12 schreef ChantalC het volgende:
hahaquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:13 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Gek genoeg wandel ik dan juist veel binnen hier, dus hoe minder je me ziet hoe beter, als je mij ziet posten is het meestal niet zo boeiend op de streams
Uhm dan zie ik de logica niet...quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:14 schreef Bocaj het volgende:
Nee, die schermen zijn nu overbodig...
Je vregeet erbij dat een vrijwillige exit niets te maken heeft met de nominaties. Dus als dat het scenario is, dan gaat er nog iemand met haar mee.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:05 schreef cevece het volgende:
Het is toch een droomscenario voor Talpa. Tanja blijft deze week nog in het huis. Donderdag live-uitzending waarin iedereen nog maar weer 's opgeroepen wordt kaartjes te versturen via de site (voor 1,30 per kaart --> yess weer inkomsten voor Talpa) en vooral kadootjes af te leveren. Volgende week donderdag moet er iemand exit. De cameratijd voor het babietje zit er volgende week op, dus Tanja komt vrijwillig exit met haar babietje in de studio. Neemt pakken vol kado's mee en gaat weer lekker terug naar Geesje in Groningen........ Nog een weekje zwijmelen over de baby en het gaat helemaal goedkomen met BB
Way to go Joost!
Als dat al geaald gaat worden. Zo te zien is iedereen van plan om vroeg naar bed te gaanquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:07 schreef -Delta- het volgende:
De streams zijn ok niet slecht, maar bitrate is gewoon gehalveerd. Hierdoor wordt het beeld veel minder (als je op kleine schermpjes kijkt is het zowat niet te zien, maar op een groter beeld des te meer. Kijk maar eens volbeeld, dan is het net waterverf bij de bewegende delen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:11 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Hier zijn de streams ook 100% (versatel)
Way to go Joost!
Die schermen waren er toch zodat Tanja ongestoord en ongezien kon gaan douchen, als ze die behoefte zou hebben na de bevalling...? Dat ze dan gewoon kon gaan waggelen en lopen, niemand die haar zou zien.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:14 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Nee, die schermen zijn nu overbodig...
Including me. Tjonge, lang geleden dat ik zolang heb zitten (liggen nu) FOK!ken. Ben er gaar van.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:15 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Als dat al geaald gaat worden. Zo te zien is iedereen van plan om vroeg naar bed te gaan
Scan is er bijna altijd nog rond die tijd, ik ook bijna altijd, dat is al 2.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:15 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Als dat al geaald gaat worden. Zo te zien is iedereen van plan om vroeg naar bed te gaan
Een soort weerhuisje dus. Als het weermannetje naar buiten komt krijgen we regen zijn de streams saai.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:13 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Gek genoeg wandel ik dan juist veel binnen hier, dus hoe minder je me ziet hoe beter, als je mij ziet posten is het meestal niet zo boeiend op de streams
Ze zijn vrienden geworden..quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:18 schreef Jane het volgende:
Lieske tegen Menno: Jij en Roel gaan ook heel veel met elkaar om.
Hadden die elkaar niet juist genomineerd? Of iig één van de 2?
Dat was vóor de bevalling idd afgesproken, maar het verloopt allemaal zo voorspoedig dat het ding wel weg kon.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:16 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Die schermen waren er toch zodat Tanja ongestoord en ongezien kon gaan douchen, als ze die behoefte zou hebben na de bevalling...? Dat ze dan gewoon kon gaan waggelen en lopen, niemand die haar zou zien.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:18 schreef Rica het volgende:
[..]
Een soort weerhuisje dus. Als het weermannetje naar buiten komt krijgen we regen zijn de streams saai.
het verhaal wat lieske vertelt klopt zeker.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:18 schreef ChantalC het volgende:
Lieske klaagt dat ze niemand heeft in het huis... So what?
Jij was er vanmorgen ook al toch? Lange dag idd. Heb bijna het idee of ikzelf ook een bevalling achter de rug heb.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:17 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Including me. Tjonge, lang geleden dat ik zolang heb zitten (liggen nu) FOK!ken. Ben er gaar van.![]()
Easy: Tanjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |