Dat mag en het is echt géén schande !!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:54 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Flugel jankt eigenlijk niet zo gemakkelijk.
Maar van dit soort onderwerpen raken m'n eierstokken hevig ontregelt en dat werkt direct door op m'n gemoed...
ik niet, misschien iemand anders.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:51 schreef flugeltje het volgende:
Okay, wie wil er nú nog de discussie met me aan dat bevallen een makkie is en Tanja géén wijf met ballen is??![]()
All you need is love. Dat programma, waar elke nederlander een buitenlandse vriend/vriendin heeft die dan perse naar NL gehaald moeten worden. Nee, geen emo tv alleen frutratiesquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:57 schreef lovebear het volgende:
[..]
nou daar huil ik echt niet onder wil t niet een kijken vind het echt een stom programma sorry hoor
onder echt hele zielige films wil t nog wel eens voor komen bijv onder het einde van de green mile dat die man onschuldig dood moest in de stoel vond ik echt zielig maar all you need is love niet hoor
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:59 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Vóór de uitzending stond iedereen nog in de rij om me voor weekhartig vrouwmens uit te maken...
Iedereen heeft het met eigen ogen kunnen zien, ze hééft gewoon ballen dat wijf...![]()
Maar goed, nu mag ze die ballen weer mooi mee terug naar Groningen nemen![]()
maar eerst nog ff Rob een keer van top tot teen verrot schelden en Chantal eens flink op haar nummer zetten
Inderdaad,eerst Rob en dat slangemens exit![]()
Nou dat ben je toch ook! And proud of it! ?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:59 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Vóór de uitzending stond iedereen nog in de rij om me voor weekhartig vrouwmens uit te maken...
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:01 schreef Peter6000 het volgende:
Donderdagmorgen om 1000 uur zitten we al precies op de helft van BB
En de tweede helft gaat altijd sneller dan de eerste
En er gaat al iemand tanden poetsen en slapen (hoorde ff niet wie)
stommert....quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:03 schreef demins het volgende:
[..]
Nou dat ben je toch ook! And proud of it! ?
Zal Lieske wel zijnquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:03 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
2e helft duurt exact net zo lang als de 1e.
![]()
Heb je niks kunnen zien op de streams van de bevalling?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:59 schreef regenworm het volgende:
Niks laten zien op de streams geen seconden ik voel me genaaid door talpa.
Dus ik kijk zo min mogelijk naar deze &(^(*%^*$U^&$%U&^zender.
die film ken ik niet zeker maar een x kijkenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:01 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
All you need is love. Dat programma, waar elke nederlander een buitenlandse vriend/vriendin heeft die dan perse naar NL gehaald moeten worden. Nee, geen emo tv alleen frutraties
Green mile, wat een super geweldige film was dat. Binnenkort nog eens een keer opnieuw gaan kijken. Maar hardste bij een film hebik ooit gejankt bij eind van Pay it Forward.
Ik zie de alle lampjes en kaarsjes weer voor me van Pay it Forwardquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:01 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
All you need is love. Dat programma, waar elke nederlander een buitenlandse vriend/vriendin heeft die dan perse naar NL gehaald moeten worden. Nee, geen emo tv alleen frutraties
Green mile, wat een super geweldige film was dat. Binnenkort nog eens een keer opnieuw gaan kijken. Maar hardste bij een film hebik ooit gejankt bij eind van Pay it Forward.
Gelukkig, dat stelt mij gerustquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:03 schreef Snaptnix het volgende:
2e helft duurt exact net zo lang als de 1e.
![]()
Dat je dat überhaupt weetquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:01 schreef Peter6000 het volgende:
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:04 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Heb je niks kunnen zien op de streams van de bevalling?
ligt er aan als er veel gebeurd dan gaat het snel.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:01 schreef Peter6000 het volgende:
Oh okequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:58 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Komt waarschijnlijk omdat we daar ook niets van hebben mogen zien.![]()
Als je over 10 minuten nog poetsgeluiden hoort is het Lieskequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:01 schreef Peter6000 het volgende:
Als het 1 week afgelopen is ben je het (BB) al lang weer vergeten denk ik.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:01 schreef Peter6000 het volgende:
Nee, Lieske zit nog in de woonkamerquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:06 schreef cevece het volgende:
[..]
Als je over 10 minuten nog poetsgeluiden hoort is het Lieske![]()
![]()
Daar had ik nou graag een emoticon bij geserveerd gezien! Ik bedoel het goed hoor...quote:
Er stond een smilie......quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:08 schreef demins het volgende:
[..]
Daar had ik nou graag een emoticon bij geserveerd gezien! Ik bedoel het goed hoor...![]()
Regie is verdorie heel dag idioot geweest.... Komt Tanja eindelijk na de bevalling de huiskamer in om sigaretje e gaan roken, zitten te praten in de tuin over de bevalling. Beeld weg naar de slaapkamers. Ja was echt geweldig streamen vandaagquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:06 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Oh okeLekker dan, waarom hebben ze dan een zwangere in het huis gedaan en werd er weken geroepen dat je alles van de bevalling ook kon zien...
![]()
Ze mist haar ouders een beetje.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:10 schreef Jane het volgende:
Lieske kijkt alsof er net iemand overleden is.
Is ook best zwaar als je ineens niet meer de jongste bent...quote:
De PI ??quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:09 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Er stond een smilie......
Zie de PI![]()
Ze voelt zich alleen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:11 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Is ook best zwaar als je ineens niet meer de jongste bent...
Post Icon... Dat dingetje bovenaan je post waar bij deze post een duim omhoog staat. Bij anderen staat een blaadje en bij mijn reactie op jou (het stommert) stond dus een lachend poppetje....quote:
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:11 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ja óf ze heeft door dat de weekopdracht wéér verknalt is door Tanja en dat ze dankzij Tanja dus wéér een week op rantsoen moeten. Die dekentjes gaan echt niet meer lukken hoor !quote:
LOLquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:11 schreef flugeltje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:11 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hoezo, ze hebben er nu zelfs een paar extra handjes bij...quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:12 schreef cevece het volgende:
[..]
Ja óf ze heeft door dat de weekopdracht wéér verknalt is door Tanja en dat ze dankzij Tanja dus wéér een week op rantsoen moeten. Die dekentjes gaan echt niet meer lukken hoor !
Thnx! Ik ben soms ook nog zo'n groentje...quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:12 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Post Icon... Dat dingetje bovenaan je post waar bij deze post een duim omhoog staat. Bij anderen staat een blaadje en bij mijn reactie op jou (het stommert) stond dus een lachend poppetje....
Je bent lekker op dreefquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:14 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hoezo, ze hebben er nu zelfs een paar extra handjes bij...
Nee joh, Tanja is bevallen en de hele wereld draait om Tanja, dus hoe kunnen ze nu nog gaan breiën, nu er een godswonder is gebeurd.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:14 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hoezo, ze hebben er nu zelfs een paar extra handjes bij...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |