Er stond een smilie......quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:08 schreef demins het volgende:
[..]
Daar had ik nou graag een emoticon bij geserveerd gezien! Ik bedoel het goed hoor...![]()
Regie is verdorie heel dag idioot geweest.... Komt Tanja eindelijk na de bevalling de huiskamer in om sigaretje e gaan roken, zitten te praten in de tuin over de bevalling. Beeld weg naar de slaapkamers. Ja was echt geweldig streamen vandaagquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:06 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Oh okeLekker dan, waarom hebben ze dan een zwangere in het huis gedaan en werd er weken geroepen dat je alles van de bevalling ook kon zien...
![]()
Ze mist haar ouders een beetje.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:10 schreef Jane het volgende:
Lieske kijkt alsof er net iemand overleden is.
Is ook best zwaar als je ineens niet meer de jongste bent...quote:
De PI ??quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:09 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Er stond een smilie......
Zie de PI![]()
Ze voelt zich alleen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:11 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Is ook best zwaar als je ineens niet meer de jongste bent...
Post Icon... Dat dingetje bovenaan je post waar bij deze post een duim omhoog staat. Bij anderen staat een blaadje en bij mijn reactie op jou (het stommert) stond dus een lachend poppetje....quote:
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:11 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ja óf ze heeft door dat de weekopdracht wéér verknalt is door Tanja en dat ze dankzij Tanja dus wéér een week op rantsoen moeten. Die dekentjes gaan echt niet meer lukken hoor !quote:
LOLquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:11 schreef flugeltje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:11 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hoezo, ze hebben er nu zelfs een paar extra handjes bij...quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:12 schreef cevece het volgende:
[..]
Ja óf ze heeft door dat de weekopdracht wéér verknalt is door Tanja en dat ze dankzij Tanja dus wéér een week op rantsoen moeten. Die dekentjes gaan echt niet meer lukken hoor !
Thnx! Ik ben soms ook nog zo'n groentje...quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:12 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Post Icon... Dat dingetje bovenaan je post waar bij deze post een duim omhoog staat. Bij anderen staat een blaadje en bij mijn reactie op jou (het stommert) stond dus een lachend poppetje....
Je bent lekker op dreefquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:14 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hoezo, ze hebben er nu zelfs een paar extra handjes bij...
Nee joh, Tanja is bevallen en de hele wereld draait om Tanja, dus hoe kunnen ze nu nog gaan breiën, nu er een godswonder is gebeurd.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:14 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Gift niks hoor.....quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:14 schreef demins het volgende:
[..]
Thnx! Ik ben soms ook nog zo'n groentje...![]()
Loedertje, wat ben je veranderd!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:14 schreef flugeltje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:14 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Tan heeft trouwens prima meegebreid.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:15 schreef -Delta- het volgende:
Nee joh, Tanja is bevallen en de hele wereld draait om Tanja, dus hoe kunnen ze nu nog gaan breiën, nu er een godswonder is gebeurd.![]()
Hoezo, wie waren degene die besloten om de opdracht te laten schieten. Wie besloten om niet meer te breien?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:12 schreef cevece het volgende:
[..]
Ja óf ze heeft door dat de weekopdracht wéér verknalt is door Tanja en dat ze dankzij Tanja dus wéér een week op rantsoen moeten. Die dekentjes gaan echt niet meer lukken hoor !
Ja omdat ze zelf een dekentje kon gebruiken en zodra het om iets in haar wereldje gaat, is ze wél een keer enthousiastquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:17 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Tan heeft trouwens prima meegebreid.
Al was Chantal dit keer eens de koploper
Wat dacht jij.... Al dat vrouwenleed hier, ik gooi wat testosteron in het topic?quote:
Ook in huis zijn een paar lampen uit of meer gedimt volgens mijquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:18 schreef Foreverblue het volgende:
het is net of de verlichting kapot is buiten... je ziet niks haast
quote:
Gelijk heeft hij want van dat vrouwen praat krijgen wij hoofdpijn vanquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:19 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Wat dacht jij.... Al dat vrouwenleed hier, ik gooi wat testosteron in het topic?
Dat zat ik me ook af te vragen jaquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:20 schreef scanman01 het volgende:
Rob doet dit wel goed, maar ik ben toch altijd wantrouwend als hij zoiets doet. Hoeveel zal er mee te maken hebben dat morgen de nominaties zijn?
Flugeltje, je hebt toch niet weer zo'n pak overjarige Liebfraumilch gevonden, he ?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:19 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Wat dacht jij.... Al dat vrouwenleed hier, ik gooi wat testosteron in het topic?
OK,omdat de mannen vandaag zo sportief waren om zich in de bevallingsperikelen te storten.quote:
Dat irriteerde mij ook toen ik dat zag.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:20 schreef MissX het volgende:
gaat ze nu eik borstvoeding geven? Lekker doorroken en borstvoeding geven, maar de bewoners mogen niet bij haar in de buurt roken.
Nee, dit keer niet... Maar ik heb voor de zekerheid wél een flesje in de koelkast 'getieft' voor komend weekend......quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:22 schreef demins het volgende:
[..]
Flugeltje, je hebt toch niet weer zo'n pak overjarige Liebfraumilch gevonden, he ?![]()
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:22 schreef demins het volgende:
[..]
Flugeltje, je hebt toch niet weer zo'n pak overjarige Liebfraumilch gevonden, he ?![]()
Ja DUH.... als Tanja niet bevallen was hadden ze de dekentjes wel afgemaakt en had Dido niet de keuze moeten maken tussen breien en de bevalling horen en het kindje zien.... dus uiteindelijk is het indirect toch Tanja's schuldquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:18 schreef Sonique het volgende:
[..]
Hoezo, wie waren degene die besloten om de opdracht te laten schieten. Wie besloten om niet meer te breien?
Dido: "Dan maar een weekje rantsoen, dit is veel te mooi op te missen. Dit is éénmaal in je leven dat je dit kan meemaken"
(En iedereen die erom stond stemde er stilzwijgend mee in)
Maar het is makkelijk...
Tanja is een makkelijke naam....
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:21 schreef Jane het volgende:
Tanja is nu wel wat aardiger hoor, gek genoeg. Ze stelt voor om Lieske even mee te nemen naar de baby om haar te troosten. Da's wel aardig.
]quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:23 schreef regenworm het volgende:
[..]
Dat irriteerde mij ook toen ik dat zag.![]()
![]()
En als ze daarbij ook nog gewoon blijft zeggen wat ze denkt (lees: Rob en Chantal nog een paar keer flink de huid volscheld) wordt ze ook nog eens populair....quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:24 schreef CartWOman het volgende:
[..]
![]()
Ik ben erg benieuwd of er bij Tanja ook zo'n omslag in karakter gaat plaatsvinden, zoals wel bij meer vrouwen gebeurt.
Heb nog nooit zoveel bevallings verhalen gelezen en dingen gezien, niets voor mijquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:23 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
OK,omdat de mannen vandaag zo sportief waren om zich in de bevallingsperikelen te storten.
Hup, Ajax
![]()
Ik denk toch dat hij met zijn hart sprak.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:20 schreef scanman01 het volgende:
Rob doet dit wel goed, maar ik ben toch altijd wantrouwend als hij zoiets doet. Hoeveel zal er mee te maken hebben dat morgen de nominaties zijn?
Is inderdaad klasse. Lieske heeft wel wat gelijk met dat geen echt maatje hebben. Er zijn vier 'koppels' in huis:quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:21 schreef Peter6000 het volgende:
Wat lief van Tan tegen Lies (die ff wat heimwee heeft): Lies, kom je zo bij mij op visite
And by the way... vrouwenleed??? Het is toch juist prachtig! De geplengde tranen zijn toch niet van wanhoop en verdriet (die van mij iig niet)quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:19 schreef flugeltje het volgende:
[..]
volgens mij kan dat kindje beter babymelk krijgen dan moedermelk vol nicotinequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:23 schreef regenworm het volgende:
[..]
Dat irriteerde mij ook toen ik dat zag.![]()
![]()
Door Tanja is BB nu geen klote meer aan....quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:24 schreef cevece het volgende:
Sonique, soms is een beetje is het een beetje cynisch bedoeld en niet "op de man/vrouw" gespeeld. Bekijk het met een beetje humor ! (ik scheld d'r niet uit voor alles en nog wat)![]()
Dat vroeg ik mij idd ook af. Ik heb dat gezien bij mijn zus. Onmenselijk als ze was tijdens haar zwangerschap. Wij waren gelijk zwanger en 9 maanden lang heeft ze geen enkele keer gevraagd hoe het met mijn zwangerschap was en liep zij in d'r "ME ME ME" mode. Nadat zij met gierende ambulance naar het ziekenhuis gereden was, stuitbevalling gedaan had én kindje in de couveuse moest achterlaten vroeg ze aan me "en hoe is het nu met jou bloeddruk ?" Je weet maar nooit wat een verandering die geboorte kan brengen bij Tanja (ja zélfs bij Tanja)quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:24 schreef CartWOman het volgende:
[..]
![]()
Ik ben erg benieuwd of er bij Tanja ook zo'n omslag in karakter gaat plaatsvinden, zoals wel bij meer vrouwen gebeurt.
Ze heeft gewoon geen enkele discipline.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:25 schreef lovebear het volgende:
[..]
]
tis erger als ze bij de baby echt in de kamer roken hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |