Er stond een smilie......quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:08 schreef demins het volgende:
[..]
Daar had ik nou graag een emoticon bij geserveerd gezien! Ik bedoel het goed hoor...![]()
Regie is verdorie heel dag idioot geweest.... Komt Tanja eindelijk na de bevalling de huiskamer in om sigaretje e gaan roken, zitten te praten in de tuin over de bevalling. Beeld weg naar de slaapkamers. Ja was echt geweldig streamen vandaagquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:06 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Oh okeLekker dan, waarom hebben ze dan een zwangere in het huis gedaan en werd er weken geroepen dat je alles van de bevalling ook kon zien...
![]()
Ze mist haar ouders een beetje.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:10 schreef Jane het volgende:
Lieske kijkt alsof er net iemand overleden is.
Is ook best zwaar als je ineens niet meer de jongste bent...quote:
De PI ??quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:09 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Er stond een smilie......
Zie de PI![]()
Ze voelt zich alleen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:11 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Is ook best zwaar als je ineens niet meer de jongste bent...
Post Icon... Dat dingetje bovenaan je post waar bij deze post een duim omhoog staat. Bij anderen staat een blaadje en bij mijn reactie op jou (het stommert) stond dus een lachend poppetje....quote:
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:11 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ja óf ze heeft door dat de weekopdracht wéér verknalt is door Tanja en dat ze dankzij Tanja dus wéér een week op rantsoen moeten. Die dekentjes gaan echt niet meer lukken hoor !quote:
LOLquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:11 schreef flugeltje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:11 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hoezo, ze hebben er nu zelfs een paar extra handjes bij...quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:12 schreef cevece het volgende:
[..]
Ja óf ze heeft door dat de weekopdracht wéér verknalt is door Tanja en dat ze dankzij Tanja dus wéér een week op rantsoen moeten. Die dekentjes gaan echt niet meer lukken hoor !
Thnx! Ik ben soms ook nog zo'n groentje...quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:12 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Post Icon... Dat dingetje bovenaan je post waar bij deze post een duim omhoog staat. Bij anderen staat een blaadje en bij mijn reactie op jou (het stommert) stond dus een lachend poppetje....
Je bent lekker op dreefquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:14 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hoezo, ze hebben er nu zelfs een paar extra handjes bij...
Nee joh, Tanja is bevallen en de hele wereld draait om Tanja, dus hoe kunnen ze nu nog gaan breiën, nu er een godswonder is gebeurd.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:14 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hoezo, ze hebben er nu zelfs een paar extra handjes bij...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |