Tanja's kindje is gewoon een ongelukje.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:14 schreef lovebear het volgende:
[..]
ik denk t vind het iig heel iets speciaals vinden elk kindje dat op de wereld komt is een wondertje
kan dat kind toch nix aan doen dus als ze een ongelukje is is t geen wondertje meer tanja is toch heel blijmet haar als je geen kind wil kon je t ook weg laten halenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:26 schreef Sputnik het volgende:
[..]
Tanja's kindje is gewoon een ongelukje.
Dan is het kind op zich nog wel een wondertje.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:26 schreef Sputnik het volgende:
[..]
Tanja's kindje is gewoon een ongelukje.
Nee, tv te kijkenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:29 schreef regenworm het volgende:
Zit iedereen hier te slapen of zo
Oooo, Dat bedoel je....quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:32 schreef regenworm het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
aahhquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:37 schreef flugeltje het volgende:
Wat ben ik toch een ongelovelijke slappe emodoos...![]()
Waarom krijg ik nou verdomme tranen in m'n ogen als Tanja begint te janken op het moment dat haar dochter op haar buik gelegd wordt![]()
Bah Flugel, ga je schamen![]()
zal wel moeten, want die muppet mag niet langer dan 8 uur totaal in beeld, en daar is nu al een half uur vanafquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:37 schreef -Delta- het volgende:
Precies op tijd voor de nominaties, volgende week kan ze dus naar huis
Schaam je maar niet er zijn er meer die er last van hebben (zoals ikquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:37 schreef flugeltje het volgende:
Waarom krijg ik nou verdomme tranen in m'n ogen als Tanja begint te janken op het moment dat haar dochter op haar buik gelegd wordt![]()
Maar na die 8 uur hoeft de baby niet het huis uit dus het 1 heeft niets met het ander te makenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:40 schreef Timon223 het volgende:
[..]
zal wel moeten, want die muppet mag niet langer dan 8 uur totaal in beeld, en daar is nu al een half uur vanaf
Ik weet niet exact meer wat de uitspraak was, maar die 8 uur wist ik nogquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:42 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Maar na die 8 uur hoeft de baby niet het huis uit dus het 1 heeft niets met het ander te maken![]()
(jammer genoeg)
Filmenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:40 schreef Timon223 het volgende:
[..]
zal wel moeten, want die muppet mag niet langer dan 8 uur totaal in beeld, en daar is nu al een half uur vanaf
Ik kreeg tranen in m'n ogen...quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:42 schreef Stereotomy het volgende:
Ik moest janken toen Linda eruit ging
Of tijdens het afscheidsdinertje van Ralphie
Maar niet bij de bevalling van Tanja?
IK had het ook, echt heel erg van me zelf, maar niet omdat het Tanja is (gelukkig nie) maar gewoon dat die baby dan er is!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:37 schreef flugeltje het volgende:
innerlijke verbondenheid? het is je natuur misschien, de vrouw heeft het voorrecht om leven te baren, het grootste geschenk dat je kan geven denk ik, vind het mooi om te zien dat vrouwen door dit soort dingen met elkaar verbonden zijnquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:37 schreef flugeltje het volgende:
ik zal je het vergevenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:44 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik kreeg tranen in m'n ogen...![]()
Emodoos![]()
![]()
Ik werd ook emotioneel hoor, vooral vanmorgen bij het zien van de reakties van de medebewoners en dat het besef doordrong dat alles goed is gegaan.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:44 schreef wickie het volgende:
Vroeger toen ik 16/17 was dacht ik het zelfde als Lieske vanmiddag vertelde (adopteren) en nu sinds mn 20ste zijn er van die oermoeder gevoelens onstaan en daar hoort dit dus ook bij, emotioneel worden als Tanja bevalt...........
shame on me too....
Er is behoorlijk wat ruimte voor Talpa. Ze zullen niet 8 aan een gesloten dagen gaan filmen en uitzenden, de uren kunnen ze natuurlijk lekker uitsmeren over een week of 3 a 4 (misschien wel langer) 1 dag filmen, 2 uur lang en je kan de hele week er wel iets van uitzendenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:43 schreef Timon223 het volgende:
[..]
Ik weet niet exact meer wat de uitspraak was, maar die 8 uur wist ik nog![]()
namate je ouder word krijg je andere hormonen he is ni leukquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:44 schreef wickie het volgende:
[..]
IK had het ook, echt heel erg van me zelf, maar niet omdat het Tanja is (gelukkig nie) maar gewoon dat die baby dan er is!
Vroeger toen ik 16/17 was dacht ik het zelfde als Lieske vanmiddag vertelde (adopteren) en nu sinds mn 20ste zijn er van die oermoeder gevoelens onstaan en daar hoort dit dus ook bij, emotioneel worden als Tanja bevalt...........
shame on me too....
Vrouwen janken ook bij "All you need is love" als iemand wordt herenigd met zijn/haar grote liefde, of bij Spoorloos, of vroeger bij "Het spijt me".quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:50 schreef Jojogirl het volgende:
* Jojogirl werd net ook emo, zal wel iets 25+/vrouwelijks zijn dan
Emodoos dat klinkt zo negatief: gewoon vrouwmens (met de nadruk op vrouw en op mens)quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:44 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik kreeg tranen in m'n ogen...![]()
Emodoos![]()
![]()
Flugel jankt eigenlijk niet zo gemakkelijk.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:53 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Vrouwen janken ook bij "All you need is love" als iemand wordt herenigd met zijn/haar grote liefde, of bij Spoorloos, of vroeger bij "Het spijt me".
Janken gewoon bij alles wat emotioneel is![]()
Zelf nooit last van gehad.
Je bent niet de enige hoorquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:37 schreef flugeltje het volgende:
En daar heb ik gelukkig ook nooit last van gehad (hoogstens bij de kerstaflevering van All you Needquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:53 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Vrouwen janken ook bij "All you need is love" als iemand wordt herenigd met zijn/haar grote liefde, of bij Spoorloos, of vroeger bij "Het spijt me".
IKKEquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:51 schreef flugeltje het volgende:
Okay, wie wil er nú nog de discussie met me aan dat bevallen een makkie is en Tanja géén wijf met ballen is??![]()
Ach ja, jank nog als sneeuwwitje van de appel eet en ter aarde stort en bij bambiquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:53 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik zou niet durven!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:51 schreef flugeltje het volgende:
Okay, wie wil er nú nog de discussie met me aan dat bevallen een makkie is en Tanja géén wijf met ballen is??![]()
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:55 schreef KRIBBET het volgende:
IKKEIk heb muizen die er 20 achter elkaar uipoepen zonder te piepen
![]()
![]()
nou daar huil ik echt niet onder wil t niet een kijken vind het echt een stom programma sorry hoorquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:53 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Komt waarschijnlijk omdat we daar ook niets van hebben mogen zien.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:56 schreef -Delta- het volgende:
Weet iemand ook of er ergens reacties staan van vanochtend/middag toen de bewoners de baby hebben gezien?
Heb er niks van gelezen in het streamverslag, wel wat Tanja heeft verteld aan ze.
Volgensmij heeft niemand dat nog gezien omdat de streams elke keer wegschakelden als het interessant dreigde te worden.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:56 schreef -Delta- het volgende:
Weet iemand ook of er ergens reacties staan van vanochtend/middag toen de bewoners de baby hebben gezien?
Heb er niks van gelezen in het streamverslag, wel wat Tanja heeft verteld aan ze.
Vóór de uitzending stond iedereen nog in de rij om me voor weekhartig vrouwmens uit te maken...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |