Rob en Chantal vind ik anders niet echt een 'koppel'.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is inderdaad klasse. Lieske heeft wel wat gelijk met dat geen echt maatje hebben. Er zijn vier 'koppels' in huis:
Rob - Chantal
Nou Rob en Chantal hebben elkaar ook pas amper een paar dagen gevonden, dus overdrijven is ook een vakquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:26 schreef scanman01 het volgende:
Rob - Chantal
Daar valt ze wel een beetje buiten.
Flugeltje let toch eens op.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:23 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nee, dit keer niet... Maar ik heb voor de zekerheid wél een flesje in de koelkast 'getieft' voor komend weekend......
Dan is het hopelijk weer eens feest![]()
Hè shit, nu mis ik Linda alwéér![]()
In je profiel staat dat je een man bentquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:26 schreef cevece het volgende:
[..]
Dat vroeg ik mij idd ook af. Ik heb dat gezien bij mijn zus. Onmenselijk als ze was tijdens haar zwangerschap. Wij waren gelijk zwanger en 9 maanden lang heeft ze geen enkele keer gevraagd hoe het met mijn zwangerschap was en liep zij in d'r "ME ME ME" mode. Nadat zij met gierende ambulance naar het ziekenhuis gereden was, stuitbevalling gedaan had én kindje in de couveuse moest achterlaten vroeg ze aan me "en hoe is het nu met jou bloeddruk ?" Je weet maar nooit wat een verandering die geboorte kan brengen bij Tanja (ja zélfs bij Tanja)![]()
Als je het cynisch bedoeldquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:26 schreef Sonique het volgende:
[..]
Door Tanja is BB nu geen klote meer aan....
Zo beter?![]()
Wie zegt dat Tanja er dit weekend nog is?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:29 schreef regenworm het volgende:
[..]
Flugeltje let toch eens op.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Er mogen van tanja geen feestjes meer worden gegeven anders kan het kind niet slapen.
En wie moet er op dat kind passen
iets met stopwatch miss ademhaling of hartslag of zoquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:26 schreef MissX het volgende:
[..]
volgens mij kan dat kindje beter babymelk krijgen dan moedermelk vol nicotine
wtf is Dido aan het doen???
Wat een gelul zeg. Ze hebben bijna allemaal wel even gajankt vndaag. Mag Lieske aub ook even een minuutje een traantje laten lopen, of moet zij zich juist omdat ze de jongste is, voordoen als de oudste? Nathalie heeft wel een uur zitten janken vanmiddag.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:28 schreef clauwheee het volgende:
Och gos ligt Roel daar de hele tijd al zo?
Lieske is wel weer een beetjevandaag. Vond haar de hele dag al een beetje sip en nu weer die jankbui. Ga toch eens groot worden, Lies...
Ze is bezig met de moedermelk klokquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:26 schreef MissX het volgende:
[..]
volgens mij kan dat kindje beter babymelk krijgen dan moedermelk vol nicotine
wtf is Dido aan het doen???
Ik weet nog steeds niet helemaal zeker wat ik benquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:29 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
In je profiel staat dat je een man bent![]()
En das precies waarom ik er meestal zo tegen in gaquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:30 schreef cevece het volgende:
[..]
Als je het cynisch bedoeld![]()
![]()
Maar serieus, Tanja is niet mijn favo, dus alles wat maar enigszins negatief gezien kan worden gooi ik er negatief uit, zelfs als het soms wat ver gezocht is. Gewoon beetje om te jennen. Maar volgens mij doen een hoop mensen dat bij degene die niet zijn/haar favo is. Moet kunnen ook hoor !
Dat maakt FOK! juist zo leuk. (Voorals als mensen Sjankwal"graftak" noemen, dan lig ik in een deuk)
Ben ik met je eens, maar ze hebben de leeftijd verbinding wel een beetje en hebben elkaar daardoor toch ook al meerdere keren opgezocht. Maar een koppel is het niet nee.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:29 schreef Jane het volgende:
[..]
Rob en Chantal vind ik anders niet echt een 'koppel'.![]()
Lieske heeft er verder ook niks aan hoor, dat ben ik wel met je eens, maar om die 2 nu aan elkaar te verbinden...
Die blijft zeker nog wel een week in huis.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:30 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Wie zegt dat Tanja er dit weekend nog is?![]()
Klopt, Nathalie vond ik ook zwaar overdreven. En heel fftjes een traantje ok, maar Lies huilt volgens mij weer omdat ze zich 'alleen' voelt en weer eens heimwee heeft. Wat ze elke week maar weer doet dusquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wat een gelul zeg. Ze hebben bijna allemaal wel even gajankt vndaag. Mag Lieske aub ook even een minuutje een traantje laten lopen, of moet zij zich juist omdat ze de jongste is, voordoen als de oudste? Nathalie heeft wel een uur zitten janken vanmiddag.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wat een gelul zeg. Ze hebben bijna allemaal wel even gajankt vndaag. Mag Lieske aub ook even een minuutje een traantje laten lopen, of moet zij zich juist omdat ze de jongste is, voordoen als de oudste? Nathalie heeft wel een uur zitten janken vanmiddag.
Lieske doet dit elke week als ik me niet vergisquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wat een gelul zeg. Ze hebben bijna allemaal wel even gajankt vndaag. Mag Lieske aub ook even een minuutje een traantje laten lopen
Qua leeftijd zou ik dan ook naar Rob (en/of Chantal) toe moeten trekken als ik in dat huis zat... Meer dan naar de anderen...quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ben ik met je eens, maar ze hebben de leeftijd verbinding wel een beetje en hebben elkaar daardoor toch ook al meerdere keren opgezocht.
vergeet het maar je moet hopen dat de regie even zit te slapen.quote:
iedereen is moe, dan komen de emoties snellerquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:30 schreef scanman01 het volgende:
nominatie stress misschien denkt ze als ik huil nomineren ze me nietquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:35 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Lieske doet dit elke week als ik me niet vergis![]()
Ja, die paar traantjes dat was heel erg inderdaad. Onbegrijpelijk.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:34 schreef clauwheee het volgende:
maar Lies huilt volgens mij weer omdat ze zich 'alleen' voelt en weer eens heimwee heeft. Wat ze elke week maar weer doet dus
Dat denk ik ookquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:38 schreef style het volgende:
Liekse heeft vanmorgen ook al lopen janken omdat haar knie ineens weer kraaiend zeer deed.
Toen ze er geen aandacht mee kreeg was het ineens over en kon ze er wonderbaarlijk goed op lopen.
Volgens mij baalt Lieske er enorm van dat alle aandacht nu naar Tanja gaat.
Luiercheck.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:33 schreef Jane het volgende:
Dido moet om half 2 weer op?
Hebben ze taken gekregen of zo, voor de baby? (sorry, heb erg hard gewerkt vanmiddag, dus het niet gevolgd)
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:37 schreef Zw0rld het volgende:
doejs geluiden maar je ziet geen flikker. (Dido)
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:42 schreef LoveProfusion het volgende:
de uitzending vond ik super, netjes gefilmd...
Als er meer in zat waarom post je die niet?quote:
Is Died een nieuwe bewonerquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:44 schreef Stereotomy het volgende:
Died heeft ultraveel en donker haar
Wat een poppetjequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:48 schreef Sonique het volgende:
BigBrother Baby zich nu al zeer bewust van de media, en springt hier handig op in!!
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |