quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:48 schreef Sonique het volgende:
BigBrother Baby zich nu al zeer bewust van de media, en springt hier handig op in!!
[afbeelding]
Zou kunnen, tenslotte heeft Chantal haar al diverse malen genomineerd ivm de leeftijd.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:50 schreef scanman01 het volgende:
Rob is de laatste dagen wel aardig tegen Lieske. Als ze morgen Rob niet gaat nomineren, wie zal dan de klos zijn? Chantal?
Jaquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:56 schreef Sonique het volgende:
Liske is een beetje zielig, alle aandacht gaat naar Tanja en het kind en niet naar haar....
Heeft ze al gejakt?
De emoties hebben danig huis gehouden vandaag! Blijf zelf ook nog maar een half uurtje.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:55 schreef flugeltje het volgende:
Tis hier ineens wel heel rustig vergeleken bij de rest van de dag.
Heeft iedereen het gehad?
Denk het ook. Ze heeft de hele tijd in BB zoveel aandacht gehad. Ze kan er absoluut niet tegen dat Tanja nu zoveel aandacht krijgt. Zo'n type is Lieske inderdaad welquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:56 schreef Sonique het volgende:
Liske is een beetje zielig, alle aandacht gaat naar Tanja en het kind en niet naar haar....
Lies is gewoon moe.. het is volgens mij allemaal een beetje te veel voor dr..quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:56 schreef Sonique het volgende:
Heeft ze al gejakt?
Dat lijkt mij ook drie keer niets, met zo'n kleintje in een hokje opgesloten zittenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:57 schreef pinkplatinum het volgende:
Volgens mij gaat Tanja zo geirriteerd raken over het feit dat kind niet uit die babykamer mag, dat ze snel echt gaat vertrekken..
De baby mag overigens wel naar buiten... Alleen Tanja mag dan niet mee. De baby wordt dan door een andere verzorger via de 'achterdeur' meegenomen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:59 schreef Ashy het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook drie keer niets, met zo'n kleintje in een hokje opgesloten zitten![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |